231
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
无数据30 天
吸引订阅者
八月 '25
八月 '250
在3个频道中
七月 '250
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+17
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
三月 '250
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+85
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+59
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+71
在0个频道中
Get PRO
十月 '240
在0个频道中
Get PRO
九月 '240
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+159
在2个频道中
频道帖子
👋 Welcome to the Telegram Reactions Services⭕️Boost your online presence instantly with our trusted and fast services! 🚀 @Reactions_TG01bot @Reactions_TG02bot @Reactions_TG03bot @Reactions_TG04bot 😴Add more soon.......
1⃣ Add the Bot to Your Channel or Group: - Add the reaction bot to your Telegram channel or group. - Grant admin privileges to ensure it operates smoothly. Make sure to make the bot an admin of the channel or group. 2⃣ Enable Reactions: - To activate reaction functionality in your channel, ensure that the following emojis are enabled: ❤,🥰,😍,😘,👍 - To activate reaction functionality in your Group, ensure that the following emojis are enabled: ❤️, 🥰, 😍, 😘, 👍 3⃣ Automated Reaction Process: - The bot will automatically apply one of these emojis to each message in your channel or group.-------------------------------------------------------------------------------
#Service | #RealisticEngagement | #Secure | #Private
| 2 | Sorry guys...
⭕️එතින් admin ලට හැමෝගෙම අයගෙ තමන් accept කරපුව අනිත් කෙනත් කරාද කියල හොයන්න අමාරුයි.
⭕️ඒක නිසා මේකෙ temu එක කරන්න කැමති අය ඉන්න නිසා ඒ ඒ අය තම තමන් කරගන්න.
⭕️තමන්ගෙ කරනම් අනිත් කෙන ඔයත් එයට කරල දෙන්න.
Group එක විවෘතයි කට්ටිය වඩේ කරගන්න සමගිව.... | 25 |
| 3 | ⭕️මේක කරන්න invitation accept old එවා 15 කට වඩා ඔන වෙනව.
New user එවත් 01,02 හෝ 03 ක් ඕන වෙනව ගන්න items වල price අනුව.
⭕️ එක account එකකින් invite accept කරන්නත් පුලුවන් 4 ක් හෝ 5ක්(එක category එකකින්),ඊට පස්සෙ අයෙ කරන්න පුලුවන් 24h වලින් පස්සෙ.
⭕️ temu accounts කියක් තිබ්බත් වැඩක් නෑ device එක එකමනන් හරියන්නෙ නෑ...
⭕️ ඉතින් එක්කෙනෙක්ට මෙක තනියෙන් කරන්න බෑ....
මොකද තමන්ගෙ invite accept කරන අයගෙ ඒවත් කර්න්න ඕන නිසා..
🔰එහෙම නැත්තන් කට්ටියම එකක් කරන්න ඕන...
එහෙම කර්න්න කැමති නෑ කට්ටිය... | 26 |
| 4 | @Avoxx2 thank u brother.
Free promote ekak karalaa dunnata...... | 28 |
| 5 | Methenta wenakan kattiyata enna.
Link eka dannam. | 31 |
| 6 | @kaniya744
_ _ _ _ _ _ _
@Pradeeprundiw
@Chamiyabro1
@XxxInvisiblex
@kona_have
Me kattiyath msg ekak danna. | 1 |
| 7 | @Danzea12
@Savinduc12
@Dithirayugeeth
මේ අය uda msg eke vidiyata karanna. | 31 |
| 8 | @Theghostnone මෙය accounts ගොඩකින් ඇවිත් ඉන්නෙ කියල admin team එක දන්නව.
තියෙන chance එක නැති කරගන්නෙ නැතුව ඉක්මනට අනිත් msg එක delete එකන්න. | 28 |
| 9 | අද 15ක් විතර ගන්නව. | 31 |
| 10 | මම නම් කරන අය @AIOadminTG ට msg දාන්න.
එයලට private group link එකක් දෙනව වැඩේ කරන්න.
ඊට පස්සෙ තව ටිකදෙනෙක් ගන්නව.
එ විදියට තමයි කරන්නෙ...
එතකන් ඉවසල ඉන්න ඕනෙ.
මම 9 ට කියන්නම් msg එක දාන ඕන අය.. | 32 |
| 11 | වැඩිය Online නැති අය මතක ඇතුව 9ට online enna... | 4 |
| 12 | මෙකට වෙන වෙන comments දාන්න එපා.
හොයාගන්න අමාරුවෙන නිසා..
Numbers විතරක් උඩ කියපු විදියට දාගෙන යන්න. | 39 |
| 13 | ⭕️Temu app එක download කරල තියාගන්න.
වැඩේ පටන්ගද්දි නැති උනොත් ඉලග කෙනාට යනවා...
🔰හරියටම අද රෑ 09:00 ට පටන් ගන්නව පලවෙනි වටේ..
🔰තමන්ගෙ invite ලින්ක් එකත් save දාගෙන තියාගෙන ඉන්න. | 48 |
| 14 | comment කරන්න | 52 |
| 15 | ⭕️Temu එකෙන් free items ගෙන්වගන්න කැමති අය group එකෙන් leave නොවී ඉන්න.
🔥Join වෙන පිලිවෙලට කට්ටියගෙ invitation අරන් දෙනවා....
🔥Link එකෙන් කට්ටිය එකතුකරගන්න...
ඉක්මනට members ල ආව ගමන් වඩේ පටන්ගන්නව. | 85 |
| 16 | ⭕️Telegram Official NFT bot
@ Tonnel_Network_bot | 3 |
| 17 | https://youtu.be/43-AhVpUV4g?si=MX_HFEcX_RGoarkg | 3 |
| 18 | 🇱🇰 Happy 77 th Independence Day 🇱🇰 | 58 |
| 19 | . | 1 |
| 20 |
⚜Telegram premium Folder Leaked⚜
❓❓❓❓
💀Don't miss this chance.📛
💀This link valid only 19:00 to 20:00📛
😸මේ hack folder😾 එකේ,
☠ Whatsapp numbers🪀📵
☠ Telegram numbers 🥏📵
☠ Data bundles🎟
☠ Paid vpn🎭
☠ Papal acc🎫
☠ xnxx gold videos 🔞
☠ dark web videos🪬........
‼️වගේ තම ගොඩක් ඒව තියෙනව🕸💥
😈👿මෙන්න මේ හැක් folder එක දැනම add කරගන්න කට්ටියම.
මේ folder එක දැන් අවුරුදු 5 කට වඩා තිබිල තියෙන්නෙ 🔑private විදියට. 👀👁
🎃ඔන්න ඉතින් මෙච්චරකල් අපිට 👾access👾 කරන්න බැරිඋන මේක මේ පැයේ විතරක් ගන්න පුලුවන්.
🧠හැක් කරපු කෙනාට📵 මේක පැයකට විතරයිලු public කරන්න පුලුවන් වෙලා තියෙන්නෙ. 🧠 ❗️❗️
පලවෙනිපාර බැරිඋනොත් දෙපාරක් තුන්පාරක් try කරල බලන්න.
Bugs තියෙන්න පුලුවන්.
Contact - AIOadmin | 9 |
