ch
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

前往频道在 Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

显示更多
伊朗25 189未指定类别

📈 Telegram 频道 Azizi’s Warm Corner 的分析概览

频道 Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 12 662 名订阅者,在 其他 类别中位列第 ,并在 伊朗 地区排名第 25 189

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 12 662 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 5 980,过去 24 小时变化为 -138,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 24.59%。内容发布后 24 小时内通常能获得 13.37% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 140 次浏览,首日通常累积 1 707 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 49
  • 主题关注点: 内容集中在 ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 其他 类别中的关键影响点。

12 662
订阅者
-13824 小时
-1 9807
+5 98030
帖子存档
Maybe the end

وضعیت بده! A New begaee started

این پیام رو ارسال کردم و یه ddos خوشگل دوستان دارن می فشارن به Azfilm خب اگر کافی نبوده بیا بگو چرا فیزیکی عمل می‌کنی نمی‌ذاری برای کسایی که کافی بوده سرویس کار کنه 😭

یه سوال جدا درگیرم کرده بشدت آیا فعالیتی که این مدت کردم مفید بوده؟ آیا کلا مفید بودم؟ آیا این ته توانی که گذاشتم کافی بوده؟

دیدی هی قطع و وصل میشه؟ هی غیب میکنن هی دوباره میارنش بیرون همه سورپرایز میشن، با هربار قطعی همچین چیزی داره رخ میده

با باسن مبارک و رَک های سرور دارن قایم موشک بازی میکنن، رک غیب میکنن بقیه دست میزنن

هرکی رو دارم میبینم سرور هاشو دارن انگشت میکنن یا انگشت کردن شات شده رفته

✔️ یه راه ساده برای این‌که فقط تلگرام یا فقط مرورگرت از کانفیگ v2ray رد بشه، نه کل سیستم! ➕ خیلی وقت‌ها طرف یه کانفیگ v2ray داره، نرم‌افزار رو اجرا می‌کنه، بعد کل سیستم رو می‌فرسته روی پراکسی یا VPN و عملاً همه‌چیز از همون مسیر رد میشه در حالی که همیشه لازم نیست این کار رو بکنی خیلی وقت‌ها تو فقط می‌خوای تلگرام وصل بشه، یا فقط می‌خوای مرورگرت از اون کانفیگ استفاده کنه و بقیه برنامه‌ها روی کانکشن عادی خودشون بمونن که حجم کانفیگت زود تموم نشه ⭐️ اصل ماجرا اینه که نرم‌افزار v2rayNG می‌تونه روی خود دستگاهت یک پراکسی لوکال بالا بیاره یعنی یه ورودی محلی روی خود دستگاه می‌سازه که برنامه‌های دیگه می‌تونن بهش وصل بشن معمولاً این آدرس به شکل 127.0.0.1 و با پورت 10808 استفاده میشه. این 127.0.0.1 همون localhost خود دستگاهته؛ یعنی برنامه قرار نیست به یک سرور جدا وصل بشه، اول به پراکسی‌ای وصل میشه که v2rayNG روی خود دستگاه بالا آورده، بعد v2rayNG ترافیک رو از داخل کانفیگ رد می‌کنه ✨ پس اگر هدفت اینه که فقط یک برنامه خاص از کانفیگ استفاده کنه، نباید کل سیستم رو ببری روی پراکسی سراسری باید بذاری خود v2rayNG فقط به‌عنوان یک پراکسی محلی کار کنه و بعد فقط همون برنامه‌ای که می‌خوای رو به این آدرس وصل کنی! ❗️ اینجا یه نکته خیلی مهم هست: داخل خود برنامه باید حتماً روی حالت clear system proxy باشه یعنی نباید system proxy کل دستگاه فعال باشه چون اگر system proxy روشن باشه، ممکنه بقیه برنامه‌ها هم ناخواسته از همون مسیر رد بشن. وقتی روی clear system proxy باشه، یعنی v2rayNG فقط پراکسی لوکال خودش رو نگه داشته و قرار نیست کل سیستم رو بفرسته روی اون مسیر! 🚀 اگر بخوای فقط تلگرام از کانفیگ رد بشه، کار خیلی ساده‌ست! اول کانفیگت رو داخل v2rayNG باز می‌کنی و وصلش می‌کنی، بعد دقت می‌کنی که برنامه روی حالت clear system proxy باشه، نه این‌که کل دستگاه بره روی پراکسی یا VPN سراسری چیزی که لازم داری فقط اینه که خود v2rayNG روشن باشه و پراکسی لوکالش روی 127.0.0.1:10808 در دسترس باشه که به صورت دیفالت این هستش لازم نیست کاری بکنید بعد می‌ری داخل تلگرام و توی بخش proxy، پراکسی socks رو روی همین آدرس می‌ذاری یعنی server رو می‌ذاری 127.0.0.1 و port رو می‌ذاری 10808 از این لحظه به بعد، فقط خود تلگرام از اون پراکسی لوکال استفاده می‌کنه یعنی تلگرام درخواست‌هاش رو می‌فرسته به v2rayNG، و v2rayNG هم اون‌ها رو از داخل کانفیگ رد می‌کنه بقیه برنامه‌های دستگاه چون اصلاً روی این پراکسی تنظیم نشدن، از ترافیک عادی خودشون استفاده می‌کنن! اگر خواستی حتی راحت‌تر انجامش بدی، می‌تونی از همین لینک هم برای وصل کردن تلگرام استفاده کنی: https://t.me/socks?server=127.0.0.1&port=10808 با باز کردن این لینک، تلگرام همون پراکسی لوکال رو می‌شناسه و می‌تونی مستقیم از داخل خودش فعالش کنی، منطق کار هم همینه: فقط تلگرام می‌ره روی این مسیر، نه کل دستگاه! 🌐 برای مرورگر هم دقیقاً داستان همینه، فرض کن نمی‌خوای کل سیستم از کانفیگ رد بشه و فقط می‌خوای خود مرورگر ازش استفاده کنه، توی مرورگرهای کروم‌بیس می‌تونی افزونه Proxy Helper رو نصب کنی و داخل تنظیمات همون افزونه، socks proxy رو روی 127.0.0.1 و پورت 10808 بذاری اینجا هم مرورگر به‌جای این‌که مستقیم بره اینترنت، درخواست‌هاش رو می‌فرسته به پراکسی لوکالی که v2rayNG بالا آورده در نتیجه فقط خود مرورگر از کانفیگ رد میشه و بقیه سیستم دست‌نخورده می‌مونه! لینک افزونه هم اینه: https://chromewebstore.google.com/detail/proxy-helper 🧪 یعنی کل ایده این آموزش خیلی ساده‌ست v2rayNG رو روشن می‌کنی تا روی دستگاهت یک socks لوکال بسازه، ولی حواست هست که داخل خود برنامه حتماً روی clear system proxy باشه بعد هر برنامه‌ای که دوست داری فقط خودش از کانفیگ رد بشه، باید داخل تنظیمات خودش به همین آدرس لوکال وصل بشه برای تلگرام میشه از بخش proxy یا همون لینک t.me/socks استفاده کرد. برای مرورگرهای کروم‌بیس هم میشه از Proxy Helper استفاده کرد و همون 127.0.0.1:10808 رو داخلش وارد کرد! 📌 فقط یک نکته مهم رو یادت باشه. تا وقتی v2rayNG باز و فعال نباشه، این پراکسی لوکال هم عملاً کار نمی‌کنه! چون 127.0.0.1:10808 روی خود دستگاه تو ساخته میشه، نه روی یک سرور بیرونی یعنی اگر v2rayNG خاموش بشه، تلگرام یا مرورگر دیگه چیزی پشت این آدرس پیدا نمی‌کنن! 📍 @luluch_code

Story

دارن رک سرور رو میکنن تو مخرجشون

سرورهام یکی یکی دارن با یه ترتیب خاصی خاموش روشن میشن چیکار دارید می‌کنید تو اون دیتاسنتر ؟

Surf Curse - Freaks.mp35.71 MB

یعنی گاو میومد مث سگ یورتمه میرفت با پنجش و غار غار کنان سینه خیز تو زندگیمون پرواز میکرد انقدر آسیب نمیدیدیم

ببین به جد دارم میگم، دوتا کلید قطع و وصل نت زیر سم گاو و اسب و خر بود الان همه تو این مملکت داشتن استفاده میبردن از زندگی عادیشون

بیناموساااااااا اینترنت پرو برای فریلنسر و یا کانتنت کریتور وقتی مخاطب و کارفرماش نداره چه بدردی میخورههه؟؟ کیرم تو تک تک منافذتون چرا نمی‌ذارید یه روزززززز فحش ندمممم

حالا این وسط اعصاب من کیری ترین حالت ممکنه میرم توییتر میبینم باز این ممدتشکری ره‌عر فعلی foss کصشعر تفت داده برو بغل آخوند ب
حالا این وسط اعصاب من کیری ترین حالت ممکنه میرم توییتر میبینم باز این ممدتشکری ره‌عر فعلی foss کصشعر تفت داده برو بغل آخوند بیشرف بدو بدو اون پرچمو از نیک نیم اکانتت بردار بدو بینمممم

تا جایی که میدونستم نباید داشته باشن همچین زیرساختی رو در این سطح نکنه باز چین مادرجنده کمک داده بهشون.........

امیدوارم که اختلال باشه....... وگرنه این بدهههه این خیلییی بده اینکه این حرکتو دارن رو سرور های داخلی برای حتی استفاده داخلی هم پیاده میکنن بدههههههههههههه

وادافاک الان بررسی کردم پینگ بگیری دامین azfilm رو بجای آیپی سرور اصلی آیپی یه جای دیگه رو میده ولی باز سایت باز میشه بررسی هم کردم و آیپی سرور همون قبلی ای که بود هست خود آیپی سرور تغییری نکرده ناموسا دارید چیکار میکنید........

امروز یجوری همه دیتاسنترا افتادن به انگشت کردن سرور های مردم که پشمام ریخته سرور vps که azfilm روشه 3 بار خاموش روشن شده پشت سرهم ...