ch
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

前往频道在 Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

显示更多
伊朗34 125未指定类别
8 707
订阅者
-7224 小时
-4 4837
+81830
帖子存档
sticker.webp0.27 KB

😂😂😂😂😭

وقتشه بریم هرکی برق داره رو داکس کنیم

برق برای همه یا هیچکس✊

کانفیگ تانل برق خونه به موتور برق ماهواره ای موجود شد بدون محدودیت سرعت فقط 90 تتر

کلید برق لامپ پنجم پذیرایی رو روی فرکانس 3 تا 7 تست کنید بعضی وقتا روشن میشه

برای اتصال برق این پترن رو رفتم واقعا جواب داد 😨 پریز برق خونه+سایفون+dntt+کنتر ورودی مجتع

کانفیگ اتصال برق هر مگاوات 56584335 تومن

و اینکه یه سایدی هم هست که وقتی بزنن همچی قطع بشه اولین چیزی که میگن اینه: اصلا برق و ... میخوایم چیکار مگه پیامبر توی تبعید به حمص برق و منابع لازم زندگی داشت؟ حیدر حیدر و خب بچه شیعه جوریه که اگر بزرگترین کیر دنیا بره تو کونش میگه نه ببین این سیاست ناشناخته‌س و کون من الان این کیرو به اسارت گرفته حیدر حیدر

به عنوان یه فرد رندوم که کشور های مختلفی رو دیدم با آدمای مختلفی از کشور های مختلفی مدتی از زندگیم رو به صورت آنلاین و حتی شاید حضوری سپری کردم این نصیحت رو داشته باش با کسایی که تفکر چپ دارن تفکر کمونیستی دارن تفکر استبداد پرستی دارن نگرد اینا فقط جملاتشون خوشگله واقعیت تلخه واقعیت سخته واقعیت اومده کونت بذاره و تو باید تلاش کنی که کمتر کونت بره

همه‌چیز از ناآگاهی میاد همه‌چییییییییی از ندیدن میاد همه‌چیز از پذیرفتن بدون کنکاش میاد اگر بلایی توی زندگیت سرت میاد بدون یجایی ریدی توی تلاش کردن و کسب اطلاعات و از همه مهم‌تر علم کلاسیم

اگرررررر واقعا اطلاعات عمومی ای دست مردم بود اگر مردم سمت تفکر چپ متمایل نمیشدن بخاطر یه سری رسانه مادرجنده عمرا آخوند میتونست با ایدئولوژیش حکومت استبدادی کنه روی مردم !

و خوش به حال ملتی که بزرگترین سلاح دنیا رو دارن و اون چیزی نیست جز اطلاعات عمومی ! اطلاعات بزرگترین سلاح و صحبت کردن تیز ترین تیغه این سلاحه

اقتصاد و شکوفایی یه کشور فقط با یه چیز جلو میره تلاش و کوشش جمعی و در مرحله مرکزی این ساختار تلاش و کوشش جمعی چیزی نیست جز علم! هرچی جز علم اومد وسط خرافات و کصشعره بذار کنار که قرار نیست دستتو بگیره علم علم علم علم علم تنهااااااااا نکته پیشرفت بشریت علمه و سمبل این علم ریاضی و فیزیک تموم شد و رفت

یه تصورم بین یه عده از این مذهبی ها دیدم برام مسخره اومد بشدت یعنی چی بذار خدا حل میکنه همچی رو 😂 2026 هستیما بسه واقعا این تفکرات

و خطاب به هموطن خودم داخل ایران ببین عزیزدلم (این نیز بگذرد) درسته میدونم ترسناکه یه سری چیزها ولی اینم رد میشه میره و بیا منطقی باشیم آخوند بره حداقلش اینه دیگه خانواده و دوستامون رو کسی نیست به گلوله ببنده، کسی نیست سر اختلافات اخلاقی/سیاسی و مذهبی اعداممون کنه، اره میدونم میدونم الان ممکنه قحطی بشه و ... میدونم خوبم میدونم ولی ما چاره ای جز صبر و تماشا کردن نداریم و این جمله اینکه میسازیم هرچی خراب بشه کاملا درسته ما محکوم به ادامه هستیم و میسازیم درسته طول میکشه درسته مثل اعداد کوتاه یه عده قرار نیست باشه اون پروسه ولی وقتی بسازیمش نسل آینده از ما به نیکی یاد میکنن

همچنین بعد از انفجار هیروشیما ناکازاگی تاسیسات زیرساختی کل ژاپن تخریب نشد و برای همین تونستن دوباره بلند بشن بیان بالا دیگه یه سرچ و ai کردن که ازت بر میاد پس مقایسه نکن خارج نشینی که تو امنیتی و پنیک کردن مردم داخل سر اینکه برقشون قطع بشه و به قحطی بر بخورن رو درک کن! این نه آخوند به کونیه نه زیرساخت به کونی نگرانی برای زنده موندنه! سر قطعی برق درجا توی یه روز کلی آدم که توی کما و مریضی های نیازمند به دستگاه های مختلف هستن میمیرن و به مرور هم موجی از مرگ اشخاصی که به سرطان مبتلا هستن سر نبود برق برای شیمی‌درمانی درست شکل میگیره و هرچی از مرگ های مختلف که فقط سر نبود برق شکل میگیره بگم کم گفتم بیشترین ضربه روهم مناطق اطراف شهر های بزرگ میخورن برای ساخت زیرساخت های تخریب شده نیازمند یه سری متریاله که باز اونا نیازمند اینن که زیرساختشون باشه! و منطقی باشید برای ساخت یه نیروگاه توی چین با کلی متریال و نیروی کار 3 سال زمان برد توی ایران وقتی همچی رو بزنن این میره بالای 10 سال خودتم با چیزای کصشعر خر نکن خواهشا واقعیت چیزیه که جلوته و با یه سرچ ساده هم میفهمی و در نهایت هم من میدونم هم تو میدونی که تقصیر سیاست آخوند و مذهبشه همه اینها نکته کلامم اینه که اگر کسی ترسیده یا نگرانه جای پریدن بهش دلداری بده بهش تویی که توی اونور داخل امنیت داری زندگی میکنی نکته دوم کلامم با اونیه که الان میخواد بگه مگه شما نمیگفتید ترامپ بزنه هنوزهم میگم ولی مسئله اینه بنظرتون واقعاااااااا ترامپ تخمشه مردم چی میگن؟ تقصیر آخوند و ایدئولوژیشه که کل دنیا رو تهدید میکنه و مثل آدم نیست بنظرم آمریکا حق داره برای امنیت مردم آمریکا و متحد هاش بزنه حتی توقع داشتم کامل همون اول نوک بندازه وسط رد بشه

ساخت هرچیزی نیازمند یه سری متریاله که برای به‌دست آوردن اون‌ها، خودش نیاز به یه سری متریال دیگه هست! الان شاید نفهمی چرا اینو میگم و اصلا شاید ربطش هم نفهمی، ولی خیلی زود میفهمیش همونطور که میگن: Nothing comes from nothing

اینستا رو به بدبختی باز کردم صرفا لود اولیه شد و از وسط ترک خوردم مگه همه قطع نیستیم پس اینا چطوری استوری ویدیو بالای 30 ثانیه میذارن؟ اصلا برا کی میذارن؟