ch
Feedback
𝐇𝐨𝐦𝐞𝐭𝐨𝐰𝐧

𝐇𝐨𝐦𝐞𝐭𝐨𝐰𝐧

前往频道在 Telegram

ژن ژیان ئازادی 𝐇𝐞/𝐇𝐢𝐦 𝑔𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟𝑓𝑙𝑢𝑖𝑑/𝑏𝑖𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 Human being, so treat me like one. Not an activist not comfortable with members under 16 @KAVAKanonBOT artwork: @senropa_art

显示更多
伊朗110 469未指定类别
794
订阅者
无数据24 小时
+177
+10930

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+152
在46个频道中
五月 '26
+33
在6个频道中
Get PRO
四月 '26
+2
在1个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+58
在84个频道中
Get PRO
一月 '26
+200
在230个频道中
Get PRO
十二月 '25
+200
在74个频道中
Get PRO
十一月 '25
+181
在41个频道中
Get PRO
十月 '25
+309
在44个频道中
Get PRO
九月 '250
在9个频道中
Get PRO
八月 '250
在20个频道中
Get PRO
七月 '250
在1个频道中
Get PRO
六月 '250
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+31
在8个频道中
Get PRO
四月 '250
在4个频道中
Get PRO
三月 '25
+112
在3个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
16 六月+10
15 六月+7
14 六月+6
13 六月+15
12 六月+29
11 六月+6
10 六月0
09 六月+12
08 六月+16
07 六月+3
06 六月+14
05 六月+1
04 六月+1
03 六月+27
02 六月+3
01 六月+2
频道帖子
باید چنل سانگبرد ریپورت شه تا ازون تریبیون برای داکس کردن استفاده نکنه

2
و پرو پرو تو کانالت دنبال آدرس و دد نیم کسایی می‌گردید که قربانی توی بیشرف خون کثیف ان؟
22
3
جین یکی باید توی متجاوز رو گم کنه بیرون حالا پرو پرو دنبال وکیل ج.ا هم میگردی؟
25
4
Nah, if you have ever made me upset I'd remember you
28
5
One question.. Did I ever had something that had upset you or make you uncomfortable in general? If you even remember me😭
29
6
خیلی عصبی و ناراحتم، کاش یه بچه گربه داشتم زندگیم قشنگ تر بود.
41
7
没有文字...
15
8
没有文字...
19
9
Still have to tell people don't call me پدر. دایی، عمو، داداش just call me jack
19
10
I even closed my anon bots more than twice because of flirting messages and پدر جک ahhh messages
19
11
Then, my members started calling me "daddy" but in sexual way you know, I hated it cause, it's so cringe😭
23
12
You know how it started? Some of my friends used to call me پدر because they believe I act like a father figure/ or mother figure "You care too much to protect others" that's what they told me
26
13
Yeah I fucking hated it when my members kept calling me "daddy" and there was a LOT of them
52
14
Hey I remember those days😭😭😂
36
15
I found your channel in that time btw, and it was near Halloween, too I remember you used to be upset because your members kept calling you daddy and you were uncomfortable about it, and then I messaged you and we talked about it
50
16
And I love my friends so much I can't put it on words, everyone who shows me kindness and care, you all are true and pure angels in my life and I adore you all, I'll never forget you grabbed my hand so I won't fell down.
39
17
عصابم خورده خب چرا بعضیا نمیتونن یکم عذاب وجدان رو حس کنن و ادمای بهتری بشن
39
18
چیزیو که از دست دادی بهت برمیگردونم، و یادمه گفت "اشکال نداره جک، اگر بخاطر تو نبود من یاد نمیگرفتم الان آرت بکشم" و بیشتر هم خجالت زده شدم دروغ چرا، دقیقا همون رپز بعد عذرخواهیم رفت با ذوق دوباره کانال زد و من حمایتش کردم برگرده بالا
3
19
اولیش یه آرتیست بود به اسم **** که اره تریس و دزدی میکرد و اون حجم از رفتار تند حقش نبود چون رسما سایبر بولی بود، تا مدت ها این آرتیست داشت فحش می‌خورد و من خیلی بابتش خجالت زده شدم، از طریق دوستش که یبار برام پیام گزاشته بود و تو ذهنم مونده بود رفیقشه خودشو پیدا کردم و گفتم شرمنده ام
8
20
من اون سال تک تک آرتیست هایی که ازم دلخور بودن پیدا کردم و دونه دونه رفتم پیویشون و عذرخواهی کردم و گفتم اگر 2٪ بخاطر من کریرت آسیب دید، من بهت برش می‌گردانم و همینکارم کردم
23