ch
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

前往频道在 Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

显示更多
1 192
订阅者
-2024 小时
-27
+2330
帖子存档
lol

همگی بگینن‌ از بین ادمین هایی که تازه آوردین به نظرتون کدوم چه وایب بهتری داره چه توی برنامش میتونه موفق باشه

یچی بپرسین منو ال با هم غیب نشیم

ادمین هاتون تک تک چه وایبی بهتون میدن؟ (ارشد پلیر و ارشد وارن هم بگن)

سلام. چرا احتمالا توی این چندوقته میگم توی چنل درمورد چالش.

سلام برای پیکسل ادمین نمیگیری؟

از ادمینای جدید ژورنال بدون هیچ لطف و.. طی همین سه هفته اجرا از کدوما راضی اید ( اسم بیارین )

هم‌چنین می‌گید حاشیه و ادمین و ال بل، ببخشید خب اینجا کی‌روله؟ اگه با کسی مشکل داری، برنامه اش رو چک نکن اگه با کسی حال نمی‌کنی، دنبالش نکن چرا وقتی یه حس بد و یه وایب بدی نسبت به شخصی دارید می‌خواید همه آدم و عالم رو قانع کنید که اون شخص بدیه؟ و همه این برداشت هاتون از پشت صفحه چت و حرف مسخره‌ی چهار نفر دیگه ست😂 خیلی آدم های عجیبی هستید، یاد بگیرید که همه چیز قرار نیست کل عمر بر وقف مرادتون بگذره🙏🏼

کلا ادمینای قدیمی

من به ریور چپ و راست گیر میدم صداشم در بیاد کتکش هم میزنم. البته که بچه‌ی خوبیه ولی خب.

خیلی حال میده

لنفر

اگه منظورت ارشداست؟ ما همیشه به همشون گیر میدیم

ادمینی هست دلتون بخواد بیشتر بهش گیر بدین؟

میشه بگید دیگه کدوم ادمینا اجرا ندارن؟ من تازه برگشتم بعد یک ماه خیلی دوست دارم بدونم کی رفته کی اومده

https://t.me/ELDEITY/257 بیا ازدواج کنیم لطفا تنها کسی که یک نظر مثبت و مفید داد: شما حتی لازم به صحبتم ندارید داخل برنامه هاشون باشید میبینین اصلا کسشاخ نیستن و خیلی نازن من شناخت ندارم از اکیرا ولی ماهک داخل ژورنال واقعا هر شنبه اسلی میکنه و حتی از هارت لاینای قبلیم بهتر اجرا میکنه

بچه‌ها شل کنید یکم امشب قفلی زدین روی اینکه چرا اینارو ادمین کردین و حاشیه دارن چرا یکم به این فکر نمی‌کنید که همین آدما شبانه‌روز زحمت کشیدن تا ووت جمع کردن و تلاش کردن ، ادمین بشن؟ در نتیجه حقشونه چون با کار و انرژی خودشون گرفتن نه با حاشیه هایی که براشون پیش اومده جدا از این اگه تو تیم حضور دارن یعنی قطعا ارشدها مشکلی با حضورشون نداشتن.

برای همینه که میگم حتی اگه رای جمع نمیکنید هم اسمتون رو برای چالش بدید شاید راه ورودتون به تیم باز شد حتی با رای کمتر.