ch
Feedback
RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

关闭频道

🚩 Channel was restricted by Telegram

显示更多
无数据
订阅者
-124 小时
-137
-3030
帖子存档
TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌KAYA kappo & kissaten -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success. 30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh hai prettiest / handsome people !! today sya nak suggest dekat u guys kerja parttime tauu , this work memang sesuai untuk yang tengah cari kerja or student 😘 gaji boleh masuk dekat mana je ? boleh melalui touch n go , kalau tkde tng boleh guna bank juga 🫶🏼 taktahu cara kerja ? can pm admin @luvs4caaa ❤️  jangan risau , kita tak scam tau yg penting kita ada bukti grup salary juga ! berminat dengan job kita ? tekan link below 💋 : https://t.me/+sr80ccTRiZQ2NThl

HI , INTAN STORE OPEN🤍INTAN ADA JUAL MCM" CONTOHNYA
》DM GAME 》QR TEMPLATE 》ACC SOCIAL MEDIA ( IF ADA STOCK ) 》BOOST TIKTOK & IG 》HANDBAG 》APPS PREMIUM 》EMAS BANGKOK 》DLL
GROUP STORE
https://t.me/IntannStore
GROUP ITEMS
https://t.me/itemsbyintan
GROUP THEME
https://t.me/themeintan
GROUP QR TEMPLATE
https://t.me/qrtemplateintan
LAST SEKALI , INTAN ADA BUAT SIDEINCOME , UNTUK SESIAPA NAK JOIN BOLEH TEKAN LINK DI BAWAH , ADA REWARD UNTUK TOP SALES💋
https://t.me/dropshipintan https://chat.whatsapp.com/IOC8smaiH6O6eGP4wC9AYo

DUIT TNG FREE • tak perlu promote • tak perlu invite orang • tak perlu guide • tak perlu hadap fon 24 jam akan diberi step by step korang just perlu ikut step dia sahaja lepastu korang akan dapat duit hari ii walaupun tak buka tng tau korangg😍 ha korang tak nak ke duit masuk hari ii BERMINAT BOLEH PM https://www.wasap.my/60105423539

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐅𝐑𝐄𝐄 ⋆. 𐙚 ˚ Nak buat duit part time tapi tak jumpa supplier yang offer harga
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐅𝐑𝐄𝐄 ⋆. 𐙚 ˚ Nak buat duit part time tapi tak jumpa supplier yang offer harga murah ? Meh join @nadeeservice 🤩 Skop kerja mudah sangatt cuma iklan kan servis - servis yang kita ada sambil up untung sendiri . Bukan business atas angin ya ❌ Kenapa kena join under @nadeeservice ? ✅ Reward capai target ✅ Tak buat sales tak kena kick ✅ Harga murah giler (dalam channel harga buyer) ✅ Owner fast reply AVAILABLE 10 SLOT ‼️ hmu @nsnadee T.me/nadeeservice

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ⚡️𝙎𝙀𝙍𝙑𝙄𝘾𝙀 𝙉𝙊𝙆𝙊𝙎 𝘽𝙔 𝙋𝙐𝙏𝙎𝙏𝙊𝙍𝙀⚡️ 𝙎𝙏𝙊𝘾𝙆 𝘼𝙇𝙇 𝘼𝙑𝘼𝙄𝙇𝘼𝘽𝙇𝙀 NOKOS LUA
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ⚡️𝙎𝙀𝙍𝙑𝙄𝘾𝙀 𝙉𝙊𝙆𝙊𝙎 𝘽𝙔 𝙋𝙐𝙏𝙎𝙏𝙊𝙍𝙀⚡️ 𝙎𝙏𝙊𝘾𝙆 𝘼𝙇𝙇 𝘼𝙑𝘼𝙄𝙇𝘼𝘽𝙇𝙀 NOKOS LUAR NEGARA PUN ADA JUGA 👇NOKOS WS 👇
𝙋𝙊𝙇𝘼𝙉𝘿 🇵🇱 𝗥𝗠  4 𝘾𝘼𝙉𝘼𝘿𝘼 🇨🇦 𝗥𝗠  4 𝙈𝘼𝙇𝘼𝙔𝙎𝙄𝘼🇲🇾 𝙍𝙈7 𝙄𝙉𝘿𝙊𝙉𝙀𝙎𝙄𝘼 𝙍𝙈3.50 𝙁𝙄𝙇𝙄𝙋𝙄𝙉𝘼 🇵🇭 𝙍𝙈4.50 𝙏𝙃𝘼𝙄𝙇𝘼𝙉𝘿 𝗥𝗠 4 𝗔𝗠𝗘𝗥𝗜𝗞𝗔  𝗥𝗠 4 𝗣𝗔𝗥𝗜𝗦  𝗥𝗠 4
𝙔𝘼𝙉𝙂 𝙋𝙀𝙉𝙏𝙄𝙉𝙂 𝙋𝙈 𝘿𝙐𝙇𝙐 𝙏𝘼𝙉𝙔𝘼"  𝘽𝙊𝙇𝙀𝙃 𝙉𝙀𝙂𝙊 𝘽𝙀𝙍𝙈𝙄𝙉𝘼𝙏 𝙋𝙈 @PUT_STORE1 𝙁𝘽 @FEEDBACKBYRIZ01 𝘾𝙃𝘼𝙉𝙉𝙀𝙇 @STOCKNOKOSPUT

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌La Familia Restaurant -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success. 30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ❗️ JOB LIVE CHAT ❗️ ( PEREMPUAN SAHAJA ) 📌 TIDAK PERLU KELUARKAN MODAL 📌 ADA TOUCH N GO 📌 GAJI
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ❗️ JOB LIVE CHAT ❗️ ( PEREMPUAN SAHAJA ) 📌 TIDAK PERLU KELUARKAN MODAL 📌 ADA TOUCH N GO 📌 GAJI MINGGUAN RM500-1K ( IKUT KERAJINAN ) 📌 WAKTU KERJA FLEKSIBEL BERMINAT ❓ PM @LUVHJESS

Repost from N/a
꒰꒰ ֹ 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐓𝐄𝐋𝐄 🕊 • no limit acc • join this channel • send ss & qr kt @kizustoreee ❗️AFTER PAY , JANGAN LEFT 𝐋𝐈𝐍𝐊 𝟏 : 𝟎.𝟎𝟏/𝐀𝐂𝐂 https://t.me/ItsRandomTask 𝐋𝐈𝐍𝐊 𝟐 : 𝟎.𝟎𝟏/𝐀𝐂𝐂 https://t.me/FeedbackKizuStore

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 Template Qr Qustom/Pilih ✅🫶 Only rm 2.00 - Template qr ni sesuai untuk korang yang ada bussines o
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 Template Qr Qustom/Pilih ✅🫶 Only rm 2.00 - Template qr ni sesuai untuk korang yang ada bussines online !! and kalau korang bayar rm 5.00 korang akan dapat semua template macam ni dekat dalam satu grup hanya dengan rm 5.00 , grup juga akan selalu update qr baru 😝 , untuk yang nak pilih template and taknak custom korang boleh tengok/cuci mata dekat grup ni !    https://t.me/+1YQ8WdsBP9owOGZl kalau dah berminat dekat satu template tu boleh lah pm sayaa 🫶 @yrfvprssn / @Arianarorr ws : 0175859095 proses custom : 1-5 jam proses edit pilihan awak : 1-10 menit proses beli grup qr : 1 menit✅

▸▸🧚🏻‍♀𖥻 [ 𝑻𝑨𝑺𝑲 𝑻𝑬𝑳𝑬 ] ⇢ ss JOIN & send QR to @hykkul ⇢ no limit acc ⇢ yg dh join,xyah buat dah ⇢ late payment 🚫TIPU/LEFT , NO PAYMENT • 𝗧𝗔𝗦𝗞 𝟮𝟬 : 𝟬.𝟬𝟭
- 𝙼𝙰𝚇 𝟺 𝙰𝙲𝙲, 𝙽𝙾 𝙽𝙾𝙺𝙾𝚂 -
https://t.me/+ouoUHAIhdndiYTA1 • 𝗧𝗔𝗦𝗞 𝟮𝟯 : 𝟬.𝟬𝟭 [NEW TASK] https://t.me/+RavoMOVAkbliNmJl • 𝗧𝗔𝗦𝗞 𝟮𝟰 : 𝟬.𝟬𝟭 [NEW TASK] https://t.me/+BPs_B4K_Pug5MjI1

Task React Under Mimiy 🌟 • 0.01 sen ! • boleh banyak acc • send qr kalau bnyk acc • banyak acc 0.02 sen !! = late pay, harap maklum + unreact? haram mp awak claim tu 🥰 link task ; ➡️ https://t.me/contestwithly/199 [ @catmys , for updte info ]

LATE PAY!! — ★! : link 1 react " 🕊 " ss claim mp — ★! : link 2 react " 👾 " ss claim mp → @ririnakkgone — ★! : buat banyak acc send qr link↓ 1. [https://t.me/contestwithly/196] 2. [https://t.me/c/2362666679/86] kalau tkle bukak ni↑ tekan Link bawah and join dulu baru tekan Link atas ni balik ↑ https://t.me/+YCXRNBeST3tjZDY1

🐙 • TASK  TIKTOK (25.12) • 🐙 FOLLOW (0.01/ACC)
*LATE PAYMENT
https://www.tiktok.com/@sepppmra?_t=8sVV7oajMSQ&_r=1 ────────•❥❥❥•──────── 🐣 • TASK FACEBOOK (BATCH2) • 🐣 FOLLOW PAGE & LIKE 2 POST (0.03/ACC)
*ESOK CLOSE
https://www.facebook.com/share/3qWfzHmAqgq4ooUX/ • ss follow/like • send ss, qr & tulis username tiktok/FB kt @aadwyh , dgn kemas • bole buat byk acc 🌷 YG DH BUAT,JGN BUAT LAGI 🌷 LEPAS OWNER PAY, SAYA BAYAR

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 dengan download app je korang dh boleh cash out rm 5 tau 😍, jangan risau tkyh buat task or kena i
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 dengan download app je korang dh boleh cash out rm 5 tau 😍, jangan risau tkyh buat task or kena invite org , leps dh cashout boleh delete app tu , upah rm 1 je ❤️ BAYAR RM 1 DPT BALIK RM 5 BERBALOII KANN 😍💋💋 kalau berminat boleh pm @whosyyya

𓏲 ࣪₊♡𓂃 task react w ann ! 🌷      ౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ mehh react ii korangg if done react claim mp to @annbunnys 🌷🤍      ౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ unlimited acc 🦋      ౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ https://t.me/contestwithly/187      ౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ https://t.me/contestwithly      ౨ৎ .𖥔 ݁ ˖ ann mnang bru ann payy , thnkyou 🌷🍓 ann xnk rugiiii .

ada 10 slots, hes langsung pay

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌 One Hair Design Center -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success.
NOTE: PERLU TUKAR NAMA EMAIL KEPADA NAMA ENGLISH. HES BAGI TUTOR IF TAK TAU.
70sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.