ch
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

前往频道在 Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

显示更多
499
订阅者
无数据24 小时
-47 天
-2430 天
帖子存档
cepat tekan niii , malam owner bot tu bagi mp 100seat🫶🫶🫶🫶💋

https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124 YANG ADA ACC TNG TU MEHH CLICK SEBAB AKAN ADA MONEYPACKET TIAP HARI BULAN NI 😍�
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124 YANG ADA ACC TNG TU MEHH CLICK SEBAB AKAN ADA MONEYPACKET TIAP HARI BULAN NI 😍😍😍 , BESARR JUMLAHNYAAA

CHANNEL FOR SALE ! • RM 45 ( bole nego lagi ) • active ✅ • no boost • nk tgk ii dulu ch ? bole pm • no joy buyer . • pay via
CHANNEL FOR SALE ! • RM 45 ( bole nego lagi ) • active ✅ • no boost • nk tgk ii dulu ch ? bole pm • no joy buyer . • pay via tng only . berminat ? pm @nnurulainaaa

yg nk buat paid review 5 sen sehari pm @nnurulainaaa

Student👩‍🎓 ? teringin nk buat duit sendiri ? meh join side income dengan mochi tanpa modall tauuu😜 🌹Rajin 🌹suri rumah/st
Student👩‍🎓 ? teringin nk buat duit sendiri ? meh join side income dengan mochi tanpa modall tauuu😜 🌹Rajin 🌹suri rumah/students 🌹ikut waktu sendirii Still xfaham 🤷‍♀? meh join group mochi,mochi ajar A sampaii Z https://t.me/jombuatduitwithmochi

https://t.me/+k6pjCWRouUAxZTFl GROUP ITU , SAYA RELAKAN KAMU LEFT HAHA

INFO AWAKNYA !! - YANG BUAT TASK LINK 1 ( 0.06/1 ) UNDER NIS TADI TU , NIS TAK PAY DA TAU SBB BOSS TAK PAY = BOSS TAK PAY SBB GROUP TU , U KENA JOIN THEN PAYMENT BRU NIS DPT GAJI , KLO U HANYA JOIN SAJA BOSS TK PAY 🥲 = JIKA KAMU NAK LEFT GROUP TU BOLE SAJA SBB NIS PUN TK DPT PAYMENT , NIS PAY GUNA DUIT NIS JE TDI 😔 = YANG NISS DAH PAY TU KLO NAK LEFT NIS HALALKAN JE KALAU NK PULANGKN DUIT LPASTU LEFT PUN TKPE HEHE = NIS RUGI SUDAH SBB PAY AWAL AND TK FHAM KONSEP PROMOT 🥲 = HANYA LINK 1 SAJA BOLE LINK , LINK 2 U LINK NIS TK HALALKAN 😔 klo nk penjelasan cerita pm @nisskutt

TASK UNDER NIS 🧋 ( tak janji fast pay , tapi akan dipay ) ( buat 2 link rm0.08 ) ( yang nk ksi d9 rm0.12/1 ) LINK 1 = 0.06/1 = https://t.me/+k6pjCWRouUAxZTFl LINK 2 = 0.01/1 = https://t.me/+WlsKHE2suzo2ODg9 • MESTI SS U JOIN GP ( tkde tk layan ) • HANTAR SS DKT @nisskutt • BUAT SEMUA LINK ( rm0.02 ) • SEND QR TRUS TK SEND TAK PAY !! • NO LIMIT ACC • SUDAH JOIN JGN LEFT JOIN BALIK !! • LEFT NIS TK HALALKAN

𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐂𝐋𝐈𝐂𝐊 𝐋𝐈𝐍𝐊 https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124 dah click link , ss n send to @prettir0

dlm list ni sume done pay yer kecuali @SuEyhAnA_17 bole cek gp salary https://t.me/salarytaskbysar

btw yg pay ni asst pay sara yer nama tng : amira daniela nursuhailah

dlm list ni yg sara akn pay by my asst pay n then sara akn update mana yg tkda tu okee

TASK TELE [ 6 LINK ] : @Zirahazirah ( 2 LINK ) @sayhaitocha ( 6 LINK ) @Aeniey ( 2 LINK ) @Ciik_Shaficool ( 2 LINK ) @azynqaisaraa ( 5 LINK ) @deaikiy ( 1 LINK ) @syqyhh ( 1 LINK ) @eryndshasnuri ( 2 LINK ) @aqysssssss ( 4 LINK ) @nurnana0205 ( 6 LINK ) @ellaasyzz ( 2 LINK ) @lyaaashomel ( 2 LINK ) @Iqinnnl ( 5 link ) @yusraazami ( 1 link ) @romerocruz18 ( 1 link ) @juneaje ( 2 link ) @saysomethingieee ( 6 link ) @zzxckk ( 3 link ) @Rafika_nuraliana ( 4 link ) @mybeonlyone ( 5 link ) @Alyeah00 ( 0.03 ) @misskitty5 ( 1 link ) @uminadirah ( 4 link ) @Taskhere1227 ( 3 link ) @DanishHakimyy ( 4 link ) @el_erny ( 0.03 ) @meiyueqiji ( 0.01 ) @Wuvvvv ( 3 link ) @SuEyhAnA_17 ( 4 link )

sorry sbb sara jrg gile nk on 😵‍💫

tolong viralkan n forward kat mana mana channel , i ada amik task under dia tapi dia tak pay sampai sekarang ‼️‼️‼️ , kesian
+1
tolong viralkan n forward kat mana mana channel , i ada amik task under dia tapi dia tak pay sampai sekarang ‼️‼️‼️ , kesian d9 tak pay lagi ni 😡 . hati hati yang buat task under dia . warga fb(facebook) juga ada cakap yang dia scammer ‼️

𝐓𝐀𝐒𝐊 1 🤍https://t.me/+6nUYiO0Ieus3NzM9 click link , join , ss & send to @vElvEt0006

https://t.me/mptaskwithme/1435 korangg" , ringankan tangan jap . nak minta tolong kejap reactt love ❤️ , tqqqq 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻