ch
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

前往频道在 Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

显示更多
4 087
订阅者
+124 小时
-87
无数据30
帖子存档
‏تصحيح لمناطق ال 62 الف مره اخري كل ارتداد مؤخرا من بعد كسر 67 كان مضاربي مناطق ال 55 الف هتكون زي ما قولت قريبا مالوفه لكن ه
‏تصحيح لمناطق ال 62 الف مره اخري كل ارتداد مؤخرا من بعد كسر 67 كان مضاربي مناطق ال 55 الف هتكون زي ما قولت قريبا مالوفه لكن هل هنكمل هبوط لمناطق أقل ؟ علي الاغلب قاع الدوره يقترب بشكل كبير وهيكون بين مناطق 52 الي 48 باذن الله . منتظر مناطق دخول تانيه فقط وصابر مع السوق . ‎#Eth ‎#sol ‎#Avax ‎#Ondo ‎#Algo ‎#Link

‏عملة FT بعد م كنت متفائل بيها قررت أخرج منها بنسب الربح البسيطه اللي عليها والسبب تأثرها الممكن بعملة وشبكة ‎#Sonic العمله كنت أشرت ليها ك High risk high Reward لكن تخلي فريق ‎#Sonic عن المشروع يخليني افضل استخدام راس المال ده في عمله تانيه افضل منها . قرار شخصي لكن الامانه تحتم النشر

‏عملة ‎#Hbar اي هبوط دون مناطق ال 0.06 هو للدخول وتجميع العمله تحتاج فقط صبر .
‏عملة ‎#Hbar اي هبوط دون مناطق ال 0.06 هو للدخول وتجميع العمله تحتاج فقط صبر .

‏كوب وعروه علي فريم الأربع ساعات لعملة ‎#Avax اي ارتداد اذا م اتخطتش ال 7.8 مره تانيه وأغلقت أعلاه 3 ايام هو ارتداد مضاربي .
‏كوب وعروه علي فريم الأربع ساعات لعملة ‎#Avax اي ارتداد اذا م اتخطتش ال 7.8 مره تانيه وأغلقت أعلاه 3 ايام هو ارتداد مضاربي . منتظر مناطق التجميع التانيه ومش مستعجل علي العمله

‏الناس كلها مرعوبه من عملة ‎#Avax مع ان من اكتر من ثلاث شهور وضعت مناطق تجميع لها بين اسعار 5 الي 4.8 تقريبا كمان قولت ضع جزء
‏الناس كلها مرعوبه من عملة ‎#Avax مع ان من اكتر من ثلاث شهور وضعت مناطق تجميع لها بين اسعار 5 الي 4.8 تقريبا كمان قولت ضع جزء علي وقف خساره عشان تستفيد من الهبوط اذا حصل . صديقي السوق كده . مفيش سوق صاعد دائما لازم تحمل التقلبات دي عشان تعرف تكمل

‏كده نقدر نضيف عملة ‎#S الي الشبكات اللي هتنتهي السوق ده مفيش فيه حاجه مضمونه كل شراكات وكلام كتير طلع هري فاضي . وتخلي آلفري
‏كده نقدر نضيف عملة ‎#S الي الشبكات اللي هتنتهي السوق ده مفيش فيه حاجه مضمونه كل شراكات وكلام كتير طلع هري فاضي . وتخلي آلفريق عنها يعني شهادة وفاة للعمله.

تحديث #Avax

‏سكام منصة السكام ‎#Binance ومتنسوش بوست ‎#CZ وكلمة تجميع عملة ‎#Aster تجنبوا اي شئ يخص المنصه لان نهايتها بشكل كبير تقترب
‏سكام منصة السكام ‎#Binance    ومتنسوش بوست ‎#CZ وكلمة تجميع عملة ‎#Aster تجنبوا اي شئ يخص المنصه لان نهايتها بشكل كبير تقترب

‏💫✨تعريف سريع بعملة ومشروع Hedera Hashgraph ✨💫اول شئ آلية الإجماع Asynchronous Byzantine Fault Tolerance - aBFT تتميز Heder
‏💫✨تعريف سريع بعملة ومشروع Hedera Hashgraph ✨💫اول شئ آلية الإجماع Asynchronous Byzantine Fault Tolerance - aBFT تتميز Hedera بأنها الشبكة العامة الوحيدة التي تحقق أعلى معايير الأمان تقنياً وهو aBFT. هذا يعني أن الشبكة تضمن الوصول إلى إجماع صحيح (Consensus) حتى في حالة وجود عقد (Nodes) خبيثة أو هجمات DDoS، ودون الحاجة لتأخير المعاملات. ✨💫 ثاني شئ وهو الاعتماد علي خوارزمية Hashgraph بديل البلوكشين لا تعتمد Hedera على سلاسل الكتل المخزنة خطياً. بدلاً من ذلك، تستخدم هيكل بيانات يعتمد على DAG (الرسم البياني الموجه غير الدائري) عبر بروتوكولين رئيسيين: ✨Gossip about Gossip: العقد تتبادل البيانات عشوائياً وبسرعة فائقة حول من تحدث مع من ✨Virtual Voting: يتم حساب الإجماع محلياً داخل كل عقدة بدون الحاجة لتبادل رسائل تصويت إضافية عبر الشبكة، مما يرفع الكفاءة إلى الحد الأقصى ✨ الإنتاجية وزمن الوصول (Throughput & Latency): بفضل الـ Hashgraph، الشبكة تحقق معدل إنتاجية يتجاوز 10,000 معاملة في الثانية (TPS) لمعاملات النقل العادية، مع زمن نهائية (Finality) للمعاملة يتراوح بين 3 إلى 5 ثوانٍ فقط، وبشكل حتمي (Deterministic) لا رجعة فيه. كل دي معلومات اوليه عن المشروع الي مراقبه حاليا وان شاء الله يتم شرحه قريبا بشكل أفضل وتحديد مناطق الدخول بالتوفيق 🌹🙏🏽

‏جمعه مباركه عليكم جميعا 🌹

‏شايف الشارت ده ؟ دي عملة ‎#Ton من غير كلام كتير انا عملت منها فوق ال 100% ووقت م كان الكل مختفي نزلت عنها فيديو وأما صعدت خر
‏شايف الشارت ده ؟ دي عملة ‎#Ton من غير كلام كتير انا عملت منها فوق ال 100% ووقت م كان الكل مختفي نزلت عنها فيديو وأما صعدت خرجت منها كامل وحاليا منتظرها عند اسعار افضل للتجميع الفلوس والفرص تظهر فقط وقت الاستسلام مش وقت الهايب

‏عملة ‎#Solana شايف منطقة ال 60 دولار ؟ دي المنطقه المفصليه للعمله كسرها بإغلاق 3 ايام تبدأ تفكر بالتجميع في العمله من سعر 45
‏عملة ‎#Solana شايف منطقة ال 60 دولار ؟ دي المنطقه المفصليه للعمله كسرها بإغلاق 3 ايام تبدأ تفكر بالتجميع في العمله من سعر 45 دولار الارتداد منها عشان نقول كسر ترند هابط لازم عوده اعلي مناطق 105 دولار وإغلاق 3 ايام بعدها نحدد وضع العمله اميل اكتر للهبوط خلال الفتره القادمه تتفق ؟ تختلف ؟

‏عملة ‎#Near محافظه علي نطاق سعري جيد ايجابيه بعد اختراق 3.4 غير كده كل ارتداد هو مضاربي . اهم سعر لا يحب كسره 1.74 معايا منه
‏عملة ‎#Near محافظه علي نطاق سعري جيد ايجابيه بعد اختراق 3.4 غير كده كل ارتداد هو مضاربي . اهم سعر لا يحب كسره 1.74 معايا منها كميه لسه محافظ عليها من الشراء القديم تحت 94 سنت . اي هبوط دون السعر ده هو للدخول وليس للهروب أو الذعر موفقين 🌹

‏✨العوامل المتسببه في هبوط السوق كتير ✨كتير من صناديق الاستثمار في البتكوين والايثيريوم تقوم ببيع كميات كبيره لان المستثمرين محتاجين يامنوا رؤوس الأموال بسبب التضخم المستمر في الارتفاع ✨ ارتفاع التضخم نفسه الي 4.2 حسب التقرير الصادر اليوم ومع أنه كان متوقع لكن يدخل الأسواق في حاله كبيره من عدم اليقين ويخوف المستثمرين وخصوصا من الأسواق عاليه الخطوره زي سوق العملات الرقميه. ✨ بيع مايكرو ستراتيجي بياثر علي شركات تانيه ويسبب تأثير الدومينو ايفيكت اللي بيسبب ضغوط بيعيه اكتر . بالنسبه للبتكوين زي ما قولت أمس الشمعه اليوميه مش جيده ومناطق ال 55 الف وارده . فقط راقب السوق ونحاول ندور علي فرص خلال الاسابيع القادمه باذن الله

‏بعد م خرجت منها كامل من شهر تقريبا رجعت اليوم دخلتها عملة ‎#Pengu علي ‎#Solana اهم عملة ميم حاليا علي الشبكه ‎#DYOR
‏بعد م خرجت منها كامل من شهر تقريبا رجعت اليوم دخلتها عملة ‎#Pengu علي ‎#Solana اهم عملة ميم حاليا علي الشبكه ‎#DYOR

العملات القياديه #Link #Avax #sol #Eth #Sui #Near #Rendr ادخل DCA وتحلي بالصبر فقط