המילואימניקים - דור הניצחון
前往频道在 Telegram
www.miluimnikim.org.il תרמו ותהיו שותפים להמשך הפעילות! https://givechak.co.il/miluim?ref=ra
显示更多4 866
订阅者
-524 小时
-67 天
+4430 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+81
在8个频道中
五月 '26
+94
在8个频道中
Get PRO
四月 '26
+63
在3个频道中
Get PRO
三月 '26
+83
在6个频道中
Get PRO
二月 '26
+86
在8个频道中
Get PRO
一月 '26
+53
在9个频道中
Get PRO
十二月 '25
+485
在13个频道中
Get PRO
十一月 '25
+257
在12个频道中
Get PRO
十月 '25
+335
在14个频道中
Get PRO
九月 '25
+221
在10个频道中
Get PRO
八月 '25
+24
在5个频道中
Get PRO
七月 '25
+33
在7个频道中
Get PRO
六月 '25
+29
在6个频道中
Get PRO
五月 '25
+127
在11个频道中
Get PRO
四月 '25
+191
在6个频道中
Get PRO
三月 '25
+73
在6个频道中
Get PRO
二月 '25
+83
在6个频道中
Get PRO
一月 '25
+45
在5个频道中
Get PRO
十二月 '24
+567
在11个频道中
Get PRO
十一月 '24
+261
在6个频道中
Get PRO
十月 '24
+258
在6个频道中
Get PRO
九月 '24
+317
在10个频道中
Get PRO
八月 '24
+183
在9个频道中
Get PRO
七月 '24
+719
在13个频道中
Get PRO
六月 '24
+224
在4个频道中
Get PRO
五月 '24
+792
在15个频道中
Get PRO
四月 '24
+119
在2个频道中
Get PRO
三月 '24
+42
在1个频道中
Get PRO
二月 '24
+688
在7个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 23 六月 | +3 | |||
| 22 六月 | 0 | |||
| 21 六月 | 0 | |||
| 20 六月 | 0 | |||
| 19 六月 | 0 | |||
| 18 六月 | +2 | |||
| 17 六月 | 0 | |||
| 16 六月 | +9 | |||
| 15 六月 | +2 | |||
| 14 六月 | 0 | |||
| 13 六月 | 0 | |||
| 12 六月 | +1 | |||
| 11 六月 | +1 | |||
| 10 六月 | 0 | |||
| 09 六月 | +10 | |||
| 08 六月 | 0 | |||
| 07 六月 | 0 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | 0 | |||
| 03 六月 | +25 | |||
| 02 六月 | +27 | |||
| 01 六月 | +1 |
频道帖子
סא’’ל במיל. בני מאיר: ‘’אחרי הירי לצפון, ביירות הייתה צריכה לרעוד’’. צודק!
| 2 | אישה עזתית מתחננת לצאת, למה לא נותנים לה? אנו קוראים לממשלה ליישם בהקדם את תוכנית ההגירה. זו תהיה תמונת ניצחון!
צפו בכתבה של עמרי חיים בחדשות 14. | 767 |
| 3 | ראש הממשלה, אל תאבד את הצפון! אסור לסגת מדרום לבנון. צפו בדיווח על המכתב שלנו לראש הממשלה בערוץ 14. חתמו על העצומה שלנו https://drove.com/.2PQz | 666 |
| 4 | עדכון חשוב: הגענו כבר ל40 אחוז מהיעד! הנשיא טראמפ חייב להבין: הציבור הישראלי מתנגד להסכם ורסאי, מדובר באסון לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו!
עזרו לנו להשמיע את קול הציבור בסביבת הבית הלבן. תרמו עכשיו לקמפיין ואנו נדאג לתלות את השלט הזה. https://www.peach-in.com/cmp/RPj4imk36 | 681 |
| 5 | ינון מגל מתפוצץ בשידור על מי שקוראים למרחב החיץ בלבנון 'רצועת ההקרבה וההפקרה': לא למדתם כלום מהעבר?
צודק במאה אחוז, צפו ושתפו. | 889 |
| 6 | הנשיא טראמפ חייב להבין: הציבור הישראלי מתנגד להסכם ורסאי, מדובר באסון לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו!
עזרו לנו להשמיע את קול הציבור בסביבת הבית הלבן. תרמו עכשיו לקמפיין ואנו נדאג לתלות את השלט הזה. https://www.peach-in.com/cmp/RPj4imk36 | 753 |
| 7 | ''מלחמת העולם הראשונה הסתיימה הרחק מגבולות גרמניה, וכך הציבור הגרמני לא הפנים את תבוסתו. הגנרל האמריקאי ג'ון פרשינג התנגד לעצירת המלחמה לפני כניעה מוחלטת של גרמניה. הוא הבין ששביתת נשק מוקדמת תאפשר לצבא הגרמני להתאושש ולחזור. בדיעבד, החשש הזה התברר כנבואה''.
אנחנו רואים כבר עכשיו כיצד הנהגת איראן מצויה בתודעת ניצחון על אף המכות הכבדות שספגה. אם מדינת ישראל לא תפיל את השלטון האיראני, האיום ישוב מהר יותר ממה שחושבים.
קראו עכשיו את הטור של מנכ''ל המילואימניקים דור הניצחון, מתי לדרר, באתר ערוץ 14.
https://www.c14.co.il/article/1591994 | 740 |
| 8 | צבי יחזקאלי צודק! אף אחד לא יכתיב למדינת ישראל מה לעשות בלבנון: ''אחרי הפיצוץ היזום של תרגיל המזוודות של האיראנים, עכשיו המתווכים הפקיסטנים העאלק הוגנים מנסים בכוח לקשור את זירת איראן ללבנון - ומקימים את ה''מנגנון לפתרון הסכסוך".
מיהן אותן מדינות שיקבעו לנו מה לעשות בלבנון?
האם פקיסטן, קטאר, ארה''ב ואיראן יגידו לנו מה לעשות בלבנון? אחרי שחיילינו מוסרים את נפשם - ומגלים מדי יום את עומק המנהרות ועוצמת הטרור שחיזבאללה תכנן להפעיל עלינו?
אסור להיענות לזה, אסור להתייחס לזה. צריך להמשיך בלבנון כאילו איסלאמבד לא קיימת.
פעם קראו ללבנון שוויץ של המזרח התיכון, אבל לבנון היא לבנון ושוויץ היא שוויץ''. | 687 |
| 9 | "הדירקטיבה של רונן בר הייתה להביא עוד פועלים מעזה". צפו באורי קורב, עורך דינו של א' מהשב"כ שחשף את השקרים והטיוח | 694 |
| 10 | אז איך מכריעים את איראן? גלעד אך עושה לכם סדר, פרק 2, צפו ושתפו. | 723 |
| 11 | אנחנו מתקרבים ליעד! עזרו לנו להשמיע את קול הציבור הישראלי בסביבת הבית הלבן בוושינגטון.
עוד 25,000 ש''ח ואנחנו מעלים את השלט. "הנשיא טראמפ, בחרת בחרפה ותקבל מלחמה!". תרמו עכשיו בקישור https://www.peach-in.com/cmp/RPj4imk36
עזרו לנו לתלות את השלט הזה מול הבית הלבן. ביחד איתכם נבהיר לנשיא שההסכם הזה הוא הסכם כניעה, מסוכן לישראל, מסוכן לארצות הברית ומסוכן לעולם כולו. אסור לשתוק כשמתבצעת מכירת חיסול לאיראן. זו הכניעה המוחלטת, חייבים להבהיר זאת! תרמו עכשיו לקמפיין ואנו נדאג לתלות את השלט כדי שקול הציבור הישראלי יישמע. | 696 |
| 12 | ''אסור שמותם של הנופלים יהיה לשווא, חייבים להכריע את אויבינו!''
צפו במייסדת המילואימניקים דור הניצחון, סרן במיל. עומר פציניאש בפטריוטים ושתפו | 650 |
| 13 | "נעמוד זקופים, נרכין ראש לזכרם ונבטיח כי מורשתם רוחם ודוגמתם ימשיכו להוביל אותנו. נמשיך לפעול בלחימה בכל הכוח - עד שיעצרו אותנו״
המסר של סגן מפקד גדוד 52 אחרי אסון הפיצוץ בטנק המג״ד שבו נפלו 4 לוחמים.
זכינו לדור של גיבורי על. אוהבים אתכם! חזקו ואמצו, עם ישראל ינצח. | 631 |
| 14 | רס"ל ניר בן ארי, סמ"ר יואב קליין, סמ"ר נוה חבשוש, סמ"ר ליאב כבביה.
השם ייקום דמם.
ארבעה גיבורים שמתו במלחמה להכרעת חיזבאללה בלבנון.
עם ישראל חייב לכם חוב נצחי. לעולם לא נשכח אתכם.
תודה שהגנתם עלינו.
אסור שמותם של הנופלים יהיה לשווא, זו השעה להכריע את חיזבאללה! | 597 |
| 15 | תמיר מורג כותב וצודק: ''ההחלטה להימנע מפעילות התקפית יזומה במרחב שבין הקו הצהוב לליטני היא שגיאה של הדרג המדיני.
הימצאותם של מחבלי חיזבאללה במרחב זה היא הפרה של תנאי הפסקת האש שעליהן חתמו ישראל ולבנון בערבות אמריקנית, וכל עוד הם לא נסוגים מצפון לליטני לישראל יש זכות מלאה לתקוף אותם.
כל התקפלות בגין ההסכם שנחתם בין ארה"ב לאיראן, אשר ישראל אינה שותפה לו, ומבקש לכפות עליה להפסיק להילחם באויב שמנסה להשמידה, היא טעות שרק תגביר את התאבון האיראני ותזמין עוד לחצים מוושינגטון, תוך שהיא מסכנת את חיילי צה"ל''. | 636 |
| 16 | עדכון: גייסנו כבר 20 אחוז מהסכום, עוד 25,000 ש''ח אנחנו מעלים את השלט הזה בסביבת הבית הלבן בוושינגטון. "הנשיא טראמפ, בחרת בחרפה ותקבל מלחמה!". תרמו עכשיו
היכנסו לקישור https://www.peach-in.com/cmp/RPj4imk36
עזרו לנו לתלות את השלט הזה מול הבית הלבן. ביחד איתכם נבהיר לנשיא שההסכם הזה הוא הסכם כניעה, מסוכן לישראל, מסוכן לארצות הברית ומסוכן לעולם כולו. אסור לשתוק כשמתבצעת מכירת חיסול לאיראן. זו הכניעה המוחלטת, חייבים להבהיר זאת! תרמו עכשיו לקמפיין ואנו נדאג לתלות את השלט כדי שקול הציבור הישראלי יישמע.
המילואימניקים דור הניצחון
טלגרם | ווטסאפ | פייסבוק | אינסטגרם | טיקטוק | יוטיוב
לתמיכה בפעילות שלנו לחצו כאן | 3 049 |
| 17 | אתם חייבים לקרוא את ההספד המרגש של אריאל ביטון בן שמחון, אלמנתו של גיבור ישראל, מג''ד 52 סא''ל דור בן שמחון שנפל בקרבות בלבנון. העם וההנהגה חייבים להיות ראויים לגבורת הלוחמים, עלינו לעשות הכל כדי שמותם לא יהיה לחינם!
''דור אהובי
לפני 8 שנים התחלתי את המלט״ק
היו לפניי 120 גברים, 60 בכל מחזור, ורק תהיתי לעצמי (סליחה מראש למלטקיסטים פה)
איך זה יכול להיות שאין פה אף חתיך הורס בשבילי??
ואז עלית להעביר תחקיר על תאונה דרכים שעשית, אקט חינוכי שמזל שהגיע, ואמרתי ״או. הנה הוא״.
בשנה הראשונה רק הצקת לי.. ובשנה השניה רדפת אחריי בטירוף (גם אם זה לא נכון, אתה לא כאן כדי להכחיש, אז אני קובעת את האמת עכשיו).
התחלנו זוגיות מדהימה שיחסית מהר ידענו שזה זה, חווינו לא מעט 12/2, 21ים.. עד שהגיעה הצעת הנישואין, כאן בקיבוץ ״בנוף הכי יפה״ שלך.
ברור שכן.
כן לחיוך הזה עם כל הפנים
כן לחוכמה שלך
כן לאהבה שבאה בדרכים מגוונות
כן ליופי שלך שהיה הרבה מבפנים וקרן החוצה
וכן לקיבוצניק שהעז להתחתן עם מכנס קצר וסנדלי טבע נאות.
אהובי,
בתור משפחה לוחמת, אמנם בנטו היינו כמה חודשים ביחד, אבל בברוטו, הענקת לי את ה7 שנים הכי יפות של חיי.
7 שנים של אהבה אמיתית, של תמימות לא מוסברת, של בנייה משותפת, של הקמת משפחה. והנה השארת לי שתי בנות הכי הכי מדהימות בעולם. אולי עכשיו אפסיק להתבאס שיגידו לי כמה הן דומות לך, כי הלוואי שהן רק ינכיחו אותך איתי בכל יום מחדש.
תודה שעשית אותי אדם טוב יותר, שהיית לי בעל מפרגן ושלימדת אותי איך לכסח את הדשא.
דורצ׳יק,
כבר כשאני כותבת את זה אני יודעת שיש פה טונות אנשים. כי אי אפשר שלא להתאהב בך. כל סופ״ש בבית הייתי צריכה לחלוק אותך עם מלא אנשים שאוהבים אותך, ואני שמחה שהרגשת אהוב בחייך ושאנשים לא חסכו את זה ממך.
היית מפקד שהוא בנאדם של אנשים, היית מפקד של משימה. המחוייבות שלך מעוררת הערצה, התבונה שלך שירתה את המדינה הזאת טוב טוב. הייתי מסתובבת בחזה נפוח להגיד שאני ״אשתו של דב״ש״,
היו לך לא מעט התלבטויות במהלך הדרך וגם כשהלב שלך לא היה שלם, עשית כל תפקיד במסירות מטורפת ולעיתים אפילו גם התייעצת עם אחרים,
אבל תמיד ידעת - שאתה כנראה יודע קצת יותר טוב.
עדיין, זה לא מנע מהמפקדים ומהחיילים שלך להתאהב בך.
אני יכולה להבין אותם..
מג״ד חודשיים זה לא מספיק, שלא תתלהב, אני בטוחה שאתה קצת מובך, אבל לפחות שברת את השרשרת. הקרבת מספיק.
אני יודעת שלא היית רוצה למות אחרת. אתה המפקד שאני מאחלת לכל חיילי צה״ל בעת הזו.
אהובי שלי,
אני מבטיחה לך שאהיה חזקה, כי ככה נבננו, אני לא חצי בנאדם, הרי אנחנו שלם שגדול מסך חלקיו, אבל חלק מאוד גדול מהלב שלי נקרע היום.
אני מבטיחה לך שהבנות יכירו אותך, איילה הבוקר כבר אמרה שהיא רוצה שתחזור, אתה חייב לה מתנה ליומולדת 3, וגאיה עשתה את הבלאגן הרגיל שעוד לא הספקת לחוות מספיק, אבל עשית לנו תקופת הסתגלות לא רעה, חודש בלעדיך הורגש טוב טוב..
אסיים במשפט שאמרתי לך תחת החופה:
״דור, אני לא רק רוצה אותך בחיים שלי, אני גם צריכה אותך בחיים שלי״,
רק שעכשיו ארגנת לי חיים אחרים.
תודה לך אהוב שלי, אתה כבר יודע על מה.
סליחה שלא הרמתי לך מספיק כמו שבטוח ציפית.
הייתה לי הזכות להיות בחירת ליבך בחייך.
אז בפעם האחרונה:
קודקוד אהובי, כאן קודקוד אהובה
אני אוהבת אותך ואוהב אותך לנצח
סוף''. | 729 |
| 18 | 没有文字... | 700 |
| 19 | כל עוד לא תוקפים בביירות, אל תדברו איתנו על "תגובה תקיפה". צריך להכות בבירת הטרור! | 1 034 |
| 20 | אסור שדמם של הלוחמים הגיבורים יהפוך להיות הפקר!
הלילה נתבשרנו בשורה מרה, על נפילתו בקרב של מג"ד 52, סא"ל דור בן שמחון. גיבור ישראל שנכנס לתפקיד רק לאחרונה לאחר שהחליף את המג"ד הקודם שנפצע.
הלוחמים שלנו לא מתקדמים בגלל אילוצים מדיניים וזה עולה בדם!
ראש הממשלה, עם כל הכבוד לנשיא טראמפ ולסגנו ואנס, ההחלטות על מדינת ישראל יתקבלו אך ורק בירושלים.
חייבים למחוץ את חיזבאללה. ביירות חייבת לבעור. איראן ושלוחיה לא יכתיבו את החיים בישראל. | 967 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
