ch
Feedback
Immortal Box

Immortal Box

前往频道在 Telegram

ستاد حفظ و نشر آثار(؟) مورتال من چیز‌های مختلف که درست می‌کنم و معمولا عکس‌هایی که می‌گیرم رو اینجا می‌ذارم، بعضیاشون هم صرفا روزمره‌ان مدیر روابط عمومی: @The_MortalMan

显示更多
476
订阅者
+224 小时
+57
+1030
帖子存档
جالب
جالب

photo content

Repost from این
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)

این رفته بود روی مخم که قبل اینکه غذای دلمه اختراع بشه، اسم فلفل دلمه‌ایی🫑 چی بوده؟؟! و خب مثل اینکه کلمه «دلمه» از dolmak در زبان ترکی میاد که به معنی «پر شدن» هست. و خود غذا هم ترکی هست، که با برگ مو یا بادمجون و گوجه شکم پر درست می‌شه... و مثل اینکه در ادامه Capsicum آمریکایی، از طریق پرتغالی‌ها و اسپانیایی‌ها به خاورمیانه می‌رسه... و مردم ازش استفاده می‌کنن به عنوان یک آلترناتیو برای ظرف دلمه... و این شکلی می‌شه ما فلفل دلمه‌ایی داریم.🫑✨

MOWhehhehehe
MOWhehhehehe

Jesus saved my night.🙏✝

اگه ایگنورم کنید با چشمای خیس می‌خوابم...

http://t.me/RedChtBot?start=75915277 اینجا👇یا اونجا👆 فیلم پیشنهاد بدین ببینم✨

photo content

اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...
اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...

اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم
اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم

ملانیا پشت مبل‌هاتون رو چک کن، دعا انداختن تو خونتون😭

1|11_Could've_Been_Different_feat_Blu_Shamir_McKinley_Dixon_Shamir.mp36.68 MB

تازه کارم انتظارات بالا نداشته باشید

Hehe :3

Repost from چمه‌دان
واقعا کله‌ی ادم‌ از کارای اینا خراب می‌شه. من چندتا ارتیست میشناسم که با دیجیکالا برای پروموشن‌ها همکاری می‌کنن. بعد دقیقا اونجا که میخوان به قول اقای رئیسی پروپگانی کنن که اره ما هنر رو داریم رواج می‌دیم، اولا که محصول بازیافتی کم کیفیت می‌فروشن، دوما که محصولشون رو توی پکیجینگ بد می‌فروشن و سوما این‌که حتی اون‌قدر این محصول رو دوست ندارن که برای ساخت پروموشن، بودجه یا زمانی رو درنظر بگیرن که لایقشه:))))) فقط میخوان مثل باباها بیان تو مهمونی بگن «محمدجواد ما حافظ جزء سی قرآنه» You’re not trying enough and it shows نمی‌خواد برای دوشیدن پتانسیل مالی یه فرنچایز، سر ملت منت بذاری

Btw من با بدل مسی عکس دارم خیلی خوشحال بودم اون روز=)))

پولتون رو نگه دارین برین کنسرت‌های کوچیک، خیلی بهتره

پشت این کنسرت فیدیبو هست، پشت فیدیبو کیه؟ باریکلا دیجیکالا درواقع کل برگزاری میرسه به عملا یکی از پولدارترین شرکت‌های ایران وقتی وارد سالن شدیم، یسری پروموشن شروع شد و یکیش(ببینید چندتا بود...😭) برای فیدیبو بود که می‌گفت ما قبلا کتاب می‌فروختیم ولی دیدم قصه‌ها تبدیل می‌شن به موسیقی و فیلم، بخاطر همینم فیدیبوآرت رو ساختیم... و داشت از خودشون تقدیر می‌کرد که دارن پول خرج راه هنر و ترویج هنر دارن می‌کنن، پلات توییست چیه؟ کل تیزر با ai ساخته شده بود=))) حتی تیم تولید محتواشون قالب عبارت ( این یک Aنیست، این یک B است.) رو تغییر بدن... «ساز فقط یک وسیله نیست، همدم است.» ولم کن اقا=)) و این من رو ناراحت میکنه چون پروداکشن ضعیف باعث شده که سایه بیفته روی هنر و مهارت نوازنده‌هاشون... به قول دوست عزیزم هایمد، کل ایونت مثل عکس انداختن با بدل مسی هست.

احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم،
احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم، و از این‌ها می‌گذرم که صدای سالن و فیلمی که پشت گذاشته بودن انقدر بد کیفیت و انقدر بلند بود که صدای سازها گم می‌شدن :( و من تو 20 دقیقه اول سردرد شدم. همچنین که وسطش سیستم صوتیش نویز گرفت کنسرت متوقف شد برای 10 دقیقه... حالا چیز اصلی که خیلی برام مهمه بگم اینه: