ch
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

前往频道在 Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

显示更多
1 123
订阅者
+524 小时
+317
+11930
帖子存档
عصبی نیستم من

از دستم عصبی نباش

به نظرم بیخیال

قربون صدقه ام میری؟

لحاظ های دیگه؟

منظورم از لحاظ دیگه ای بود

...نه وادفاک

یعنی قراره باهام لاس بزنی

اره

جدی؟

زهی خیال باطل

فقط عین خودت میشم

نه مسخرست

شاید؟

میخوای باهام سرد بشی؟

حقته هنوز اولشه

یخ زدم جناب

sticker.webp0.50 KB

لطف داری