ch
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

前往频道在 Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

显示更多
1 105
订阅者
+424 小时
+287
+10730
帖子存档
Repost from N/a
‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌𝖲︎𝖺𝗒 𝗁︎𝗂 𝗍𝗈 The Secretive XX! ‌ ‌ ‌‌ ‌‌
‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌𝖨︎ 𝖽𝗈𝗇︎'𝗍 𝗄︎𝗇︎𝗈𝗐 𝗐𝗁︎𝗒 ‌𝖨︎ 𝗆︎𝖺𝖽𝖾 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌𝗍𝗁︎𝗂𝗌 𝗉𝖺𝖼︎𝗄︎, 𝖻︎𝗎𝗍 𝖾𝗇︎𝗃︎𝗈𝗒. ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌

بس دیگه برو لالا

😐😐😐😐😐

میدونستم همو دوست دارین

دراکو میگی

منظورم یکی دیگه بود

نه تازه یادم اومد اسمت دیاست

دوستم داری

با ک هم تموم میشه

نه وایسا

از هرچی ادم اسمش با د شروع میشه عصبانیم

واقعا

چقدر خوابم میاد ولی نمیخوابم

ناراحتم چرا این فور خورد

رفیق

دوست کلمه ضعیفه