ch
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

前往频道在 Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

显示更多
1 124
订阅者
+724 小时
+367
+12930
帖子存档
سلام، جولین چرا نیست

خوشحالم

خیلی مظلومه منم همین نظرو داشتم ولی تو جلد سوم یکم نظرم در موردش عوض شد

قربونت منم خیلی دوسش دارم فصل اول مرد

اریاا

sticker.webp0.15 KB

sticker.webp0.15 KB

نه دست نز-

sticker.webp0.13 KB

خیلی آروم ..

نه تنها این جمع نمیشه تازه لو دادنش بعدی رو هم خراب میکنه

sticker.webp0.13 KB

بچه ها ژنیا دروغ گفت آیدی ها رو سیو نکرده

دروغ چرا منم بودم دردم میگرفت

https://t.me/eclixxe/35612 چقدر ناراحتم که کتاب مورد علاقمه و من چالشو ندیدم.

نه راستش

برم برای پول خرج کردن(جیبام خالسه)

ایول