ch
Feedback
𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

前往频道在 Telegram

ㅤ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 'BTS' paved the way☆°. Unknown: @cypherkillerbbot

显示更多
1 520
订阅者
-124 小时
+17
+8330
帖子存档
بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که وارد کتاب رکورد های گینس شد 🎀
+3
بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که وارد کتاب رکورد های گینس شد 🎀

بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که جایزه هنرمند سال AMAs رو گرفت 🎀
+1
بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که جایزه هنرمند سال AMAs رو گرفت 🎀

بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپ تاریخه که تونست رتبه ۱ چارت جهانی فروش IFPI رو به خودش اختصاص بده 🎀
+2
بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپ تاریخه که تونست رتبه ۱ چارت جهانی فروش IFPI رو به خودش اختصاص بده 🎀

بی‌تی‌اس اولین گروه آسیاییه که تونست ومبلی رو به صورت کامل سولداوت کنه، با ۹۰ هزار جمعیت 🎀
+3
بی‌تی‌اس اولین گروه آسیاییه که تونست ومبلی رو به صورت کامل سولداوت کنه، با ۹۰ هزار جمعیت 🎀

بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که آهنگش به ۱ میلیارد استریم اسپاتیفای رسید، با آهنگ DNA 🎀
بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که آهنگش به ۱ میلیارد استریم اسپاتیفای رسید، با آهنگ DNA 🎀

‌ بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که برای سخنرانی به سازمان ملل دعوت شد. نامجون جلوی دنیا ایستاد و درباره خوددوستی و شکستن کلیشه
+1
‌ بی‌تی‌اس اولین هنرمند کیپاپه که برای سخنرانی به سازمان ملل دعوت شد. نامجون جلوی دنیا ایستاد و درباره خوددوستی و شکستن کلیشه‌ها حرف زد. سخنرانی

بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که به گرمی دعوت شد و داخلش اجرا کرد و همچنین اولین گروه کیپاپ که نامزد جوایز گرمی شد، واسه گرمی ۲۰
+1
بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که به گرمی دعوت شد و داخلش اجرا کرد و همچنین اولین گروه کیپاپ که نامزد جوایز گرمی شد، واسه گرمی ۲۰۲۱.

بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که تونست نامبروان چارت Hor100 بشه، با ملکه داینامایت 🎀
بی‌تی‌اس اولین گروه کیپاپه که تونست نامبروان چارت Hor100 بشه، با ملکه داینامایت 🎀

بی‌تی‌اس اولین گروهیه که... 🧵Thread🧵
+1
بی‌تی‌اس اولین گروهیه که... 🧵Thread🧵

کابوی مورد علاقم 🎀
+1
کابوی مورد علاقم 🎀

وقتی این صحنه رو می‌بینم می‌فهمم هنوزم دارم راه رو درست می‌رم.
وقتی این صحنه رو می‌بینم می‌فهمم هنوزم دارم راه رو درست می‌رم.

هیچکس حق نداره پستای رورا رو لایک کنه چون ماینره 😡

بلینک چرا درباره این حرفی نمی‌زنه؟
بلینک چرا درباره این حرفی نمی‌زنه؟

بلینک انقدر دلقکه که لایک و فالو رو نشونه پدوفیلی می‌دونه

godhyung as always .

در چه بُعدی لیسا استن درباره لایو خوندن نظر میده؟😨
در چه بُعدی لیسا استن درباره لایو خوندن نظر میده؟😨

در چه بُعدی لیسا استن درباره لایو خوندن نظر میده؟😨
در چه بُعدی لیسا استن درباره لایو خوندن نظر میده؟😨