Study To Success🤍
前往频道在 Telegram
-; ♡.° [study now, be proud later ] ୭̥ Discussion : https://t.me/+iTWUlbrvdQRkZTRl Bot therapist: @YozoraAmaniMutiara_bot Channel Therapist: https://t.me/Likeyera ┊ ┊ ┊ ˚✧ - provides google meet💻 ┊ ┊ ┊ ˚✧ - notes 📝 ┊ ┊ ┊ ˚✧ - exercises ✍️
显示更多9 402
订阅者
-424 小时
-447 天
-14130 天
帖子存档
9 402
Maaf ya kot2 kalau ada masa nnti kitorang jenguk2 group ni, jangan malu2 tanya je kat dalam group ni okayy
9 402
Jangan penat usaha guys, gagahkan diri study okay(salam batch dah penat usaha akhirnya worth it😜) yang penting jangan bercinta okayy
9 402
Nanti lepas batch korang habis spm, min akan bagi penerangan tentang laluan2 ni sikit jelah tapi😓
9 402
Subjek elektif ni focus betul2 nanti dah uni ada lagi banyak subjek tambahan relate dgn subjek u sekarang(if u take the same course laaa)
9 402
Ada nak tanya pape lagi ke? Yang bi bm sej pi ke tu korg hafal sendiri lah ya, pahamkan, tu mmg senang je target
9 402
Memang tak lari punya, kebarangkalian/probability pun kena focus, sbb kat uni nnti korg belajar tu lah
9 402
Yang graf2 tu kena rajin buat, apa2 graf jelah, sbb semua tu mesti ada 2/3 masuk
