ch
Feedback
Study To Success🤍

Study To Success🤍

前往频道在 Telegram

-; ♡.° [study now, be proud later ] ୭̥ Discussion : https://t.me/+iTWUlbrvdQRkZTRl Bot therapist: @YozoraAmaniMutiara_bot Channel Therapist: https://t.me/Likeyera ┊ ┊ ┊ ˚✧ - provides google meet💻 ┊ ┊ ┊ ˚✧ - notes 📝 ┊ ┊ ┊ ˚✧ - exercises ✍️

显示更多
9 402
订阅者
-424 小时
-447 天
-14130 天
帖子存档
Btw saje je nak cakap kat batch 08

Wuish geng diploma ramai, nk amik diploma apaa?

Kalian hidup lagi kann😭😭

Maaf ya kot2 kalau ada masa nnti kitorang jenguk2 group ni, jangan malu2 tanya je kat dalam group ni okayy

Ada yang dapat uia, ukm, um dll

Ingat group ni dah tak active, min2 korang semua dah sibuk

Jangan penat usaha guys, gagahkan diri study okay(salam batch dah penat usaha akhirnya worth it😜) yang penting jangan bercinta okayy

Siapa pape jelah tu😭🙏🏻

Nanti lepas batch korang habis spm, min akan bagi penerangan tentang laluan2 ni sikit jelah tapi😓

Korang nanti nak masuk manaa??
Anonymous voting

Jap nak buat voting

Subjek elektif ni focus betul2 nanti dah uni ada lagi banyak subjek tambahan relate dgn subjek u sekarang(if u take the same course laaa)

Ada nak tanya pape lagi ke? Yang bi bm sej pi ke tu korg hafal sendiri lah ya, pahamkan, tu mmg senang je target

Min macam dah pening banyak relate dgn spm, and lebih advance lagi huhu

sticker.webp0.12 KB

Memang tak lari punya, kebarangkalian/probability pun kena focus, sbb kat uni nnti korg belajar tu lah

Xy xy tu

Matriks, persamaan linear/serentak

Yang graf2 tu kena rajin buat, apa2 graf jelah, sbb semua tu mesti ada 2/3 masuk

Masa spm sebelum ni ada masuk