البصمة الملكية | Master Samah Saeid
前往频道在 Telegram
👑 أهلاً بكِ في مساحة إيقاظ الملكة بداخلِك والارتقاء نحو نسختِك الأسطورية المنصة الرسمية سماح سعيد | Grand Master Meta مؤسس ورئيس أكاديمية "توازن روح" للوعي والقيادة. مؤسس "نادي التاج الملكي" للأنوثة الملكية ومؤلفة منهج البصمة الملكية رسالة حياتك وبصمتك
显示更多1 802
订阅者
-324 小时
-87 天
+2530 天
帖子存档
حبيتي ملكه الانوثه والروقان سماح أنا بشكرك اوووي علي كورس فرصة تانية ❤️❤️❤️
الكورس دا حقيقي كنز لمن يعرف قيمته
اول ما دخلت الكورس وبدءت أطبق فية حصل عندي تغيير جذري في شخصيتي وحياتي وحصل عندي تجليات من بعد اول اسبوع واستخدام التقنيات اللي فية وخاصة تقنية النورانية والتسامح .
اتعلمت منه التسامح ولا تمرين المرايا
الله عليكي يا ملكه وكمان طاقته كان عالية جدا جدا اللهم بارك وكمان اي سؤال كنا بنكتبة أو بتفتحي الايف كنتي بتردي علية وجزاكي الله خيرا علي ضميرك صدقك في المعلومات والتقنيات وطاقة الحب اللي بتشاركيها معانا.
وشكرا ليكي علي أنك أعطيتنا فرصة تانية للحياة
أنا من جمال الكورس التجليات اللي تمت عندي منه والوعي اللي وصلت لية بدخولي الكورس مش عارفه اوصل ليكم بالكلام والله ❤️😍
ويارب أكمل معاكي مدي الحياة وادخل الباقي من كورساتك أنا حاليا باقي ليا 3 كورسات واكون اخدت معاكي كل الكورسات اللي عملتيها
وربنا يزيدك علم ويكون أثر طيب ليكي مدي الحياه يارب ❤️❤️🫂💞
الله واكبر تجلى استحقاق الحب
للملكة 👑👑👑😍💃
ارغبى فى ورشة الملكة بكل حب ياجميلة الروح 🥰♥️👇👇
اطلبيها من فريق العمل
هنبدأ 21/1/2028
صباح النور والهنا والسعادة 😍
صباح التوكل
جاهزين هنفتح خلال دقائق ✌️😍😍
فعلى نية الاستقبال بكل يسر وسهولة للبركة والررزق الربانى
تمرين قبل النوم
التنفس بأسم الله الرحمن الرحيم
واستشعار النعم فى اليوم والتسخير وتأمل النور واسم الله الغنى الوهاب واطلبى من ربنا رغباتك وطلباتك واسالى ربنا التسخير للقضاء بكل يسر وسهولة
واكتبى حاجتك لليوم والانجاز واسألى اليسر
📌اوعى تنسى التسامح والتسليم
تصبحى علي خير ياروح الروح 🥰
https://www.instagram.com/24samah_saeid?igsh=NXVmZGR3cjM2NDUx
لينك انستا دكتور سماح
اطلبى ورشة الانثى الملكية من فريق العمل 👇
كوتش مايسة وكوتش هاجر
الانطلاق 21/1/2025
ارغبى واستحقى الحضور وسط كل الملكات واستقبلى رزقك الملكى 👑🔱🥰
رساله اليوم من القران
ان اريد الا الاصلاح. ما استطعت وما توفيقي الا بالله. عليه توكلت واليه انيب
نيه حسنه((ان اريد الا الاصلاح))
ماستطعت((سعي واخذ بالاسباب فحدود اني بشر )))
وما توفيقي الا بالله(( تسليم ورضا بأقدار الله مع أدب ان كل خطوه سعي عملتها. هي رزق من ربنا مش شطاره مني
عليه توكلت( ..بسلم القياده فحياتي لصاحبها توكل تاااام لله مدبر اموري كلها فانا مش شايله مسؤوليه انا بس بسعي وباخد بالاسباب
واليه انيب(( وارد جدا اني اتلخبط .اتوه ..ابعد عن الطريق. .بسرررعه برجع لربنا. واقله الحقني انا توهت
واخر هديه نهارده
وان استغفروا ربكم ثم توبوا اليه. ان ربي رحيم ودود
وكانها بشرة خير لقبول السعي مع التقصير
مع حب ربنا الرحيم لينا. اوعي تجلد ذاتك علي عيب او خلل فسعيك. ربنا عالم بيك وبخطواتك واجتهادك. ماهو الرحيم الودود
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
