ch
Feedback
𝐄𝐩𝐡𝐞𝐌𝐞𝐫𝐚𝐥

𝐄𝐩𝐡𝐞𝐌𝐞𝐫𝐚𝐥

前往频道在 Telegram
320
订阅者
+1224 小时
+107
+2630
帖子存档
شامِ غریبان… شبای من چندوقتی هست شامِ غریبانِ :)

در من کافری‌ست که به تو ایمان دارد.

من رو به خودم : مووآن من دختره کصخل

شرمنده‌ام که تو عزات به حال خودم گریه کردم.

درباره‌اش گریه هم میکنم ، میزنم میشکونم ، بد اخلاقی میکنم حتی با خودمم قهر‌ میکنم ولی درست نمیشه که نمیشه

منو پیدا نکردی هرچی صدات کردم.

و تو به اندازه‌ای که دوستت دارم ، آزارم میدهی.

چشم قشنگترین و مهمترین عضو بدنه، و از همه مهم‌تر چشم ها دریچه روحن. هر احساساتی اول در چشم ها نمایان میشه. وقتی ناراحتیم چشم ها گریه میکنن؛ وقتی خوشحالیم چشم ها برق میزنن و خیلی حسای دیگه مثل ترس ، نگرانی ، اضطراب و ذوق تو چشم ها معلوم میشه. ‌من چشم های زیادی دیدم. احساسات مختلفی توشون دیدم. از همشون گذشتم؛ولی.. تو چی داشتی تو چشمات که غرقشون شدم. چشمای تو زندگیمو عوض کرد، من تا ابد و یک روز مدیون و عاشق چشماتم. چشم قشنگ من ؛ روزت مبارک🤍
امروز June 18، روز جهانی چشم خوشگلاست.

Tabeston.mp34.33 MB

⚡ افزودن سریع و هوشمند اعضا 🎯 راهکار حرفه‌ای برای رشد کانال و گروه 🔒 امنیت، پایداری و عملکرد بالا 📈 مدیریت آسان و بازدهی بیشتر https://t.me/OneMemberRobot?start=7182337580

از من چیزی نمانده جز تلاشی برای بقا و ذره‌ای احساس👌🏻

بدترین برهه زمانیم رو دارم تنها و بی‌کس میگذرونم.

I can’t move on tokhme sag.

اشرف تک بهانه بود همه ما برای رویای خودمون گریه کردیم.

از دل از کمر ، شکستم از همه‌جا!

@RapRelease - Asabani 2 - Shayea.mp38.82 MB

چائتای اولسوی لول دیگه‌ای از افسردگی رو در من آنلاک میکنه.😑