ch
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

前往频道在 Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

显示更多
1 979
订阅者
无数据24 小时
+67
+7830
帖子存档
بیاید یه انیمه ای معرفی کنید که از دیدنش پشیمون نمیشم

sticker.webp0.35 KB

میتونم بارها این پیامو بخونم و از اینکه دریافتش کردم خوشحال باشم چون دقیقا چیزی که تو ذهنم بود همین بود

https://t.me/itstartarus/13445 اتفاقا این بخش داستانت خیلی رو کل داستان تاثیر گذاشته و جذابش کرده چون به هرحال اگه واقعا نتونه پدرش رو شکست بده و اچن افکار قدیمی خانواده رو بزنه کنار در نهایت نمیتونه با کسی که میخواد باشه و اینجوری داستانت از یه داستان صرفا بی ال خارج شده و واقعا یک وجه مثبتی گرفته که ممکنه حتی کسایی که بی ال نمیخونن رو هم جذب کنه چون این مبارزه با عقاید قدیمی خانواده چیزیه که خیلیا درگیرشن و شاید خیلیا باشن که نیاز دارن داستانی رو بخونن که کرکتر داستان رو به خوبی درک کنن و این که اون در مواجه با این مشکل چیکار میکنه میتونه به این افراد حتی چیزی یاد بده پس اصلا از انتخاب داستانت پشیمون نباش چون داستان تو خاصه و صرفا بی ال نیست اون صرفا بی ال ها اینقدر بین مانهوا های کره ای زیاد شده که دیگه بعضی وقتا حال ادمو به هم میزنه اگه داستانت هم سنگینه برات ولی تو هم داری باهاش پیشرفت میکنی و پر میکشی☝️

با رافائل تا حدودی میتونم کنار بیام ولی دیگو برام شب اول قبره بخاطر موهاش طراحی موهاش خیلی واسم سخت و زمان بره
با رافائل تا حدودی میتونم کنار بیام ولی دیگو برام شب اول قبره بخاطر موهاش طراحی موهاش خیلی واسم سخت و زمان بره

کدومشون طراحیش سخت تره واست؟

میخواستم در حد محک زدن خودم با دو سه اسلاید هر چپترو تموم کنم اونم با یه داستان کاملا معمولی ولی نمیدونم چیشد رفت به این سمت😭

از نظر خودم اگر یه چیز ساده تر انتخاب میکردم خیلی بهتر بود چون به عنوان اولین کار خیلی واسم سنگین شده اولش اصلا قرار نبود (توماس و رافائل) وجود داشته باشن

راستش دلم نمیخواست صرفا روی داستان bl محور بره جلو میخواستم یسری این کشمکشای خانوادگی هم توش باشه

https://t.me/itstartarus/13437 تیکت تو هیون میبینم و بسی برای دیگو غمگینم امیدوارم باباش سر عقل بیاد

sticker.webp0.13 KB

ما همو میشناسیم؟

ممنونم ازتتت یعنی چی از هم دور بودیم_

چقدررر پیشرفت کرده آرتت این چندماه که از هم دور بودیم💔

sticker.webp0.11 KB

دیگو مدرسه نمیره دانشگاه میره که دانشگاه هم هر روز نیست، و در کنارش دستیار کشیشه چون تو سن ۱۹ سالگی نمیتونی بری کشیش بشی پدرش از الان داره آمادش میکنه برای آینده، کسی که دستیار کشیشه یه سری کارای جزئی رو انجام میده در کنارش مهارت یاد میگیره تا در آینده خودش بتونه کشیش اصلی باشه پدر دیگو هم برای همچنین چیزی برنامه ریزی کرده.

راستی چپتر جدیدو خیلی وقت پیش خوندم خیلی خوب بود😭😭هر چی بیشتر میخوندم بیشتر پشمام از این پیشرفتت میریخت و اخراش یکم گوزپیچ شدم نفهمیدم چیشد

میگما چطور شد که یهو دیگو کشیش شد مگه مدرسه نمیرفت؟

2023 VS 2026
+1
2023 VS 2026

بچه های خوبی باشید برید تو چنلاشون بوس بدید به کاراشون 🫵🏻 کاراتون تا فردا کامل تو چنل میمونن برای اونایی که دیر رسیدن هم بعدا باز میذارم.