𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃
前往频道在 Telegram
koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot
显示更多1 979
订阅者
无数据24 小时
+67 天
+7830 天
帖子存档
1 990
میتونم بارها این پیامو بخونم و از اینکه دریافتش کردم خوشحال باشم چون دقیقا چیزی که تو ذهنم بود همین بود
1 990
https://t.me/itstartarus/13445
اتفاقا این بخش داستانت خیلی رو کل داستان تاثیر گذاشته و جذابش کرده چون به هرحال اگه واقعا نتونه پدرش رو شکست بده و اچن افکار قدیمی خانواده رو بزنه کنار در نهایت نمیتونه با کسی که میخواد باشه
و اینجوری داستانت از یه داستان صرفا بی ال خارج شده و واقعا یک وجه مثبتی گرفته که ممکنه حتی کسایی که بی ال نمیخونن رو هم جذب کنه
چون این مبارزه با عقاید قدیمی خانواده چیزیه که خیلیا درگیرشن و شاید خیلیا باشن که نیاز دارن داستانی رو بخونن که کرکتر داستان رو به خوبی درک کنن و این که اون در مواجه با این مشکل چیکار میکنه میتونه به این افراد حتی چیزی یاد بده
پس اصلا از انتخاب داستانت پشیمون نباش چون داستان تو خاصه و صرفا بی ال نیست
اون صرفا بی ال ها اینقدر بین مانهوا های کره ای زیاد شده که دیگه بعضی وقتا حال ادمو به هم میزنه
اگه داستانت هم سنگینه برات ولی تو هم داری باهاش پیشرفت میکنی و پر میکشی☝️
1 990
با رافائل تا حدودی میتونم کنار بیام
ولی دیگو برام شب اول قبره بخاطر موهاش طراحی موهاش خیلی واسم سخت و زمان بره
1 990
میخواستم در حد محک زدن خودم با دو سه اسلاید هر چپترو تموم کنم اونم با یه داستان کاملا معمولی ولی نمیدونم چیشد رفت به این سمت😭
1 990
از نظر خودم اگر یه چیز ساده تر انتخاب میکردم خیلی بهتر بود چون به عنوان اولین کار خیلی واسم سنگین شده اولش اصلا قرار نبود (توماس و رافائل) وجود داشته باشن
1 990
راستش دلم نمیخواست صرفا روی داستان bl محور بره جلو میخواستم یسری این کشمکشای خانوادگی هم توش باشه
1 990
https://t.me/itstartarus/13437
تیکت تو هیون میبینم و بسی برای دیگو غمگینم
امیدوارم باباش سر عقل بیاد
1 990
دیگو مدرسه نمیره دانشگاه میره که دانشگاه هم هر روز نیست، و در کنارش دستیار کشیشه چون تو سن ۱۹ سالگی نمیتونی بری کشیش بشی پدرش از الان داره آمادش میکنه برای آینده، کسی که دستیار کشیشه یه سری کارای جزئی رو انجام میده در کنارش مهارت یاد میگیره تا در آینده خودش بتونه کشیش اصلی باشه پدر دیگو هم برای همچنین چیزی برنامه ریزی کرده.
1 990
راستی چپتر جدیدو خیلی وقت پیش خوندم
خیلی خوب بود😭😭هر چی بیشتر میخوندم بیشتر پشمام از این پیشرفتت میریخت
و اخراش یکم گوزپیچ شدم نفهمیدم چیشد
1 990
بچه های خوبی باشید برید تو چنلاشون بوس بدید به کاراشون 🫵🏻
کاراتون تا فردا کامل تو چنل میمونن
برای اونایی که دیر رسیدن هم بعدا باز میذارم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
