7 147
订阅者
-1524 小时
-1237 天
-9730 天
帖子存档
https://t.me/simbalious/50014
شاشیدمم از خنده🤣🤣🤣
اگه واقعا داری اینارو جدی میگی و کصخل بازی درنمیاری بهتره بری خودتو دار بزنی هرچه زودتر شاید اون دنیا سه کس عزیزت و دیدی🤡
بابا پیامبر چه کسشریه طرف بیکار شده اومده چندتا بچه رو به عنوان زنش گرفته بعد دیده آقا چیکار کنیم چیکار نکنیم یه دفترچه بنویسیم بگیم از طرف خداست
شرمندتم عزیزم ولی من ریدم تو همون چهار کس
دین از اول تا آخر فقط برای به زنجیر کشیدن آدم بوده، چه دینی باشه مهم نیست، دینی که نزدیک به انسانیت باشه قابل قبوله که شکر خدا تو اسلامتون همه کافرن
https://t.me/simbalious/50014
حالا باز نسلای قبلیو میگیم مغزشونو شستشو دادن و دسترسی به هیچی نداشتن و فلان...حماقت میخواد که تو سال ۲۰۲۶ کسی اینطوری باشه .
https://t.me/simbalious/50014
تاآخرش منتظر بودم بگه شوخیه😭😭
شرط مسلمون شدن شیشه زدنه؟
https://t.me/simbalious/50014
منبعت فیلمه موسلمون؟؟؟؟😂😂
اگه سنت انقدریه که منبعت فیلم سریاله بذارید بگم
حتتتما سریال معاویه رو ببینید، میفهمید کل درگیریا که به اسم دروس دینی خوندین در اصل سر سیاست بوده وگرنه معاویه هم خداپرست بود 😂😂😂
تازه تو سریال علی رو ادم بدی نشون ندادن ولی چون کل سریالا نشون میداد همه این دعوا ها موضوعات سیاسی بوده نه خلاف خدا، جا و عرزی و مسلمانه پیرو حکومت تخمیش تصمیم گرفت سریال رو نذاره پخش شه و گفتن چرته الکیه😔
واکنش عرب که تاریخشو نشون داده وقتی یه کشور دیگه میگه الکیه: 🤡
این هشت نفری که به این بوس دادن اگه در جهت تایید حرفاش بوده لطفا خودشون سیکشونو بزنن
https://t.me/simbalious/50014
هه آره داداش اسلام عالیه پیامبرتون با دختر ۶ ساله ازدواج کرده
شما فیلم بانوی بهشت رو ببینین حقیقت مشخص میشه که پیمابر و امامان و اسلام حقیقی مبرا و به دور از این جنایات هستن
اگهنبودن نمیگفتن وقتی امام زمان بیاد چیزی از اسلام واقعی میگه ولی مردم فکر میکنن دین جدیدی اورده ولی در واقع همون اسلام واقعیه
پس اسلام بد نیست
به اسم مسیحیت هم تا سالیان دراز افراد علمی و نخبگان و مردم رو ازار و شکنجه دادن و کشتن ولی ایا حضرت مسیح اونطور بود؟
به امید آمدن ۳ کس و به یاد ۱ کس
به امید آمدن حضرت مسیح ع و حضرت خضر ع و امام زمان عج و به یاد پیامبر ایرانی زرتشت ع
https://t.me/simbalious/49977
خفه شو بیسواد
همون دین عنتون رو هم درست نخوندین و هر کسشری جلوتون بوده به اسم مقدس مقدس بهشت بهشت قبول کردین
(بنده شخصا خدا پرستم ولی پیرو هیچ دینی نیستم، اینو گفتم نگن چون خداناباوره به دین توهین کرده*)
دین عنتون از کجا اومد؟ عربستان
نماد اون قبرستون ملخخورا که دهنمونو گاییدن چیه؟ « شمشیر »
محمدتون هم تا وقتی مظلوم بود که قدرت نداشت.
بعدش هر گوهی دلش خواست خورد گفت آیه نازل شده حلاله.
شوگر مامی گرفت از حمایتا مالی اون هر غلطی تونست کرد کلی هم جنگید اسم اسلام و خدا هم گذاشت روش مردمو خر کرد(حالا کنارش دست چهار نفر هم گرفت که بهتر مردمو خر کنه) مخالفاش رو هم دشمن خدا خطاب کرد(سگ تو دینی که بخواد تو یه چیز کاملا غیرمادی مثل سیاست دخالت کنه اصلا)
کلی بچهسال صیغه کرد و ...
بعد اصلا چطوریه که امام ها فقط از یه خانواده درومدن از علی به بعد؟ رسما سلطنت موروثی راه انداختن و مظلوم نمایی کردن
ریدم به اون اسلامتون که هرچی تا الان توی تمام این سال ها کشیدیم و داریم میکشیم بخاطر اون اسلام مزخرف و دین حال بهم زنتون بوده. خودتون و دینتون باهم برید به درک
https://t.me/simbalious/49998
میدونم خیلی سخته ، ولی انرژی منفی هیچ چیزی و بهتر نمیکنه و بدترم میکنه ، لطفا تلاش کن به خودت انرژی مثبت بدی ، کم کم خودتو دوست داشته باشی و از این افکار منفی و دروغ دور شی ، شاید الان نه ، ولی تو اینده خیلی نزدیک ، کلی ادم هستن که تورو مهم میدونن ، شایدم کلی ادم نباشن و تعداد انگشت شماری باشن ، ولی اوناهم انقدر میتونن دوستت داشته باشن که شاید الان برات تصورش سخت باشه
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
