ch
Feedback
02:08

02:08

前往频道在 Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

显示更多
854
订阅者
-124 小时
-17
+730
帖子存档
سن و سال داری؟ یا یه جوونِ عشقِ هنری؟

بسه

خب

ولی بقیه چرا

اینام نه

اینا نه

اینام با همینه

آره

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

https://t.me/ZER02ZERO8/8307 ولی من هروقت پوکو ایکس۳ میبینم یاد تو میفتم. هنوز با همین گوشی عکاسی میکنی؟

چنلای دیگه درباره یه موضوع خاص عکاسی میکنن. انگار توی یه محور فقط چشمشون کار میکنه. مثلا فقط خیابونی. یا فقط از آدم. یا فقط از دار و درخت. ولی تو از همه چیز عکس داری. از همه چیز عکس میگیری. آسمون. درخت. آدمیزاد. ماشین. خیابون. تو حوزه های مختلف عکاسی میکنی. و بنظرم این نقطه قوت تو هست که همه چیزو میبینی. محدود به یه سوژه نیستی https://t.me/ZER02ZERO8/8309

عکسای نامنظم چرا

😂😂😂😂😂😂😂😂

من تورو با چندتا چیز میشناسم Adhd شب نخوابیدن عکسای نامنظم اما ساعت های منظم ناشناس بودن و این پارادوکس عجیبیه که تورو با "ناشناس" بودن "میشناسم"

تک کلمه ای منظورته؟ «حیران»

اگر بخوای خودتو توصیف کنی با چه کلماتی توصیف میکنی؟

بابا ما به اشتباه انداختی ضایع شدیم جلوی مخاطبین بعد از اندی که ناشناس گذاشتیم

https://t.me/ZER02ZERO8/8300نه من اون نیستم

این رفیقمون فکر کنم لر یا بختیاریه وقتی میگه کاکا میشناسمش عکسای فوق العاده ای میگیره

تو چطوری دلم برا عکسات تنگ شده بفرست چندتا