ch
Feedback
Coin Pilot 🚀

Coin Pilot 🚀

前往频道在 Telegram

USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234

显示更多
619
订阅者
-124 小时
-57 天
-2730 天
帖子存档
Guys vip offer ekak denwa 5$ for vip dennekta chance eka thiynwa kamathi aya ikmnta join wenna.@dumi1234

Join with us - @dumi1244

Repost from N/a
✨ ZRO 🏆 116% Profit Booked 💰💵 🎯 Target 1, 2, 3, 4, 5, 6 Done ✅ 🚀

Repost from N/a
ZRO/USDT Trade Type = LONG Leverage :- 20x Entry = [ 1.8955 TO 1.8908 ] StopLoss :- 1.8254 Take profit = [ 1.9129, 1.9310, 1.9528, 1.9713, 1.9901, 2.0107 ]

Vip proof

Good night all

Join vip - @dumi1234

Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys @dumi1234

10 minutes more

Lifetime offer 10$ only @dumi1234

Kohomada guys vip power

Repost from N/a
✨ OP 🏆 109% Profit Booked 💰💵 🎯 Target 1, 2, 3, 4, 5 Done ✅ 🚀

Repost from N/a
OP/USDT Trade Type = SHORT Leverage :- 20x Entry = [ 0.1185 TO 0.1182 ] StopLoss :- 0.1238 Take profit = [ 0.1173, 0.1161, 0.1148, 0.1136, 0.1122, 0.1109 ]

Vip proof

Offer eka valid wenne 5 pm wenakm witharai guys

Hurry up guys

Vip join wela gemak gahn kamathi ayta lifetimema 10$ walta dawasata supirima signal tikak dagena profitable account ekk grow karaganna kmathi dennekta chance eka

Me chance eka miss kragn epa dena palaweni trade ekenma vip eke gana hoyagnna

Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa. supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei. Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys @dumi1234