Coin Pilot 🚀
前往频道在 Telegram
USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234
显示更多619
订阅者
-124 小时
-57 天
-2730 天
帖子存档
619
Guys vip offer ekak denwa 5$ for vip dennekta chance eka thiynwa kamathi aya ikmnta join wenna.@dumi1234
619
Repost from N/a
ZRO/USDT
Trade Type = LONG
Leverage :- 20x
Entry = [ 1.8955 TO 1.8908 ]
StopLoss :- 1.8254
Take profit = [ 1.9129, 1.9310, 1.9528, 1.9713, 1.9901, 2.0107 ]
619
Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys
@dumi1234
619
Repost from N/a
OP/USDT
Trade Type = SHORT
Leverage :- 20x
Entry = [ 0.1185 TO 0.1182 ]
StopLoss :- 0.1238
Take profit = [ 0.1173, 0.1161, 0.1148, 0.1136, 0.1122, 0.1109 ]
619
Vip join wela gemak gahn kamathi ayta lifetimema 10$ walta dawasata supirima signal tikak dagena profitable account ekk grow karaganna kmathi dennekta chance eka
619
Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa.
supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys
Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei.
Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys
@dumi1234
