ch
Feedback
GEMKING ALPHA CALLS

GEMKING ALPHA CALLS

前往频道在 Telegram
1 215
订阅者
-124 小时
-97
-4330
帖子存档
Trump: Hürmüz’ü açmak için 48 saatiniz var. İran: Açmıyoruz. Trump: O zaman bir haftanız var.

🔴ABD ve İran arasında son 48 saatte yaşananlar: 🇺🇸+ABD : Taleplerimizi karşılamak için 48 saatiniz var. 🇮🇷-İran : Yapmay
🔴ABD ve İran arasında son 48 saatte yaşananlar: 🇺🇸+ABD : Taleplerimizi karşılamak için 48 saatiniz var. 🇮🇷-İran : Yapmayacağız. 🇺🇸+ABD : O zaman 5 gün müzakere edelim. 🇮🇷-İran : Durmuyoruz. 🇺🇸+ABD : 1 aylık ateşkes yapalım. 🇮🇷-İran : Gerek yok. 🇺🇸+ABD : O zaman asker göndeririz. 🇮🇷-İran : O zaman gerçek bir kara savaşıyla karşı karşıya gelirsiniz.

#GoldmanSachs, kripto fiyatlarının dip noktasına düşmüş olabilir.

Gelen tepkiler üzerine Kriptoya düşünülen vergiler geri çekildi.

ABD başkanı Trump'ın son açıklamaları: Strateji ve Güç: “İran savaşında planlananın çok ilerisindeyiz.” İran’ın Durumu: “İran, yenildikleri için bizimle görüşüyor.” Anlaşma Olasılığı: “İran’ın bir anlaşma yapma şansı var.” Stratejik Geçişler: “İran doğru anlaşmayı yaparsa, boğaz açılacak.” ABD’nin Serbestliği: “ABD, İran’ın şehir ve kasabalarında özgürce dolaşabilir.” Ekonomi ve Piyasa: “Petrolün daha çok yükseleceğini, borsaların ise daha çok düşeceğini düşünmüştüm. Amerikan Cumhurbaşkanına olan güveni gösteriyor.” Petrol ve Gemiler: “İran ABD’ye 8 gemi petrol verdi.” Özür ve Ek Gönderim: “İran bir şey için özür diledi, sonra iki tekne daha gönderdi.” Boğaz Ücretleri: “İran boğazdan geçiş için ücret talep edememeli. Ama bunu yapıyorlar.” Anlaşma Talebi: “Bir anlaşma yapmak için yalvarıyorlar.” Son Tarih: “Cuma günü İran için belirlenen son tarihin değişip değişmeyeceğini henüz bilmiyoruz.”

Sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice bayramlar dostlar. En kötü gününüz bile bayram sevinci gibi olsun. 🙏

3,5 trilyon dolarlık Goldman Sachs, hisse senetlerinde “aşırı” bir rallinin görülebileceğini söylüyor

Michael saylor: Daha fazla #Bitcoin alacağım.
Michael saylor: Daha fazla #Bitcoin alacağım.

Gümüş, son 36 saatte %20 değer kaybetti ve piyasa değerinden 1,06 trilyon doları sildi.

Hayırlı cumalar dostlar ♥️🙏

#MetaMask ve #Mastercard, ilk olarak New York'ta kullanıma sunulan MetaMask kartı piyasaya sürdü.

Dostlar bedava para veriyorlar.Düşen piyasada güzel para şu an. #KCEX borsasına kayıt olun hemen 185$ para kazanın. Bedavadan para daha ne olsun. Hemen anlatıyorum. 1️⃣ KCEX’e kayıt ol → https://www.kcex.io/register?inviteCode=O11ST4 +30$ hemen kazanıyorsun. 2️⃣ KYC doğrulamasını tamamla → +20$ daha kazandın.Toplam şu an: 50$ kazandın. 3️⃣ 100$ yatır, 1 spot + 1 vadeli işlem aç → +25$ daha kazandın.Toplam: 75$ oldu. 4️⃣ En kolayı Twitter hesabını bağla → +50$ Sadece hesabı eşleştiriyorsun. Toplam: 125$ ödül kazanıyorsun. 5️⃣ Twitter’da PNL paylaş → +25$ Bir kazanç ekran görüntüsü paylaşman yeterli. Toplam potansiyel: 150$+ (Bazı kullanıcılara daha yüksek ödül verilebiliyor.) Her şey 5 dakika içinde gerçekleşiyor ve TOPLAM 185$ bedava para. Tüm adımları yapmak zorunda değilsin. Yaptığın her adımın ödülü ayrı ayrı geliyor. İstersen aile bireylerinin hesabıyla da kayıt olunabiliyor.

ABD, İşsizlik Haklarından Yararlanma Başvuruları Açıklandı Açıklanan: 231K Beklenti: 212K Önceki: 209K

ABD Temsilciler Meclisi, kısmi hükümet kapanmasını sona erdirecek bütçe paketini kabul etti.

#MetaMask, tokenize edilmiş ABD hisseleri, ETF'ler ve emtiaları entegre ediyor.

Vitalik Buterin’den #ETH Katman-2 Projelerine Yönelik Kritik Uyarı ▪️ Ethereum kurucusu, Katman-2 (L2) ağlarının orijinal vizyonunun mevcut piyasa koşullarında artık geçerliliğini yitirdiğini belirtti. ▪️ Buterin, bu yapıların varlığını sürdürebilmesi için "aşırı ölçeklenebilirlik" sunması veya ekosisteme tamamen yeni ve özgün bir işlev kazandırması gerektiğini vurguladı.

Son 1 aydır piyasadan dolayı moralim çok bozuk. Sizler gibi umutsuzluğun dibini yaşıyorum. Piyasa şartlarından dolayı mecburen eldeki çoğu projeleri zararına çıkarıp, belirlediğim projelerde maliyet düşürüp,ek olarakta 4 yeni proje ekledim. Ayrıca eskisi gibi tekrardan trade yaparak kasayı büyütüp,sepet dışında ayrı bir kazanç yoluna girdim. Zarar büyük,telafi etmem lazım.🙏🙏 https://x.com/i/status/2018341787740336364

⭐Portföy Güncellemesi $ETHFI: 0.80$ $ACH: 0.0095$ $RIO: 0.10$ $PUFFER: 0.08$ $PYR: 0.55$ ⭐Yeni Eklenenler $ZK: 0.025$ $MANTA:
+1
⭐Portföy Güncellemesi $ETHFI: 0.80$ $ACH: 0.0095$ $RIO: 0.10$ $PUFFER: 0.08$ $PYR: 0.55$ ⭐Yeni Eklenenler $ZK: 0.025$ $MANTA: 0.073$ $FET: 0.185$ $PLUME: 0.012$ Ayrıca trade yaparak EK KAZANÇ sürecine girdim. İlk trade⌛👇 0.016$ maliyetle $MUBARAK 0.00021$ maliyetle $TOSHI

$BTR ile %80 kâr ile vedalaştım.
$BTR ile %80 kâr ile vedalaştım.

🕌Ramazan ayı odaklı hikayesi olan $MUBARAK önümüzdeki kısa vadede güzel X'ler verebilir. ✅ #memecoin'ler her daim riskli ols
🕌Ramazan ayı odaklı hikayesi olan $MUBARAK önümüzdeki kısa vadede güzel X'ler verebilir. ✅ #memecoin'ler her daim riskli olsada anlatı zamanlarında her daim bu tarz yükseliş hareketleri görülmüştür. Takibinizde olsun.📌 https://x.com/i/status/2017280364549402792