ch
Feedback
EBOOK - FAWRAA

EBOOK - FAWRAA

前往频道在 Telegram

Hai babes! 🩷 Berminat nak dapatkan ebook boleh terus ws fawraa tau🍓 Boleh tekan link 📌 http://www.wasap.my/601136955188/sayanakbeliebook 🍓 Tiktok: https://www.tiktok.com/@ebookfawraa Instagram: https://instagram.com/ebookfawraa Shope

显示更多
3 874
订阅者
-124 小时
-97 天
-4430 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
九月 '26
九月 '260
在1个频道中
八月 '26
+6
在1个频道中
Get PRO
七月 '26
+12
在2个频道中
Get PRO
六月 '26
+4
在1个频道中
Get PRO
五月 '26
+17
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+4
在1个频道中
Get PRO
三月 '26
+7
在1个频道中
Get PRO
二月 '26
+12
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+19
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+16
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+15
在1个频道中
Get PRO
十月 '25
+16
在2个频道中
Get PRO
九月 '25
+17
在1个频道中
Get PRO
八月 '25
+14
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+30
在3个频道中
Get PRO
六月 '25
+16
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+17
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+43
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+57
在2个频道中
Get PRO
二月 '25
+36
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+112
在2个频道中
Get PRO
十二月 '24
+125
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+118
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+80
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+253
在2个频道中
Get PRO
八月 '24
+156
在2个频道中
Get PRO
七月 '24
+110
在1个频道中
Get PRO
六月 '24
+158
在1个频道中
Get PRO
五月 '24
+93
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+191
在1个频道中
Get PRO
三月 '24
+320
在1个频道中
Get PRO
二月 '24
+246
在1个频道中
Get PRO
一月 '24
+530
在1个频道中
Get PRO
十二月 '23
+2 996
在1个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
05 九月0
04 九月0
03 九月0
02 九月0
01 九月0
频道帖子
Bila Jalal, jiran lama Adib dan Annisa, kembali tinggal di rumahnya, hidup Annisa mula tak aman. Ada sahaja usikan Jalal. Ada sahaja modal dia mahu menyakat. Dalam menyampah, Annisa mula menyimpan rasa. Jalal pula semakin suka melihat Annisa marah-marah. Bila lelaki lain mula menghantar rombongan, Jalal mula tak senang duduk! Dia mungkin polis, tapi hati Annisa tak mampu dia tebak. Menahan Annisa di tepi jalan itu perkara mudah. Bertanyakan perasaan Annisa padanya? Jalal rela tadah badan di roadblock 24 jam! Seorang tertanya-tanya, seorang takut mahu bertanya. Di manakah akhirnya hubungan kedua-dua mereka? Akankah ada yang manis buat dua hati yang perlahan-lahan menyimpan rasa?

2
没有文字...
120
3
+9
没有文字...
135
4
+1
没有文字...
132
5
TRIO JANDA JANDA LETUPSSS TRIO RM28 sah shg 12/9
TRIO JANDA JANDA LETUPSSS TRIO RM28 sah shg 12/9
199
6
Sinopsis ❤️Hola, My Ex!❤️ ❤️Syikin Zainal❤️   Semua manusia mahukan jalan hidup yang sempurna. Jatuh cinta, punya keluarga dan kekal bahagia. Tetapi kita kan manusia. Setiap manusia ada ujian ada getirnya. Memilih untuk berkahwin muda, Atikah harapkan bahagia sampai ke tua. Namun setelah enam bulan berkahwin, gelombang mula melanda. Hairul yang merupakan Presiden MPP di kolej bertanggungjawab dan berkarisma rupanya gagal memikul tanggung jawab sebagai ketua keluarga. Lima hari bekerja dan masuk hari keenam, Hairul mula hantar surat berhenti kerja. Segala hal rumah tangga di pundak Atikah. Mujur mereka tinggal bersama-sama keluarga Hairul. Sampai satu tahap, Atikah mula naik angin. Pertengkaran demi pertengkaran berlaku. Dan pengakhirannya hanya satu. CERAI. Sepuluh tahun berlalu... Dan mereka bertemu kembali dalam suasana yang berbeza. Masing-masing sudah bekerjanya. Dan masalah timbul apabila mereka bekerja di tempat yang sama. Atikah diberitahu tentang seorang lelaki Bachelor Of The Year. Jejaka Idaman Malaya di ZR Advertising. Takdir bermain lagi dengan jiwa Atikah apabila Jejaka Idaman Malaya itu ialah Hairul, bekas suaminya. Apalagi mengamuklah Hairul, dituduhnya Atikah sebagai stalker. “Aku nak kau berhenti kerja, sekarang juga!”- Hairul “Kau ingat ni syarikat kau? Suka-suka hati nak suruh aku berhenti?”-Atikah Tetapi mereka bijak berpura-pura. Depan rakan sekerja mereka bersikap profesional tetapi di belakang mereka. Keluar segala ugutan. Ingatkan mereka hanya sepejabat, rupanya mereka juga berjiran. Tak cukup pertengkaran di pejabat, mereka bawa ke kondo. Namun, pada saat tersarung cincin di jari manis Atikah, Hairul mula gundah. 10 tahun dia berjaya pertahankan ego untuk mengaku sayang tetapi kali ini dia kalah. Cinta pada Atikah masih ada. Tetapi Atikah sudah menjadi tunangan orang. Kerana kecewa, keluar berita yang Hairul akan berumah tangga dengan gadis pilihan keluarga. Dan bagi Atikah kejadian yang menimpanya membuatkan dia sedar cintanya pada Hairul masih ada. Tetapi adakah takdir sedang mempermainkan mereka. 10 tahun masing-masing menjauhkan diri, tanpa berita dan disangka tanpa cinta. Berjumpa untuk kali kedua, bermula dengan sengketa dan bagaimana pengakhiran buat mereka? Cipta bahagia bersama atau bahagia dengan yang bukan mereka cinta?
163
7
没有文字...
123
8
BLURB | IN LOVE WITH ROCKSTAR | NURA HANI Kisahnya bermula bila... Seorang rockstar yang terlalu yakin dengan skill terbangnya, cuba melompat dari pentas. Malangnya, peminat di bawah langsung tak sempat menyambut tubuhnya. Akhirnya? Gedubukkk!! Jatuhlah dia tepat depan seseorang. Lepas jatuh, bukannya reti malu atau terus pergi untuk dapatkan rawatan. Dia boleh pula terus melamar seorang janda berhias yang memang cantik rupawan, tapi otak senget! Yang seorang lagi pula, ketika orang ramai tengah melompat-lompat sambil menyanyi bersama rockstar kesayangan mereka, dia pergi belasah menari zapin di tengah-tengah orang-orang yang sedang berkerumun. Itulah permulaan kisah Mishal dan Hanna. Mishal Annas, seorang rockstar yang sanggup buat satu Malaysia kecoh, hanya kerana meminta kuasa viral mencari seorang perempuan yang langsung tak tahu menyanyi lagu dia. Hanna Ibtisam pula, seorang janda berhias yang datang ke konsert sebab tiket percuma, siap pakai earphone dan dengar lagu lain sambil buat tarian zapin. Puncanya kerana tak tahan telinga dengar Mishal menjerit atas pentas. Masalahnya, daripada ribuan manusia dalam konsert itu, Mishal cuma nampak dia seorang saja yang dipanggil, Minah Zapin! Bila seorang dah terlanjur melamar, seorang lagi pula boleh terlanjur mengangguk tanda setuju... Maka bermulalah kisah seorang rockstar dan seorang wanita yang hidupnya memang tak pernah normal dalam alam rumah tangga. Apa yang akan jadi bila dua manusia pelik ini disatukan dalam sebuah perkahwinan? 🎸❤️ IN LOVE WITH ROCKSTAR!
176
9
没有文字...
162
10
KOMBO NAUGHTY 1 EBOOK - RM16 KOMBO RM30 TRIO RM46
KOMBO NAUGHTY 1 EBOOK - RM16 KOMBO RM30 TRIO RM46
205
11
🌹*#TengkuQarizAqashahPredicamemt* *[SINOPSIS]* “Saya dah terlanjur dengan dia imam. Minta tolong nikahkan kami sekarang. Saya takut dia tidur dengan lelaki lain pagi nanti. Saya tak nak ragui nasab anak saya yang sedang dia kandungkan!” Tak pernah terbayang di fikiran Tengku Qariz Aqashah, perkahwinannya dimulai dengan fitnah yang dia sendiri perlu taburkan pada pengantin perempuan. Tapi, degil Lea memaksa dia lakukan perkara yang tak pernah terbayang di fikiran. Bila Zayd Amjad amanahkan dia mengahwini Lea Zaysha, Aqashah tak pernah menyangka hidup dia akan jadi sebegini susah. Dia merupakan seorang Peguam, tapi isteri dia macam kucing liar. Suka berlumba haram, melepak malam-malam. Sampai ke tahap dia perlu masukkan gadis itu ke dalam lokap, hanya untuk mengajar isteri dia erti taat dan hormat. “Aku jamin takkan susahkan kau walau apa sekalipun yang terjadi!” Itu jaminan Lea, tapi bila kata-kata makan diri, Aqashah juga yang dicari. Teruknya sampai tahap terpaksa google nama firma guaman suami sendiri untuk berhubung dengan suami sendiri. “Tolong ikatkan anduh ni,” pinta Lea dengan muka yang masam mencuka bila terpaksa uruskan diri dengan sebelah tangan saja. “Dalam pada kau berjanji, jamin takkan susahkan aku dengan jalan hidup yang kau pilih, sekarang tengok apa yang berlaku. Kau dah menyusahkan aku!” selar Aqashah keras, waktu dia mengemaskan ikatan anduh yang dah disimpul di leher isterinya. Kali ini, Aqashah tak dapat menahan mulut daripada bersuara. Drastik, marah dan geram yang dah lama terbuku dari petang tadi menyerbu emosi Aqashah. Terasa. Aqashah kata boleh jadi dia, tapi bila dia minta tolong pakaikan baju dan ikatkan anduh, lelaki itu dah pandai berkira. Sebal dibuatnya! Ingatkan, kemalangan itu mengajar Lea erti serik. Ingatkan akal Lea Zaysha terhenti setakat itu saja, Tapi bila Lea sembunyikan kandungan yang berusia empat bulan, agak-agak bagaimana hukuman yang Aqashah berikan? “Please don’t! Kau tahu, ni satu perangkap!” rayu Lea sambil memanah tepat ke dalam sepasang mata Aqashah yang nampak dingin itu. “Tak apa, kalau jadi apa-apa dekat aku pun, teruskan je hidup kau macam biasa. Macam mana kau rahsiakan anak tu dari aku, macam tulah kau kena teruskan hidup. Aku tak bawa apa-apa makna dalam hidup kau, jadi tak ada apa yang perlu kau risaukan kalau aku hilang dari hidup kau,” tutur Aqashah senada. Tanpa emosi. Tapi Lea yang mendengar? Dah tergamam, terkedu. Terkelu sendiri. Selalunya, dia saja yang pandai membuat onar. Tapi bila tempat mereka bertukar, agak-agak macam mana kesudahan kisah Tengku Qariz Aqashah? #TengkuQarizAqashahPredicament #anisashikali #anisashikalipublication
183
12
没有文字...
132
13
🌹*#TheFlirtyLuthAariz* *[SINOPSIS]* Memegang status sebagai janda, bukanlah sesuatu yang mudah untuk Laila lakukan. Apatah lagi bila tubuhnya bersaiz XXL. Sudah dia cuba menjaga diri, tapi Luth Aariz di sebelah menggamit-gamit hati. “Sedap lauk semalam, sayang? Mak kata, awak makan sampai licin pinggan,” tegur Laila, sambil melorek senyum mesra. Mata Luth yang sedang fokus mengikat tali safety boot di kakinya naik memandang wajah janda di sebelah. Asbab geram dengan panggilan yang Laila tuturkan, laju mata Luth hadiahkan satu jelingan tajam. Seram dengan panggilan Laila tadi. Bersayang-sayang bagai! Hati mendongkol geram, bila janda nan sorang ini tak takut jantan! Tak takut orang. Daring semacam! Dalam pada Luth rasa dia janda yang daring, sebenarnya Laila tahu malu juga orangnya. Nak-nak lagi bila badan dia yang bersaiz XXL itu kerap menyusahkan pergerakan harian. Duduk dekat kerusi plastik, tersangkut dek lemak di celah peha dan pinggang. Cuba melangkah longkang, natijahnya jatuh terbaring ke dalam. Dalam pada dia berdoa bukan Luth yang datang menyelamat, lelaki itu terpacul di depan muka. Malu Laila, tak terkata. “Kau ni, kena badi apa? Malang sentiasa! Aku rasa kau memang kena mandi air longkanglah, buang segala suey dekat badan kau ni!” ucap Luth dengan nada yang dikawal kuatnya, agar tak kedengaran pada telinga orang-orang sekeliling mereka. Tapi, kata-kata itu terus menusuk ke lubuk hati Laila yang paling dalam. Kalau selalunya dia tak henti bercanda, mengusik lelaki idamannya, kali ini Laila diam seribu bahasa. Selamat saja dia dari insiden itu, Laila berkurung dalam rumah. Nekad, takkan Luth nampak lagi dia punya kelibat. Tapi bila Laila menghilang, Luth pula bagaikan orang tak siuman. Hanya kerana mahu melihat janda itu, sanggup dia nak sewakan rumah Laila pada orang? Padahal, Laila masih penghuni yang tetap. Gila? Ya. Keduanya. Macam mana selamba dia lukakan hati Laila, macam tu jugalah dia masuk meminang jiran sebelah. Agak-agak, selepas teruk dilukakan, nak ke Laila pada bomba sebelah rumah? Dulu… Luth Aariz kata Malaysia tak kurang anak dara. Sekarang, kenapa janda juga yang dia gila? #anisashikali #anisashikalipublication #TheFlirtyLuthAariz
194
14
没有文字...
178
15
EBOOK AQ CYNDERELLA 1 EBOOK+2
EBOOK AQ CYNDERELLA 1 EBOOK
273
16
KOMBO CINTA ARTIS 1 EBOOK RM14 KOMBO RM24 Buy2Free2 sah shg 14/9
KOMBO CINTA ARTIS 1 EBOOK RM14 KOMBO RM24 Buy2Free2 sah shg 14/9
209
17
BLURB P.A AKU, ARTIS AKU AISYLOVE Alyssa Raihana cuma mahu satu perkara apabila menerima pekerjaan sebagai PA kepada artis terkenal, Izraq Hazeem.b Bekerja dengan tenang dan mengumpul duit untuk masa depan. Malangnya, dia terlupa satu perkara. Majikannya ialah Izraq Hazeem. Lelaki yang kacak, popular dan digilai ramai wanita itu rupanya mempunyai perangai yang mampu membuat Alyssa hilang sabar setiap hari. Bangun lambat, cerewet tentang makanan, suka mengusik dan paling teruk suka memberi arahan pelik kepada P.A sendiri. “Cik Alyssa, kopi saya mana?”-Izraq Hazeem “Dah atas meja.”-Alyssa Raihana “Kenapa sejuk?”-Izraq Hazeem “Encik lambat turun.”-Alyssa Raihana “Jadi salah saya?”-Izraq Hazeem “Bukan. Salah jam.”-Alyssa Raihana Hubungan mereka yang pada awalnya dipenuhi pertengkaran kecil mula berubah apabila Izraq semakin selesa dengan kehadiran Alyssa. Gadis itu satu-satunya wanita yang tidak terpesona dengan popularitinya. Namun, satu gambar mereka tersebar dan mencetuskan gosip bahawa Izraq sedang bercinta dengan PA sendiri. Untuk menyelamatkan reputasi, mereka terpaksa berpura-pura menjadi pasangan. Masalahnya, lakonan mereka terlalu menjadi dan tanpa disedari, hati Izraq mula benar-benar jatuh cinta. Bagi Alyssa pula, lelaki yang selama ini dianggap sebagai majikan paling menyakitkan hati itu mungkin akhirnya menjadi lelaki yang paling dia sayang. Tetapi mampukah cinta mereka bertahan apabila dunia selebriti mula mencampuri hubungan mereka? “Kalau kita dah pura-pura bercinta, apa kata kita teruskan?”-Izraq Hazeem Alyssa menjeling. “Encik Izraq, saya PA. Bukan calon isteri.”-Alyssa Raihana Izraq tersenyum. “Sekarang belum, next siapa tahu?”
176
18
没有文字...
126
19
KOMBO PILIHAN HATI 1 EBOOK RM14 KOMBO RM27
KOMBO PILIHAN HATI 1 EBOOK RM14 KOMBO RM27
175
20
CALON ISTERI PILIHAN MIKHAEL BLURB Anna Medyna dan Mikhael. Mereka tidak bercinta dan langsung tak pernah duduk semeja atau berbual mesra. Anna kenal Mikhael sebagai abang kawan sekolah dia, Syada. Mengejut Mikhael hantar uminya ke rumah Anna untuk meminang gadis itu. Anna memang tak pernah ada kekasih, bagi dia hidup single itu lagi mudah, tak terikat dengan sesiapa. Berbeza dengan Mikhael. Dia pernah ada kekasih di zaman belajar. Ditinggal kekasih kerana perempuan itu lebih pandang harta dari pada cinta. Kalau saya lambat? - Mikhael Awak ni…. Janganlah lambat. Takkan tok kadi kena tunggu awak. - Anna Medyna Ya, ya. Dengar suara awak pun saya dah rasa semacam. Takkan saya datang lambat esok. Kalau boleh, saya nak pacak khemah depan rumah awak malam ni juga. - Mikhael Eh, gatal! – Anna Medyna Awalnya semua manis, tak ada yang pahit atau masam. Dalam mereka menyulam bahagia, Mikhael ditimpa kecelakaan akibat diserang seseorang hingga memorinya hilang untuk dua tahun ke belakang. Siapa Anna, tiada di dalam kotak memori ingatan dia. Suami yang tak pernah peduli aku. - Anna Medyna Kau kena faham, Na. Memori dia tak sama macam dulu. - Syada Yalah. Benda lain dia boleh ingat. Tapi sampai part aku, dia lupa semua. Habis tu, ini. Anak dia ni pun dia tak mengaku. Aku dah penat Da. – Anna Medyna Sesungguhnya Anna letih nak hadap hari-hari yang mendatang. Dia sendiri dah tak tahu ke mana arah hubungan mereka. Akan terus bersama atau terhenti di tengah jalan. Dia manusia normal, tahu rasa penat, tahu rasa mengalah. Sampai satu tahap Anna rasa ada suami atau tidak, sama saja. Orang kata, terlalu awal untuk mengalah tapi hati dia tak kuat untuk terus bertahan sebagai isteri kepada suami yang langsung tak pedulikan dia. Anna dah penat!
124