ch
Feedback
Parantezz

Parantezz

前往频道在 Telegram

توسعه دهنده مهارت های فردی و‌کسب و‌کار ارتباط با ادمین @parantezz_com

显示更多
603
订阅者
-124 小时
-177
-11630
帖子存档
چرا بعضی تیم‌ها بدون مدیر هم خوب کار می‌کنند؟ در بعضی سازمان‌ها، اگر مدیر یک هفته نباشد، کارها متوقف می‌شود. اما در بعضی تیم‌
چرا بعضی تیم‌ها بدون مدیر هم خوب کار می‌کنند؟ در بعضی سازمان‌ها، اگر مدیر یک هفته نباشد، کارها متوقف می‌شود. اما در بعضی تیم‌ها، سیستم آنقدر واضح است که تیم بدون مدیر هم کار می‌کند. دلیل این تفاوت چیست؟ وضوح سیستم وقتی نقش‌ها، فرآیندها و شاخص‌ها مشخص باشند، تیم مستقل‌تر عمل می‌کند. مدیر حرفه‌ای، وابستگی ایجاد نمی‌کند. سیستم ایجاد می‌کند. ✅ سؤال: در سازمان شما اگر مدیر نباشدکارها چقدر مختل می‌شود؟ 🎯 اگر می‌خواهید بدانید چگونه سیستم‌های عملیاتی و CX طراحی می‌شوند، کلمه سیستم را کامنت کنید. @mehra_inbox

چرا مرکز تماس بعضی شرکت‌ها همیشه شلوغ است؟ خیلی از مدیران وقتی مرکز تماس شلوغ می‌شود، فکر می‌کنند باید اپراتور بیشتری استخدام
چرا مرکز تماس بعضی شرکت‌ها همیشه شلوغ است؟ خیلی از مدیران وقتی مرکز تماس شلوغ می‌شود، فکر می‌کنند باید اپراتور بیشتری استخدام کنند. اما در بسیاری از پروژه‌های CX، مشکل جای دیگری بوده. بخش زیادی از تماس‌ها اصلاً نباید تماس باشند. دلایل رایج: اطلاعات ناقص برای مشتری فرآیندهای پیچیده و نبود سلف‌ سرویس وقتی سیستم درست طراحی شود، گاهی تا ۴۰٪ تماس‌ها کاهش پیدا می‌کند. مرکز تماس حرفه‌ای، فقط پاسخگو نیست. ریشه تماس‌ها را حذف می‌کند. ✅ سؤال: به نظر شما مهم‌ترین دلیل تماس مشتریان چیست؟ 🎯 اگر دوست دارید بدانید چگونه با طراحی سفر مشتری و سلف‌ سرویس می‌توان حجم تماس را کاهش داد، کلمه CX را بنویسید. @mehra_inbox

چرا بهترین کارمندان، شرکت‌ها را ترک می‌کنند؟ 🤔 بیشتر مدیران تصور می‌کنند کارمندان خوب فقط به خاطر «پول بیشتر» می‌روند. اما و
چرا بهترین کارمندان، شرکت‌ها را ترک می‌کنند؟ 🤔 بیشتر مدیران تصور می‌کنند کارمندان خوب فقط به خاطر «پول بیشتر» می‌روند. اما واقعیت در پروژه‌های مشاوره‌ای چیز دیگری را نشان می‌دهد. 📉 بهترین‌ها معمولاً به ۳ دلیل اصلی استعفا می‌دهند: ۱. تصمیم‌های مبهم مدیریتی 🌫 (عدم شفافیت در مسیر) ۲. نبود مسیر رشد 🚀 (احساس درجا زدن) ۳. بی‌عدالتی در سازمان ⚖️ (تبعیض در دیده شدن تلاش‌ها) یک کارمند حرفه‌ای، اگر احساس کند سیستمِ سازمان اجازه رشد به او نمی‌دهد، خیلی سریع برای رفتن به جایی دیگر تصمیم می‌گیرد. 🏃‍♂️💨 ⚠️ نکته تکان‌دهنده: معمولاً مدیران درست زمانی متوجه عمق فاجعه می‌شوند که «بهترین‌هایشان» از در خارج شده‌اند! ✅ سؤال از شما: در تجربه شما، اصلی‌ترین دلیل خروج نیروهای توانمند از یک مجموعه چیست؟ در بخش نظرات تجربیاتتان را بنویسید. 👇

📌 جمع‌بندی وبینار «مدرسه تجربه مهرا» 🌟 مهم‌ترین نکته: «KPI باید رفتار بسازد، نه فقط گزارش.» در این جلسه، چارچوب عملی طراحی
📌 جمع‌بندی وبینار «مدرسه تجربه مهرا» 🌟 مهم‌ترین نکته: «KPI باید رفتار بسازد، نه فقط گزارش.» در این جلسه، چارچوب عملی طراحی شاخص بهره‌وری را با هم مرور کردیم و یاد گرفتیم که چطور شاخص‌هایی تعریف کنیم که منجر به تغییر مثبت در عملکرد تیم شود. 🙏 ممنون از تمام مدیرانی که در این مسیر همراه ما بودند و با حضورشان به غنای جلسه افزودند. اگر جلسه رو از دست دادید بنویسید بازپخش 🔗 https://ble.ir/mehra_inbox

📊 فشار کاری ۱۰/۱۰، نتیجه ۵/۱۰ این رابطه طبیعی نیست. 🔸یه سوال ازت دارم: آخرین بار کِی نشستی و با خودت حساب کردی که این تیم، با این آدم‌ها، با این بودجه، دقیقاً چقدر خروجی داره؟ 🧮 نه از روی حس. نه تقریبی. دقیق. اکثر مدیرایی که باهاشون حرف می‌زنم یه چالش مشترک دارن: 🔹می‌دونن یه جایی مشکل هست. ولی نمی‌دونن کجا. 🔸جلسه هست. گزارش هست. کار هست. ولی اون خروجی که باید باشه، نیست. ⚠️مشکل اینجاست: بهره‌وری رو هرگز نسنجیدی، فقط احساسش کردی. و وقتی چیزی رو نسنجی، نمی‌تونی درستش کنی. ⏰ دوشنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰ توی وبینار «اتاق جنگ مدیران ۲» دقیقاً این رو باز می‌کنم: ✅ چطور بهره‌وری تیمت رو بسنجی، نه با حس، با ابزار ✅ کجای سازمانت داره انرژی‌ها می‌سوزه، اونم بدون خروجی ✅ یه فریمورک عملیاتی که همون شب می‌تونی شروع کنی و بهره‌وری و بالا ببری 🎯 این وبینار برای کسیه که 📈بهره‌وری خودشون، یا تیمشون اومده پایین اما راه‌حل و پیدا نمیکنن 🔻تیم دارن ولی خروجی ندارن 📑همه چیز به نظر درسته ولی نتیجه نمی‌گیرن ☑️می‌خواد یه‌بار برای همیشه بفهمه مشکل از کجاست ⏳ظرفیت محدوده. 👇 ثبت‌نامت رو همین‌جا انجام بده: eseminar.tv/wb177657

اگر این ۳ نشانه را می‌بینید، سیستم خدمات شما نیاز به بازطراحی دارد. ⚠️ سیستم خدمات ضعیف معمولاً خودش را با این علائم نشون می‌
اگر این ۳ نشانه را می‌بینید، سیستم خدمات شما نیاز به بازطراحی دارد. ⚠️ سیستم خدمات ضعیف معمولاً خودش را با این علائم نشون می‌ده: ۱. مشتری باید چند بار پیگیری کنه (فرآیندها شفاف نیستن) ۲. پاسخ‌ها در تیم یکدست نیست (استانداردسازی انجام نشده) ۳. تجربه مشتری بین افراد مختلف متفاوته (سیستم متکی به فرده، نه ساختار) این‌ها نشانه‌های پراکنده نیستن؛ این‌ها علامت یک طراحی ضعیف‌اند. ⚙️❌ 📣 گام اول بازطراحی: اگر در سازمان شما هم این مسائل وجود داره، فقط «حوزه کاریتون» رو در کامنت‌ها یا دایرکت برام بفرستین تا اولین قدم بازطراحی رو با هم برداریم. 📩 ارتباط با ما: 🔗 https://ble.ir/mehra_inbox

photo content

photo27730193896.jpg1.03 KB

دایسون.m4a8.77 KB

11.mp32.13 MB

مدیر خوب چه کسی است؟!
مدیر خوب چه کسی است؟!

رشد سازمان همیشه به معنی «بیشتر کار کردن» نیست؛ گاهی به معنی «بهتر فکر کردن» است. ✨ بعضی سازمان‌ها دائماً در حال دویدن‌ هستند
رشد سازمان همیشه به معنی «بیشتر کار کردن» نیست؛ گاهی به معنی «بهتر فکر کردن» است. ✨ بعضی سازمان‌ها دائماً در حال دویدن‌ هستند، اما خروجی آن‌ها متناسب با تلاششان رشد نمی‌کند. 🏃‍♂️💨 اما چرا؟ چون «تلاشِ فردی»، هیچ‌وقت جایگزین «سیستم» نمی‌شود. 🧩 وقتی فرآیندها شفاف نیست، نقش‌ها مشخص نیست و شاخص‌ها فقط روی کاغذ وجود دارند، مدیر هرچقدر هم سخت‌کوش باشد، متاسفانه رشد پایدار شکل نمی‌گیرد. رشد واقعی از جایی شروع می‌شود که مدیر به‌ جای واکنش نشان دادن به بحران‌ها، طراحی سیستم را جدی بگیرد. 🛠️📐 📌 پیشنهاد ویژه: اگر شما هم درگیر چالش‌های رشد در سازمانتان هستید و حس می‌کنید خروجی با تلاشتان همخوانی ندارد، همین حالا کلمه «سیستم» را برای من ارسال کنید. من به شما کمک می‌کنم تا با عارضه‌یابی دقیق، راهکار مختص کسب‌وکارتان را پیدا کنید.

📊 فشار کاری ۱۰/۱۰، نتیجه ۵/۱۰ این رابطه طبیعی نیست. 🔸یه سوال ازت دارم: آخرین بار کِی نشستی و با خودت حساب کردی که این تیم،
📊 فشار کاری ۱۰/۱۰، نتیجه ۵/۱۰ این رابطه طبیعی نیست. 🔸یه سوال ازت دارم: آخرین بار کِی نشستی و با خودت حساب کردی که این تیم، با این آدم‌ها، با این بودجه، دقیقاً چقدر خروجی داره؟ 🧮 نه از روی حس. نه تقریبی. دقیق. اکثر مدیرایی که باهاشون حرف می‌زنم یه چالش مشترک دارن: 🔹می‌دونن یه جایی مشکل هست. ولی نمی‌دونن کجا. 🔸جلسه هست. گزارش هست. کار هست. ولی اون خروجی که باید باشه، نیست. ⚠️مشکل اینجاست: بهره‌وری رو هرگز نسنجیدی، فقط احساسش کردی. و وقتی چیزی رو نسنجی، نمی‌تونی درستش کنی. ⏰ دوشنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰ توی وبینار «اتاق جنگ مدیران ۲» دقیقاً این رو باز می‌کنم: ✅ چطور بهره‌وری تیمت رو بسنجی، نه با حس، با ابزار ✅ کجای سازمانت داره انرژی‌ها می‌سوزه، اونم بدون خروجی ✅ یه فریمورک عملیاتی که همون شب می‌تونی شروع کنی و بهره‌وری و بالا ببری 🎯 این وبینار برای کسیه که 📈بهره‌وری خودشون، یا تیمشون اومده پایین اما راه‌حل و پیدا نمیکنن 🔻تیم دارن ولی خروجی ندارن 📑همه چیز به نظر درسته ولی نتیجه نمی‌گیرن ☑️می‌خواد یه‌بار برای همیشه بفهمه مشکل از کجاست ⏳ظرفیت محدوده. 👇 ثبت‌نامت رو همین‌جا انجام بده: eseminar.tv/wb177657

اما برای اینکه باز بین افرادی که اقدامی کردن و نکردن تفاوت باشه دو تا کد تخفیف میذارم. 🔰اولی ویژه همه اعضا همین کانال هست که با کد mehra40 میتونید وبینار رو ببینید و بعد درخواست کنید چک لیست رو براتون ارسال کنند 🔰دومی مخصوص کسایی هست که وبینار و ثبت نام کردن ولی آنلاین نشدن. اینا یه قدم جلوترن پس 60 درصد تخفیف دارند. بهتون پیام ارسال میشه تمایل داشتین به ای دی کانال پیام بدید کد تخفیف رو براتون ارسال میکنند. راستی یادتون نره باید عالی باشید تا باقی باشید 😎

کلی از این پیغاما داریم که اقا ما نتونستیم انلاین بشیم. نتونستیم ثبت نام کنیم و هزار پیام دیگه .😬 من گفته بودم که وبینار و ض
کلی از این پیغاما داریم که اقا ما نتونستیم انلاین بشیم. نتونستیم ثبت نام کنیم و هزار پیام دیگه .😬 من گفته بودم که وبینار و ضبط نمیکنم که فقط کسایی که قدرشو میدونن و براش وقت میذارن دریافتش کنن. اما چون رسالت من رشد دسته جمعی هست و پیام هاتون زیاد شد ویدیو رو بارگذاری کردم اما قطعا رایگان نیست دیگه. ویدیو رو تو لینک زیر آپلود کردم در دسترسه . eseminar.tv/wb176291

بعد از وبینار کلی از این پیام ها داشتیم که تشکر کردن و بلافاصله چک لیست عارضه یابی رو میخواستن. 🌹 این یعنی پس درسته وبینار ر
بعد از وبینار کلی از این پیام ها داشتیم که تشکر کردن و بلافاصله چک لیست عارضه یابی رو میخواستن. 🌹 این یعنی پس درسته وبینار رایگان بوده ولی محتوای تخصصی ارائه دادم تو وبینار. ✌️ میبینید؟ به همین راحتی بیش از 700 نفر بی تفاوت از کنار یک چک لیست با ارزش رد شدن.😬 80 نفر قدرشو دونستن ولی وسط راه خسته شدن و ادامه ندادن چون اولویتشون تو روز وبینار چیز دیگه ای بوده.🫠 مهمونی سریال فوتبال دورهمی یا هرچیز دیگه. ما خودمون انتخاب میکنیم که وقتمون رو کجا صرف کنیم و این رو اولویت هامون مشخص میکنه. حالا بعدش چیشد؟ بیا تا بهت بگم

خوب همونطور که میبینید از 800 نفر تنها 87 نفر تو وبینار ثبت نام کردن یعنی 10 درصد افراد😎 50 درصد از اونها تو روز آخر و لحظات
خوب همونطور که میبینید از 800 نفر تنها 87 نفر تو وبینار ثبت نام کردن یعنی 10 درصد افراد😎 50 درصد از اونها تو روز آخر و لحظات اخر ثبت نام کردن🤔 از این تعداد فقط 50 درصدشون تو وبینار انلاین بودن🙂

خوب وبینار اتاق جنگ مدیران 4 خرداد برگزار شد. شرکت کردی؟ اره بودم👍 نه نبودم👎 اول با لایک و دیسلایک بگید بودید یا نه بعد بیاید چنتا آمار بهتون بدم

پول حقوق رو از كجا بياريم؟ 💵 حکایت این روزای خیلی از مدیرای ماست. از یه طرف، قانون کار و تورم وحشتناک، داد میزنه حقوق کارمند
پول حقوق رو از كجا بياريم؟ 💵 حکایت این روزای خیلی از مدیرای ماست. از یه طرف، قانون کار و تورم وحشتناک، داد میزنه حقوق کارمند رو ببر بالا. که کاملا هم حقّه، چون خرجا صد برابر شده. از اون طرف، مشتری پول نمیده، بازار کشش نداره، فروش نصف شده و حساب کتابا باهم نمیخونه که این افزایش حقوق رو از کجا بیاری. دقیقاً مثل اینِ که همزمان پاتو گذاشتی رو گاز و ترمز!😵‍💫 🔺اگه افزایش حقوق رو ندی، امکانش هست که انگیزه و روحیه تیم بیاد پایین. 🔺اگه بخوای افزایش حقوق رو بدی، دخل و خرج شرکت گیر میکنه. 🔹شما هم تو این وضعیت گیر کردید؟ تو پست بعدی میخوام بگم حالا اگه زورمون به افزايش حقوق نمیرسه، با چه کارتهای دیگه‌ای میتونیم بازی کنیم. #مدیریت_مالی #افزایش_حقوق #چالش_مدیریت #کسب_و_کار_ایرانی 🆔 شناسه: https://ble.ir/parantezzcom 🆔 ارتباط: https://ble.ir/mehra_inbox 📞 شماره تماس: 021-28422443

سلام خدمت همه عزیزان امیدوارم همگی سلامت باشید به سختی بعد دوماه تونستیم وصل بشیم اگر پیام رو‌دیدن از طریق لینک زیر بیاین تو‌گروه بله فعلا در ارتباط باشیم باهم هر روز‌مطالب مفیدی داریم https://ble.ir/parantezzcom