ch
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

前往频道在 Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

显示更多
630
订阅者
-124 小时
-87
-1430
帖子存档
به ولللهههه نمیدونم چرا قهریی ولی گی خوردیم ببخش

بر چهره ی هر کس نگرم روی تو بینم جز نقش رخت بر دل خود قاب ندارم

با غزل انچس شدم دنیا نه

نه دوستای حضوریم

الان زنگ زد گفت ببخشید

ما که قهر نیستیم

با دوستام قهر کردم

من سگ هستم در حال حاضر

بگو جانممممم

عشق قشنگمممم

ما ک ب خودمون نمیگیریم

چنان مشتاقم ای دلبر به دیدارت که از دوری برآید از دلم آهی بسوزد هفت دریا را

باهم رسیدیم بالا ولی بالا منو زدی...