ch
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

前往频道在 Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

显示更多
630
订阅者
无数据24 小时
+27
-2130
帖子存档
یعنی چی نمیدونی

بچهها ی وی پی ان خوب معرفی کنین

اما عزیزکِ من؛ کاش در روزگارِ دیگری می‌زیستیم ‌. ما همگی حیف بودیم !

اما عزیزکِ من؛ کاش در روزگارِ دیگری می‌زیستیم ‌. ما همگی حیف بودیم !

برایم مهم نیست با من چه میکنی، اما نمی‌خواهم ب من صدمه بزنی، تا ب امروز ب اندازه‌ی کافی در زندگی‌ام صدمه دیده‌ام، خیلی زیاد.... دیگر میخوام شاد باشم .

اونی ک لفت داد فقط منتظر بود نت وصل شه ک لفت بده😂😂😂

ایران خوب نیست حذف کنین

سگ پر نمیزنه تلگرام بابا

دلم برا تلگرام تنگ شده بود وای

ناشناس بزارین

میبینم وصلین

چطورین بچهها

منتظرتون میمونم، امیدوارم حالتون خوب بشه..

باورم نمیشه سین نمیخوره

حاللللللتوووووووووونننننن خوبههههههه

حالتون خوبهههههههه

امیدوارم لبخندمون برگرده:]