ch
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

前往频道在 Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

显示更多
633
订阅者
-124 小时
+107
-1830
帖子存档
تو سن بی بند و باری، نمی‌بند و بارم:]

صرفا جهت یادآوری
صرفا جهت یادآوری

موقعیت: تو عصاب‌ِ داغون بابات، زیبایی مامانت، مهربونی خالت و سلیطه‌بازی عمت رو ب ارث بردی ‌‌.

هیچ عشقی وجود نداره

مملکتی ک 18 و 19 دی دارد، عاشورا می‌خواهد چه کار؟!

طول میکشه تا بفهمی هر غیرتی، غیرت نیست... بی‌اعتمادیه !

همیشه عاشق متفاوت بودن میمونم>>>

ی گریه مفصل میطلبه

از لحاظ روحی و روانی دارم از هم میپاچم

اگر من را نابالغ یافتی: یعنی تو نزدیک‌ترین فرد ب من هستی.. غریبه‌ها فقط از بلوغِ من آگاهند .

یه روز عادی دیگه در حال آماده شدن برای رفتن ب سرکار/دانشگاه.. چون تو سالِ 2020 روم نشد تو تیک‌تاک برقصم و کلیپ پارکی درست کنم

گاهی باید احساست رو نادیده بگیری و ارزش و لیاقت خودت رو حفظ کنی؛ اینکه کسی رو دوست داری دلیل نمیشه ک بهش اجازه بدی باهات نادرست رفتار کنه .

از دوستی ک اجازه داد 752 بار در مورد ی موضوع صحبت کنم تا بلاخره بتونم از اون عبور کنم، ممنونم .