PALAM STUDENT CONFESSION
(CHANNEL LUAHAN PELAJAR UNI PEPEL PALAM) SILA HANTARKAN APA-APA LUAHAN HATI YANG TERPENDAM🌹 TEKAN SINI 👇🏻 : https://forms.gle/W7tnHxSeLGELfWW16
显示更多📈 Telegram 频道 PALAM STUDENT CONFESSION 的分析概览
频道 PALAM STUDENT CONFESSION (@palamcofession) 是活跃参与者。目前社区聚集了 22 866 名订阅者,在 教育 类别中位列第 8 601,并在 马来西亚 地区排名第 1 567 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 22 866 名订阅者。
根据 02 九月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -174,过去 24 小时变化为 -15,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 8.16%。内容发布后 24 小时内通常能获得 N/A% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 0 次浏览,首日通常累积 0 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0。
- 主题关注点: 内容集中在 kat, org, situ, kena, ckp 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“(CHANNEL LUAHAN PELAJAR UNI PEPEL PALAM) SILA HANTARKAN APA-APA LUAHAN HATI YANG TERPENDAM🌹
TEKAN SINI 👇🏻 : https://forms.gle/W7tnHxSeLGELfWW16”
凭借高频更新(最新数据采集于 03 九月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。
数据加载中...
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 03 九月 | +1 | |||
| 02 九月 | 0 | |||
| 01 九月 | 0 |
| 2 | budak asasi kat dengkil memang kuat menyondol ke weh???? dasar budak 18 dah reti menyondol
r: yesss asasi dengkil memang ramai penyondol ramai culture shock. hati2 lah weh dengan orang2 asid ni. | 1 469 |
| 3 | bakpe buku dekat my siswa place tu dok banyok eh?
dua tiga buku dah search takdok blake ☹️
btw sape dok guna voucher tu boleh la sedekah kat saya 
macam mana nak claimmm macam tak boleh je
Dftr kat mysiswa pastu blh claim kt situ | 1 405 |
| 4 | weh JPK DAHLIA boleh ak buat something pasal staff/cleaner laki yang selalu naik kolej without bunyi wisel ke apa know know dah lalu depan rumah banyak kali dah ni jadi haritu roommate aku tengah pakai baju dalam je yela dalam bilik jepon sesama perempuan pastu ada laki tengah menghadap dia memang ah laki tu tak sengaja terpandang tapi kalau dah banyak kali lalu lalang tak tiup wisel dulu memang orang tak perasan la bapak takde privasinya
-kalau roommate awak muslim, tolonglah nasihat dia pakai baju tutup aurat. Perempuan sama perempuan pun haram tayang2 macam tu
belajar balik aurat perempuan muslim sesama perempuan muslim macam mana baru kau boleh sembang dengan aku kat sini. orang mintak selasaikan masalah tapi kau pulak pergi cari salah orang bagus lahtu enabler lepasni ada kes laki masuk rumah pulak jangan melalak eh
Momy chil, orang tu tegur pasal aurat, sebab you can't report someone just because she wear a bra, right? Buah tembikai susu ranum, kau ingat perempuan takde nafsu sesama perempuan? Kalau kes staf lelaki tu yelah, baik report dari confes sini, takpun maki je staf lelaki tu kalau terpandang
borak mende kau ni dah takyah reply sini tunjuk bengap je
-aik, awak koyak ke? Cian dia | 1 307 |
| 5 | before doing anything fikir dulu benda tu biadab ke tak. you might think it's funny. tapi funny untuk kau seorang je. dah masuk uni pun tak boleh beza mana kelakar mana biadab. malu nak ngaku kawan | 1 040 |
| 6 | budak ec*** sem 3, naik sem 4 kalau ada student perempuan repeat tolong gelakkan dekat dia, katanya mak dah nak mati masa kantoi meniru HAAHHAHA dia nak jadi bully tapi silap orang, tukang fitnah wehh pastu mintak simpati dekat orang yang tak kenal pun aku ni macam mana HAHAHAH merenyam weh siap bagi suggestion dekat member port mana check in menarik HAAHHAHAA | 1 021 |
| 7 | To anyone yang curi luggage Dan semua barang saya dekat lobi dahlia pada 29/7 saya takkan halalkan semua barang yg awak curi selagi awak tk pulangkan...ingatlah karma itu ada...saya tak taulah yg amik ni Islam atau tidak tapi saya just nk kata dosa dengan Allah SWT awak boleh mintak maaf dgn Allah tapi dgn manusia awak yg kena mintak maaf direct ke manusia tu...tak awak yg kena karma..tapi maybe keluarga awak yg kena...semua barang yg awak amik tu berharga sgt bagi saya...byk brg tu saya pakai duit saya sendiri..saya bukan org kaya nk beli semua mende tu balik..nk mintak parents belikan balik pun saya rasa bersalah...saya taktau lah apa function nk mencuri barang saya tu dengan baju Kotor saya busuk pun nk amik....saya letak sekejap je kottt..turun balik dlm 10minit kemudian...tengok² barang semua dh lesap...hmmm..ingat happy bila exam habis tapi dapat pulak mende ni jadi kat saya.. | 1 011 |
| 8 | Hi girls 👋🏻
Ada yang urgent mencari tempat simpan barang for semester breaks? I provide service simpan barang just for RM 25, berapa banyak pun boleh. If ada yang urgent and interested roro okie 👌🏻 | 918 |
| 9 | Hello nak tanya, ada ke yang buat servis angkut barang eh? first time nak duduk rumah sewa, pls help🙏🏻🙏🏻
saya ade buat👌 | 864 |
| 10 | Haluuu, ada sesiapa jumpa Smartwatch warna purple? (Paper HTC630, FF2, LVL5, 4/8, 9am-12pm) Tolong lah, kalau jumpa pm je @ Fayrns | 851 |
| 11 | SALAM/HI KAMI TENGAH MENCARI HOUSEMATE UNTUK RUMAH SEWA (LELAKI/SISWA)🏠
KEMASUKAN SEP/OCT 2026✅
- Saujana Utama 1, Jalan Mawar
- Deal direct owner
- Pembersih
- Boleh bayar on time
- Preferably siswa UiTM Puncak Alam
- 10 minit ke UiTM Puncak Alam
- Dekat dengan kedai makan & kemudahan harian
- Kalau boleh stay untuk 1 years
- 4 bilik 3 tandas (sharing room)
- Fully furnished (aircond, mesin basuh, peti ais, coway)
Jika berminat boleh dm, nanti saya bagi gambar and details. makkoijok | 870 |
| 12 | Katalah kan, kalau aku jadi gila (memang gila betul2, bukan gila stress ke apa) masa jadi student, agak-agaknya UiTM bagi tak like duit sumbangan?
Idk lah, kadang terfikir lagi baik jadi gila dari jadi manusia biasa, but i don't dare to even imagine the process that makes someone actually go crazy. Nak bunuh diri, that's haram. Kalau jadi gila, at least tak jadi beban. My family can throw me on the street or hantar rumah sakit mental, and i'm not gonna be capable to hate them anyway | 825 |
| 13 | weii tolong la aku lama da cari ig budak archi sorang ni sekali smlm dia dance masa event launch tu. pls anyone, freehair and ikat reben kat rambut!
yg tinggi2 budak sabah tu en? | 828 |
| 14 | Sumpah benci gila dgn roomate sem ni. First time ddk dgn manusia x de akal. Buat bilik mcm bapak dia yg bayar. Bising suka menghempas brg. Dh la x reti bercakap mcm org bisu tapi suka btl buat bunyi2 yg tidak menyenangkan. Org nk solat subuh or bgn pagi nk keluar bukak loker kau blh buat bunyi "tssk" offended siak aku. Sapa je yg x offended while mmg loker tu dh tua bkn aku saja2 buat bising mcm dia saja2 hempas brg. Kau nk membuta ke, x solat subuh ke lantak kau la, x ya buat org offended dgn perangai kau yg x senonoh tu. Buka alarm bagai nk rak last2 x bgn membuta je keje. Punya la tahap dengki bila aku nk tido je time tu la dandan nk buka langsir luas2 kau pikir x panas ke ntahla maybe dia biasa ddk dlm panas x de aircond kot kt rumah tu sbb dia pikir semua org ni blh terima, x kesah la nk buka ke apa tapi agak2 la lagi satu mmg nmpk perangai x beradab dia saja je nk buka supaya aku panas while b4 aku balik elok je dia tutup. X suka gelap la konon tapi bila org x de kt bilik kemain tutup semua dasar pendengki. Astu letak bunyi notification dgn bunyi type kemain kuat2, eh x ada org la nk kesah kau nk chat ke, ada org chat kau ke. Kau tu patut la lonely x de kwn social skill x de, adab berckp x de, ckp dgn tone meninggi mcm kau sapa siot. X padan dgn bkn org kaya tapi belagak. Aku tau bila aku nk mengemas atau menyapu kau x payah menyuruh dgn nada belagak kau tu. Aku kt rumah pun mak aku X pernah suruh menyapu, kau tiba nk suruh2 kalau bagitau dgn nada baik sejuk sikit hati aku dgr ni kemain tone kau tu kurang ajar, kau pun bkn rajin , aku pun selamani semua brg aku kemas, elok tempat aku clean bersih aku tau bila aku nk kemas kau x payah menyuruh2 dah la bisu selamni astu meyuruh dgn nada biadap mcm aku x tau keje aku, kau buta ke x nmpk aku tgh busy. Kau patut tanya diri kau tu knp org x suka dgn kau, perangai mcm ada mental illness mmg patut x de kwn. Sblm kau suruh org beradab kau tgk dulu diri kau beradab ke x. Mcm kurang didikan je aku tgk manusia seko ni, tgk dulu tindakan kau tu waras ke tak, jgn ingat benda tu btl dimata kau, benda tu mmg btl. Kau pikir sblm kau buat tu, kalau org buat kt kau, kau terima ke tak. Sakit hati btl aku dgn manusia seko ni mmg taubat la nk sebilik dgn dia. Ayat x serupa bikin nk attack aku tapi x de idea nk attack so buat ayat bodoh non sense, kwn2 aku dgr pun gelak la dgn ayat kau tu. Manusia x de common sense. Benci la dh degree pun ada lagi org x de akal mcm ni. Kau manusia paling aku benci kt sini . Harap sem dpn kau x dpt bilik, manusia yg x de adab, poor social skill, x bertoleransi ni x patut ddk kolej. Suruh je dok luar, g la kau menyewa, lantak kau la duit kau cukup ke tak. | 1 243 |
| 15 | Admin tolong postkan ni, aku dari haritu nak cari owner powerbank ni tapi asyik lupa je, so haritu aku terjumpa powerbank warna putih brand orashare dekat dalam hapi ride yang aku naik dari bilik 24hour ptar uitm palam. Kepada owner powerbank ni, kalau nak claim pls comment kat bawah✋🏻 | 1 269 |
| 16 | hi any girls yang reti main futsal and berminat nak join kelab futsal kat palam ni boleh drop contact kat bawah tak? later i roger roger 😬
Jom ah. Aku kt futsal ni. Ada 3 org. Dkt c3 | 5 228 |
| 17 | Alhamdulillah, akhirnya keluar pun dari bilik yang mcm neraka tu. Dah satu sem simpan, kita hbs kan dulu exam hahaha baru kita blh meluah haha. For satu sem kena bertahan dgn roomate x de adap dan akal. Selama ni dpt roomate semua baik dan semua still kwn sampai skrg so agak terkejut la bila first time dlm hidup kena satu bilik dgn manusia x de otak. Kat luar kalau kau x kenal dia, pasti kau nmpk spesies pendiam dan lonely. Btl la pendiam dgn lonely tu tapi sapa sangka tak beradab. Cara ckp dgn tulis sama2 x beradap. Dah lah sosial skill x de, kau buat org mcm fans kau, bila org tanya, jwb sepatah x de insiatif pun nk tanya balik ke apa ke. So kau harap org nk ckp ngan kau ke dgn poor social skill tu, org pun malas kalau kena ckp ngan org mcm kau, buat org mcm apa je. Patut la x de kwn lonley, org lain g lepak ngan kawan jalan2 ni mcm x de life. Social skill teruk satu hal, buat perangai satu hal. Teracah dia la paling penat kt dunia ni. Buat bilik tu mcm bapak kau byr. Kalau rasa x blh hidup bertoleransi dgn roomate suruh parents kau sewakn bilik, tu pun kalau mampu la. Org yg kaya pun perangai cantik, ni dah la x kaya belagak plk, perangai elok x pe, ni dh x kaya buat perangai pulak, astu suka menyakitkan hati org. Serius aku ckp, x berkat pun hidup kau menyakitkan hati org dgn perangai kau tu. Lbh baik org trs terang ckp dari org yg diam tapi hati busuk, buat perangai. Aku nk ddk bilik tu pun rasa menyampah, rasa ada aura negatif. Kau nk sgt kn ddk bilik sorg ha ambik ah kau, mana la tau x pernah merasa ada bilik sendiri kn. Kau patut tgk diri kau tu, tanya balik perangai kau tu elok ke x elok, tanya balik diri kau kenapa org x suka kau. Sblm nk buat, nk ckp, nk tulis fikir dulu jgn mcm bdk x de akal. Jgn ingat benda yg kau ingat btl, tu btl dimata org lain. Dh degree tapi mcm x de otak je setiap tingkah laku. Lain kali bersosial, pergi berkwn supaya minda dgn otak kau tu terbuka. Keluar, bergaul dgn manusia bkn asik ddk bilik mcm x de life. Tu sbb otak sempit keje nk dengki, buruk sangka, fikir negatif. Kau ingat aku maafkan kau ke, kata2 kau tu meyakitkan hati aku. Mungkin roomate kau before ni malas nk layan kau tu sbb bsr kepala kau, ingat kau blh buat apa kau suka. Kau ingat aku ni apa. Lagi satu btlkan nada kau berckp, kau bkn ank sultan nk bercakap dgn nada angkuh tu. Latih social skill kau yg buruk tu. Pengajaran, jgn percaya dgn org yg kau nmpk pendiam,blur2 ayam, lonely ni mana la tau dia nmpk je mcm tu tapi hati busuk. Lonely sbb x de org nk kwn dgn dia iyala sapa je nk kwn dgn org perangai mcm ni. Punya la teruk dia punya perangai nk list kan satu2 perangai buruk dia pun penat. Kita ni semua x sempurna, x de la aku nk judge org suka2 tapi kalau menyakitkan hati mcm ni mmg x de sapa tahan dan aku ok je kalau bagi tau ke kalau ada yg x kena tapi ni ckp x nk tapi perangai menjadi2, punya la x nk ckp tu aku ingat dia pemalu first2 dulu rupanya menyakitkan otak. Apa2 pun bersyukur dah keluar. | 5 046 |
| 18 | Hi everyone btw I alumni uitm tapi bukan palam la... Ada tak any girlies yang lonely takde kawan. Don't worry saya perempuan jugak tau but now dah kerja and stay saujana utama if weekend nak hangout roro la mana tau boleh belanja makan cafe ke hangout kat xspeed lounge ke kann hehe... Sebab yela life bekerja ni lonely duh lagi ii dengan millenials HAHAHA anyways if into gaming lagi la boleh lepak sekali kacips samer samer otey bbg
eeee cam best je hmu on ig: notreallyherrz
nak joinnn, hmu on ig : babykiths
eh nak ikut jugak :(( ig : 162bunni | 3 751 |
| 19 | hi anyone, tahu mana ii tempat simpan barang tak ? urgent !! | 3 238 |
| 20 | bakpe buku dekat my siswa place tu dok banyok eh?
dua tiga buku dah search takdok blake ☹️
btw sape dok guna voucher tu boleh la sedekah kat saya 
macam mana nak claimmm macam tak boleh je | 3 230 |
