362
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
无数据30 天
帖子存档
#ارسالی
سلام خدمت همكاران عزيز
درمانگاه #صدرا واقع در اميريه ، اين درمانگاه تازه تاسيس است و بسيار بدقول در پرداخت. تسويه پايان شيفت نداره و ساعتي ١٥٠ هم نمي باشد. جهت اطلاع همكاران 🙏🏻
@blacklist_mashhad
#بلک_لیست
درمانگاه #منشور_تندرستی با مالکیت #امین_صابر که پس از پیگیری تلفنی جهت مطالبات بهمن ۱۴۰۱ با فحاشی و بی ادبی تلفن رو قطع کرد
این هم شماره های این فرد👇
6575 513 0915
7742 624 0936
2902 3751 051
واقع در خیابان عبدالمطلب مشهد
@Blacklist_Mashhad
من به عنوان کارمند بخش حسابداری درمانگاه #رامتین هیچ مورد بدحسابی یا بی احترامی ندیدم
اسناد حسابداری هم موجوده
پرسنل درمانگاه هم برای پاسخگویی حاضرن
ارسالی از همکار محترم حسابدار
@Blacklist_Mashhad
سلام و ادب
نوید یاورمنش هستم
پزشک #درمانگاه_رامتین هستم
حدود ۶ ماه هست که با درمونگاه همکاری دارم
در خصوص درمانگاه شایعاتی شنیدم که لازم دونستم نکاتی رو بدم .
پرداختی ها صبح روز بعد به صورت منظم همواره انجام شدن
پرسنل جوان و کادر مجرب با جو کاملا دوستانه داره
رفتار محترمانه مدیریت محترم درمانگاه که من رو تشویق به همکاری بیشتر با درمونگاه کرده
فضای درمونگاه ، تجهیزات مورد نیاز و امکانات رفاهی تا حد متعارف کافی و بدون کم و کسر
در پایان هم بگم که توی این ۶ ماه هیچ مورد اخلاقی ، انظباطی و حتی شکایات متعارف بیماران رو مشاهده نکردم که این مورد در مقایسه با سایر درمونگاه های سطح شهر ، برای درمونگاه رامتین امتیاز ویژه ای رو به ارمغان آورده.
ارسالی از همکار محترم پزشک
@blacklist_Mashhad
با سلام خدمت همه همکاران گرامی
در زمینه انتشار پاسخ کتبی مدیریت درمانگاه #رامتین ، سیاست کانال همواره صیانت از حقوق همکاران عزیز اعم از پزشک ، پرستار ، روانشناس ، بهیار و ... بوده و هست و هرگونه گزارشی دالّ بر زیر پا نهاده شدن این حقوق، توسط ادمین این کانال منتشر شده ، می شود و ان شاءالله خواهد شد و تهدیدات صورت گرفته ذره ای خلل در آن ایجاد نخواهد کرد
🔴اما
مشی ما از ابتدا نیز بر انتشار سخن #طرفین بوده و پیروی از سیاست "یک طرفه به قاضی نرفتن" سرلوحه کار ماست.
به طور نمونه با وجود شکایات متعدد صورت گرفته از درمانگاه رامتین ، پس از حدود یک هفته سکوت مدیریت درمانگاه مذکور،بلافاصله بعد از انتشار پاسخ ،بدون ذره ای تعلل متن ارسالی انتشار گردید.
🔴🔴اما در مورد تهدیدات صورت گرفته در متن ارسالی مدیریت درمانگاه #رامتین :
متن تهدیدات ارسالی برای ادمین کانال و سایر همکاران موجود است و اگر قرار بر شکایت باشد این مدیریت کانال است که در جایگاه شاکی قرار خواهد گرفت.
فلذا از همه عزیزان مسئول درمانگاه و ... که گزارشی از درمانگاهشان در این کانال منتشر می شود ،همانطور که پیشتر اشاره گردید، دعوت به پاسخ گویی در اسرع وقت و رفع شبهات احتمالی به دور از #یاوه_گویی و #تهدید می گردد و من بعد کوچکترین تهدید لفظی و یا تلویحی در فضای مجازی علیه ادمین کانال و یا سایر همکاران، پیگرد قانونی خواهد شد.
#باشد_که_حد_خود_را_بشناسیم
@Blacklist_Mashhad
✅❇️
سلام و ادب و احترام به همکاران عزیزم اینجانب دکتر #صادقی مدیریت درمانگاه رامتین هستم
خواستم راجع به مطالبی که چند روز پیش در کانال بلک لیست منتشر شده مطالبی را عرض کنم
۱-دررابطه با نشر اکاذیب بد رفتاری همسر بنده به عرض میرسانم اولا تهمت زدن در محیطی که حتی اجازه دفاع از شما را هم نمیدهند کار انسانهای بی خرد است زیرا جز سلامت بیماران و درست انجام دادن مسوولیت پرسنل همسر بنده توقع خاصی ندارند دوما تعجب میکنم مدیر این گروه با چه تحقیق و مدرک محکمه پسند تنها از روی گزارش یک عده پرسنلی که دستشان در صندوق درمانگاه بوده و پرونده انها در شعبه اجرای احکام میباشد به خود اجازه نشر چنین اکاذیبی میدهند
از سوی دیگر مدیر این گروه چنانچه به دنبال کشف حقیقت واقعی هستند از ایشان یا هر فرد دیگری که تمایل دارند درخواست میکنم از درمانگاه رامتین به صورت محسوس و نامحسوس مراجعه فرمایند و از تک تک پرسنل حاظر تحقیق بفرمایند و چنانچه نارضایتی راجع به رفتار یا پرداخت حقوق دیدند انگاه اعلام نظر فرمایند
گاهی انسانها مشکلات درونی خود را با تهمت به ناحق به دیگران سرپوش میگزارند که از این عزیزان التماس تفکر و تعقل دارم در پایان با توجه به اینکه میتوانستم از این افراد جهت نشر اکاذیب شکایت نمایم ولی به خدای مهربان واگذارشان نمودم
ضمنا مدیریت این کانال همسر بنده را از کانال اخراج نمودند ولی بنده هر زمانی کسی نیاز به یافتن حقیقت داشت در خدمتم ارادتمند همگی ۰۹۱۵۲۰۳۵۱۶۱
#ارسالی
@blacklist_mashhad
#ارسالی
📛‼️#بلک_لیست‼️
عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی همکاران
اول از همه ممنونم از تشکیل این گروه و اطلاع رسانی همکاران در رابطه با معرفی درمانگاه های غیر موجه در خصوص قرار گرفتن در بلک لیست
وظیفه بنده هم آگاه سازی همکاران عزیز هست🌼
در خصوص درمانگاهی واقع در خیابان امام هادی ع به نام درمانگاه #رامتین به علت رفتار های زننده همسر رئیس درمانگاه با پرسنل درمانگاه و #بد_حسابی در رابطه با حقوق زیر قانون کار و واریزی آن، پرداخت نکردن حقوق #دندان_پزشکان، #لابراتوارها، پرستاران، پزشکان و... .
کار کردن در این درمانگاه را به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم ‼️
ارسالی از همکار
🔻گزارش هایی از بدرفتاری #رئیس درمانگاه( دکتر صادقی) با پرسنل در اتاق شخصی که فاقد دوربین است نیز به دست رسیده.
@blacklist_mashhad
#ارسالی
سلام.
مزاحمتون شدم برای گزارش تخلف یک درمانگاه .
درمانگاه #سلامت_پارسیان
آدرسش هم جاده سیمان رسالت شمالی بین رسالت 129 و 131 جنب داروخانه دکتر طهماسبی هستش .
مدیریتش یه فرد بیسواد به نام فرزاد کریمی هستش که بسیار پزشک ستیز و بد رفتاره و فکر میکنه که پزشک رو خریده و عملا با پزشک بازی میکنه . به پزشکان قدیمی درمانگاه هم رحم نکرده.
در پرداخت مبلغ شیفت هم همیشه بازی در میاره و به زور باید مبلغو ازش گرفت.
در ثانی تو حساب و کتاب ها هم کلی مشکل داره و همیشه پایین تر حساب میکنه و مبلغ تزریقات رو که متغیره پایین حساب میکنه
شیفت رفتن در اون درمانگاه رو به همکاران توصیه نمیکنم
به اعصاب خوردیش نمیرزه
ارسالی از پزشک
در کانال بلک لیست مشهد عضو شوید
@blacklist_mashhad
#ارسالی
📛#کمپ ماده ۱۶ در مشهد #توس ۱۱۷ اسماعیل اباد
بیمه نمیکند
قرارداد نمیبندد
با هزار مدل حرف ها من جمله اینکه کل حقوق یک سال رو یکجا اول میدیم، ۳ ماه اولو یکجا میدیم، دو ماه اولو یکجا میدیم... گول میزنند
در نهایت بعد دوماه حقوق مرتب ریختن با همه نیروهاشون چه روانشناس و چه پزشک و چه مددکار حقوق ها رو دیگه نمیریزن.
هر چقدر هم میگی حقوقو بریز .میگه من مگه دزدم که ندم بهتون
خلاصه با کلی بی ادبی، حقوقو نریختن
دادگاه و قاضی هم خبر داره اما کاری نمیکنه. بهزیستی هم خبر داره کاری نمیکنه.
پرونده هایی قضایی شکایت از موسس کمپ هست اما همچنان راحت هر دو ماه پزشک و روانشناس عوض میشه و ... دوباره یک فرد دیگه گیر سیاست های فریب این کمپ میفته
ارسالی از پزشک
در کانال بلک لیست مشهد عضو شوید
@blacklist_mashhad
#ارسالی
📛درمانگاه #پارسیان
جاده سیمان رسالت شمالی بین رسالت 129 و 131 جنب داروخانه دکتر طهماسبی
به من اطلاع دادن نیاز ب پزشک دارن اینهمه راه رفتم رفتارشون قبل کشیک و بعدش ک میخواستن پرداخت کنن از زمین تا آسمون فرق داشت. واقعا نمیخواستن پرداخت کنن
من شیفت ثابت نمیدم اونجا چند تا کشیک رفتم ک تو پرداخت بهونه میاوردن.از اخرم ب زور ازشون گرفتم
ارسالی از پزشک
#ارسالی
سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی
⛔بلک لیست قطعی⛔شبکه بهداشت و درمان ❌❌#بردسکن❌❌_خراسان رضوی⛔
➖رفتار فوق العاده پزشک ستیز
➖بی تفاوتی نسبت به امنیت محل کار و سکونت پزشک(مشکل درهای ورودی و دوربین ها)
➖بی تفاوتی نسبت به درگیری فیزیکی و لفظی بیماران با پزشک و مشکلات متعاقب آن
➖تهدید به تغییر ابلاغ به اورژانس نیروهای بهداشت برای عدم مشارکت در شیفت های اورژانس
➖اذیت کردن های فراوان برای مرخصی گرفتن
و....
❗❗❗به هیچ عنوان انتخاب این شبکه برای طرح انتخاب نکنید، گول امتیاز منطقه رو نخورید❗❗
ارسالی از پزشک
📛درمانگاه منشور تندرستی
واقع در عبدالمطلب
بلک لیست مطلق
مدیر درمانگاه شیادی به نام مجید حیدری بود که هنوز حقوق بهمن ۱۴۰۱ پرسنل(پزشک و پرستار و...) رو نداده و متواریه
مالک درمانگاه هم فردی به نام صابر هست که هر چقدر پیگیری کردیم ایشون هم گردن نمیگیره و فقط حقوق یکی از منشی ها که اونم از آشنایانش بوده رو داده
#ارسالی
📛درمانگاه #منشور_تندرستی
واقع در خیابان عبد المطلب مشهد
مدیریت قبلی گفتن درمانگاه رو واگذار کردند به آقایی به نام نوری و برای تسویه با ایشون هماهنگ کنم،ایشون هم متاسفانه فقط امروز و فردا میکنند.همکاران محترم حواستون جمع باشه.
مسئول درمانگاه : آقای نوری
۰۹۲۰۸۳۴۲۳۳۴
آقای حیدری
آقای صابر
عکس پیام ها رو هم میفرستم که از اواسط اردیبهشت گفتن اول خرداد چون دیر گفتین آخرین نفر ها هستین.
دندانپزشک قبلیشون هم پیام دادن به بنده که رفتن و تسویه نشده و متاسفانه هنوز با پروانه ایشون کار می کنن غیر مجاز.
ارسال شده توسط چندین پزشک
#ارسالی
📛با سلام خدمت همکاران محترم
درمانگاه تپش سلامت گلبهار خرداد ماه باز بوده و بیماران جهت ویزیت پزشک و تزریقات مراجعه میکردند
من خودم پزشک عمومی هستم و ۶۰ ساعت شیفت در این درمانگاه کار کردم
علاوه بر بی ادبی و عدم پرداخت حق و حقوق
اخیرا به دروغ اعلام میکنند که درمانگاه تا به حال شروع به کار نکرده و به بهره برداری نرسیده
اما به علت ناقص بودن درمانگاه از جمله نداشتن دستگاه نوار قلب و شوک و کپسول اکسیژن و ترالی ناقص و هزار مشکل دیگه درمانگاه توسط معاونت درمان مشهد جهت تکمیل بسته شده
من و دو نفر دیگه از همکاران پزشکم در خرداد ماه در این درمانگاه مشغول بکار بودیم
لطفا گول دروغ هایشان را نخورید
#بلک_لیست
#تپش_سلامت
#گلبهار
#ابراهیمی
بنده دکتر مریم سردارخانی هستم
شماره نظام ۱۸۰۷۵۷
هیچ دلیلی نداره بخوام دروغ بگم
همکاران میتونن از سایت نظام پزشکی چک بفرمایند
این اقا (مدیریت:علی ابراهیمی) برای اینکه حقوق پزشکان رو نده دست به گفتن هر دروغی میزنه.
علی ابراهیمی گلبهار
با سلام خدمت پزشکان و سایر اعضای کادر درمان و کارشناسان محترم
این کانال با هدف کوتاه کردن دست کارفرمایان فاقد صلاحیت و یکپارچگی کادر درمان و کارمندان محترم مراکز درمانی تشکیل شده است.
در این کانال، گزارشات تخلفات درمانگاه های شهر مشهد مبنی بر تجربه کاری همکاران، پس از تایید و راستی آزمایی قرار داده می شود تا سایر همکاران مطلع شده و از همکاری با مرکز مذکور اجتناب نمایند.
همچنین مراکز خوب و بدون حاشیه و منظم نیز معرفی می گردند.
هیچگونه فعالیت جانبی به جز موارد فوق، در این کانال صورت نمی گیرد.
لطفا در انتشار و معرفی این کانال برای سایر همکاران، همکاری بفرمایید. با تشکر
@blacklist_mashhad
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
