ch
Feedback
816
订阅者
-324 小时
+67
+5630
帖子存档
Repost from شُرود
مارا هرگز...
مارا هرگز...

photo content

من قاتلم؟ مگه من جز خودم کیو کشتم

گفنه بودم وقتی وصل شدم اولین چیزی که تو چنلم میذارم اینه

photo content

دلم براتون تنگ شده بود

حتا با این یکی هم نمردیم

این چی بود

شب تاريك و «‌بيم موج‌« و گردابي چنين هائل كجا دانند حال ما «‌سبكباران ساحل‌ها‌« «حافظ» ‌در آن شب تاريك و آن گرداب هول‌انگيز، حافظ را تشويش توفان بود و «‌بيم موج‌» دريا بود! ما، اينك از اعماق آن گرداب، از ژرفاي آن غرقاب، چنگال توفان بر گلو، هر دم نهنگي روبه‌رو، هر لحظه در چاهي فرو، تن پاره پاره، نيمه‌جان، در موج‌ها آويخته، در چنبر اين هشت پايان دغل، خون از سراپا ريخته، صد كوه موج از سر گذشته، سخت سرگشته، با ماتم اين كشتي بي‌ناخداي بخت‌برگشته، هرچند، اميد رهايي مرده در دل‌ها؛ سر مي‌دهيم اين آخرين فرياد درد‌آلود را: «... آه، اي سبكباران ساحل ها...!‌»

photo content

Googoosh-Jomeh-256.mp37.01 MB

4_5836794335458238160.mp35.82 MB

Marjan-Tanha-320 (1).mp313.42 MB

Elahe-Raftio-Nadidi.mp37.68 MB

Elahe-Raftio-Nadidi.mp37.68 MB

Ashkeh Man Hoveyda Shod.mp31.16 MB

فکر کنم این آبی که خیلی کمه و ابی که اب نیست دیدنش تقریبا غیرممکن شد

视频消息00:12

Tutifruti - Telegram 频道 @aa012elixir88 的统计与分析