ch
Feedback
817
订阅者
+324 小时
+47
+5730
帖子存档
بهار من سر اومد کاری ام از دستم بر نیومد
بهار من سر اومد کاری ام از دستم بر نیومد

الان دارن دعا میخونن خیلی باحاله

همسایه های ما یهودین هر جمعه دست همو میگیرن رو به دیوار شروع می‌کنن به دعا خوندن

بچه ها دعای جودی

语音消息00:32

سلام راستش فعلا فرصت عکاسی حرفه ای رو ندارم مثلا قبلا اون بیشتر هم پروژه بود اما اگه از محتوای فعلی راضی نیستین موردی نیست که جمع مارو ترک کنین از اینکه این تایم هم کنارمون بودین مننونم

‎ یک سوال دارم اینجا دیگه چنل عکاسیت نیست؟ چون اغلب وقتی بازش کردم یا صحبت و عکس ها و ناشناس ها راجع به خانواده ات و پدر و پدربزرگت بوده یا عکس های چهره ات و دوستات و اینا یا اهنگ

شما پای حرفای باباجون من بشینی دینو ایین هاشو از شماها بهتر از بره بجای اینکه قرانو فقط عربی بخونه که از طرف خدا پذیرفته شه تک تک ایه هارو به فارسی معنیشو حفظه به کسی بی احترامی کن که کوچکترین بی احترامی حداقل بهت کرده باشه تو که چشم و گوش بسته اینطوری یکه تازی میکنی وای به حال دسته جمعیتون

‎ منم همش دارم میگردم نه اسلام ستیزی میبینم نه توهین جدی فقط یه ادمی که ایمان داره و اگاهه دیدم نه اینکه چشم و گوشش رو ادمای دین نما بسته باشه

نه اصلا بحث اینا نیست حرف از دوران قبل از انقلابه این خاطرات و حرفا برای اون دورانه اصن این وسط کی از خدا پیغمبر حرف زده؟ حرف از واسطه هاییه که ادعا دارن

دینی که با کشت و کشتار بیاد رو همون بهتر سرتا پاشو توهین کنی https://t.me/aa012ELIXIR88/14707

حسن قاسمی

ببخشید من میخواستم اسم پدربزرگتو بپرسم اشتباهی نوشتم عمو😭😭😭😭

اولا من توهینی نکردم دوما حتا باباجونم هم توهینی نکرده شما متنو میخوندی متوجه میشدی که کل قرانو از حفظه و کاملا به خدا اعتقاد داره فقط داره میگه ادم هایی که ادعای دین داری میکنن همونایین که این دینو خدارو به لجن کشیدن متوجهی شما؟

https://t.me/aa012ELIXIR88/14695 نه نیستم شما بگو توهین به ادیان کار درستیه؟شعارتون عیسی به دین خود موسی به دین خود مگه نیست؟

که البته باباجونم بخاطر اینکه نمیخواست اسم بچه هاش عربی باشه برداشت اسم همشونو عوض کرد گذاشت سپهر و سیروس و کوروش و فرهاد ( فرهاد بابای خودم شد)

علی و محمد و مجید

سه تان چرا عموهام حالا 😂

میشه اسم عموتون رو بدونم🙏

اخی وای خدا 😭اخه میدونی چرا اینطوریه باباجون من که خوندن نوشتن درست یاد نگرفته توی این چیزا فقط خوندن قران رو یاد گرفتن برای همین حتا غلط املایی هم خیلی داره