ch
Feedback
816
订阅者
-324 小时
+67
+5630
帖子存档
بمرانی عزیز ما چمدان های خود را نبسته بودیم ما کلاس های چینی و روسی را از ابتدا شروع نکرده بودیم فکرهایمان را کرده بودیم و قرار نبود برویم اوضاع خوبِ خوب، همه جا بزن و بکوب .. نشده بود اما زیر پایمان خالی و زندگیمان پوچ تو خالی، نور خونه ضعیف و کاسه ی صبرمان لبریز شده است برای ما سرزمین های سبز و ارمانی با خدمات لوکس ومجانی نگذاشته اند رتبه ی اول رفاه اجتماعی را هیچگاه تجربه نکردیم بیمه ی عمر در اینجا تنها چیزیست که تضمین برعکسی دارد خوشبختی با شرایط ویژه ی تحمیلی را هیچکس به ما هدیه نخواهد کرد آب چه یک وجب چه صد وجب از سر ما گذشت .. وامی برای ما جور نشد همه چیزمان رو فروختیم اما نرفتیم هیچ چیز را در اینجا ول نکردیم و نرفتیم دیگر رفتن معنی ندارد ما جایی برای رفتن نداریم ما برای همیشه ماندن را انتخاب کردیم اما عزیزانمان به جایی خارج از مرزها سفر کردند سفری نه به شهر و کشور های غریب، بلکه شاید به دنیایی دیگر جایی که مرز معنی ندارد رفتن دلیل ندارد جایی که دیگر قرار نیست اشک هایمان خون یکدیگر را بشورد جایی که برای رفتن دیگر نیازی به صبر برای افتادن اتفاقات غیر منتظره نیست. جایی که رفتن دیگر نیازی نیست ما نرفتیم اما دلمان برایتان بسیار تنگ شده. ما ماندیم برای همیشه اما کسی دیگر اینجا نیست.

hojat.ashrafzadeh.khareji(320) (1).mp311.78 MB

hojat.ashrafzadeh.khareji(320) (1).mp311.78 MB

2:54

با خواب، از بیداری سنگین این میهن ..بلندم کن

4_5888955454842736714.mp312.01 MB

photo content

کاش میتونستم مثل بچگیم بگم استپ و برای حتا چند ثانیه هم که شده همه از کاری که دارن میکنن دست نگه دارن کاش زمانو نگه میداشتمو همه رو به اندازه ی تموم سختی هامون تو اغوش میکشیدم کاش میتونستم حداقل این روند قتل عام رو متوقف کنم کی گفته روح لطیف ما تحمل این همه درد و رنجو داره؟ چرا ما انتخاب شدیم برای این همه غم؟ چرا تموم نمیشه؟ چرا هیچ سالی بدون داغ عزیزامون نمی‌گذره؟ چرا نمیتونیم عادی زندگی کنیم؟ چرا از داشتن عادی ترین حقوقمون هم منع شدیم؟ چرا باید بچه هامون برای حروم زاده ترین ادما بمیرن؟ به دست کثیف ترین مردمانی که حتا به بچه ی خودشون هم رحم نخواهند کرد این لیاقت مادرامون نبود من برای غم توی دلای تک تکتون بمیرم

Repost from N/a
-چقدر گفتم نرو رفتی داد زدم امن نیست گفتی امن میشه داد نزن -گفتم داد نمی‌زنم روحم شکسته فرکانسش دستم نیست گفتم شلوغه همه جا گفتی فکر کن عیده ما ام مثل همه -گفتم من همین الان همین لحظه حرف که میزنی دلم برات تنگ میشه گفتی هیشکی از دلتنگی نمرده -دیدی مُردم..

سر نمیاد

ولی امسال زمستون سر نیومد

Tara_Tiba_Sar_Oomad_Zemestoon_Winter_Is_Ov_www_AppAhang_com.mp310.04 MB

photo content

photo content

photo content

photo content

07. Khane Sorkh (1).mp34.94 MB

"خانه سرخ است" ترانه‌سرا: ایرج جنتی عطایی آهنگساز: داوود بهبودی تنظیم‌کننده: احمد پژمان خواننده‌: داریوش سال ١٣۶۶ @musicnostalgie

هیچ برفی آتیش قلب مارو سرد نمیکنه

هیچ ابری نمیتونه این شهرو تمیز کنه