ch
Feedback
Biteasy pro

Biteasy pro

前往频道在 Telegram

اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏

显示更多
3 355
订阅者
-324 小时
-207
-24930
帖子存档
سلام رفقا یه چند روز بود در حال تست چندتا کانفیگ بودم ببینم کدومشون کار امدن

نوروز پیروز

و انشالله واسه هممون خیر باشه 🙏

رفقا سلام عیدتون مبارک سال عجیبی رو گذروندیم ولی در کنار هم روزای خوبی رو سپری کردیم ایمان دارم سال جدید اتفاقات بزرگی میوفته

و اما یاس...

زیر این‌همه فشار اقتصادی و اجتماعی عجیبه که چطور تاب میاریم و فقط کش میایم، ولی پاره نمی‌شیم. یک سال و چندماه پیش برای کمک به جریان دسترسی آزاد به اینترنت اومدم جلو، که مثل یه تکه کوچک از پازل، سهم خودمو توی یه حرکت اجتماعی ادا کنم. ولی واقعاً دیگه حوصله ندارم که توی پیام‌ها ببینم "فلان سایت پورن رو با چی باز کنیم؟" یا "چرا فلان بازی پینگ خوب نمیده؟" برام اینکه هنوز خیلیا بی‌تفاوت و بی‌خیال زندگی رو می‌گذرونن، کمی کلافه‌کننده‌س! 🔍 ircf.space @ircfspace

چی شده مستراح خونه حاج ممد انقدر مورد بحث قرار گرفته؟ #خلیج_عربی 🚽

#گزارش از صبح امروز تغییراتی در فایروال اصلی #زیرساخت اعمال شده است. طبق گزارش‌ها و تست‌ها: ▫️ کیفیت اینترنت در حدود یک هفته
#گزارش از صبح امروز تغییراتی در فایروال اصلی #زیرساخت اعمال شده است. طبق گزارش‌ها و تست‌ها: ▫️ کیفیت اینترنت در حدود یک هفته گذشته به طور کلی کاهش یافته است. ▫️ اکثر رنج‌های IP وارپ از ریشه فیلتر شده‌اند و برخی رنج‌های خاص به دلیل افزایش پکت لاس با مشکلات اتصال مواجه شده‌اند. ▫️ اپراتورهای اصلی مانند مخابرات و همراه اول در ارتباط با این IPها با Fragment شدید و کاهش سرعت روبه‌رو هستند. ▫️ برنامه‌ی warp-plus که هسته‌ی برنامه‌ی Oblivion نیز محسوب می‌شود، تقریباً توسط فایروال زیرساخت فینگرپرینت شده و اجازه تکمیل هندشیک را نمی‌دهد. ▫️ اگرچه اکثر رنج‌های IP وارپ فیلتر شده‌اند، نویز وایرگارد برنامه‌ی MahsaNG باعث می‌شود برخی از کانفیگ‌های وارپ همچنان وصل شوند. ▫️ به احتمال زیاد این تغییرات با نزدیک شدن به تاریخ ۲۲ بهمن مرتبط هستند؛ چرا که طبق سابقه، در تاریخ‌های حساس شاهد افت کیفیت و کاهش پهنای باند بوده‌ایم. ▫️ این وضعیت در هر دو نسخه‌های IP (v4 و v6) مشاهده شده و در حال حاضر مشخص نیست که موقتی هستند یا خیر. © IR-GFW 🔍 ircf.space @ircfspace

پر حرفی کردم ببخشید🙏

به دین و ایمون هیچکسم کار ندارم هر نیتی داشتید هر مبلغی حتی ۱۰تومن واریزی بزنید شاید باعث خنده یه بچه شدیم

اما مردم هم نیاز به کمک دارن مخصوصاً بچه ها مخصوصاً بچهایی که بیماری خاص دارن

کمک کردن

تو خیابون رد میشم می بینم مردم واسه کبوترها (خر گربه ها) هاپو ها غذا گذاشتن حال میکنم باهاشون مهربونی میکنن لذت میبرم این یعنی احساس مسئولیت

دارو خیلی گرون شده مخصوصا دارو های سرطانی .ما قربانی هستیم قبول اما اگه در تواناییمون باشه باید رسالتمونو انجام بدیم

خاکبر سر تر شدن پول ملی مون

آقا از بحث ها بگذریم یه موضوع مهمی هست که هممون در جریانیم

شاد باشید

من اگه دنبال ویوو بودم که مثل سایر رفقا از در وتپه ویدیو مذاشتم نه ماهی یه ویدیو اونم با ۱۰۰ مدل تست