ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
182
订阅者
无数据24 小时
+17
-130
帖子存档
دنیای این روزای من، هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که، دنیا فراموشم شده🤍 @Smokingchannel

خسته ام از ی جااا بودن

کاش جاده خوب باشه فردا اینا برم

Hala Ke Man Inam - The Don.mp38.56 MB

خیلیا منتظرن بگن دیدی گفتم نمیتونی هیچوقت فرصت این حرف رو بهشون نده.

sticker.webp0.21 KB

دوستای متین دوس داشتین میتونید لفت بدین متین ادمین نیست

Arman Garshasbi - Kaboos (New Version).mp37.93 MB

چه کپشنی بزنم وقتی خودمم داغ دارم . @Errors1001

دلم برات تنگه . . . @Smokingchannel

نود درصد كسايی كه الان ميرن پيش تراپيست، به خاطر كساييه كه بايد ميرفتن پيش تراپيست و نرفتن.

از نظر روحی احتیاج دارم نسل ۵۷ رو به رگبار ببندم!

Repost from N/a
ما مُلکِ عافیت نه به لشکر گرفته‌ایم ما تختِ سلطنت نه به بازو نهاده‌ایم تا سِحْرِ چَشم یار چه بازی کند که باز بنیاد بر کرشمهٔ جادو نهاده‌ایم

Repost from N/a
گفتی که حافظا دل سرگشته‌ات کجاست؟ در حلقه‌هایِ آن خَمِ گیسو نهاده‌ایم

برای خدا هم باید یبار تست من ربات نیستمو انجام بدیم بلکه یادش بیاد ما آدمیم و تحمل اینهمه گرفتاری رو نداریم.

2032091001.mp31.71 MB

منزوی‌بودن معنایش غمگین‌ بودن یا میلی به ارتباط نداشتن نیست. انزوا گاهی تنها راهیه که آدم برای محافظت بلده. محافظت از خودش در برابر بقیه، و محافظت از کسانی که دوست داره در برابر خودش.

:)

چه فایده اونی که دوستش داری دوست نداشته باشه

کل ادما