181
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-330 天
帖子存档
فشار روانی آینده مثل کوهی سنگینه رو شونههام.
دائماً ذهنم داره هزار جور فکر میکنه،
همش اورثینک میکنم که چی قراره بشه،
که کجا باید باشم، که چرا عقبم از بقیه…
اونقدر این فکرها زیاد و سنگینه که بعضی وقتا میخوام همهچیو تموم کنم، خودمو رها کنم از این همه درد و فشار.
حس میکنم گم شدم، عقب موندم،
و نمیدونم چطوری باید از این گرداب بیرون بیام.
تو هوش و لولت به ۸۰٪ حرفای من نمیخوره و متوجهش نمیشی…
منم آدم توضیح دادن نیستم :)
خوشگذشت
اِی
شمس تبریزی میگه:
چشم چیزی که خوشحالش میکنه رو دوست داره عقل کسی که درکش میکنه رو دوست داره اما " روح" نمیتونه کسی که شبیهش نیست رو دوست داشته باشه….
نمیدونم کجام، نمیدونم باید کجا باشم.
یه جور بلاتکلیفی تو روحهمه،
نه میتونم جلو برم، نه حتی اونقدری مونده ازم که برگردم.
نه امید دارم، نه ناامیدم.
نه خوشحالم، نه غمگین.
فقط یه چیزی وسط این دوگانگی گیر کرده، یه چیزی که اسمش احتمالاً منم.
نه میدونم چی میخوام، نه دیگه حوصلهی خواستن دارم.
یه جورایی حس میکنم دارم زندگی نمیکنم،
فقط زندهم. فقط همین.
Repost from 𝐏𝐀𝐍𝐃𝐎𝐔𝐋 🗣️
نگاه عمیق به جامعه و وضعیت زندگیامون داره هر روز غمگین ترم میکنه… اینکه میدونی هرچیم تلاش کنی به چیزی که میخوای نمیرسی باعث مرگ هر روز روحمه…
اِی
ای کاش به همون اندازه که تظاهر میکنم اهمیت نمیدم واقعا اهمیت نمیدادم، اما اهمیت میدم، من درون خودم بیش از اندازه به همه چیز اهمیت میدم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
