ch
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

前往频道在 Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

显示更多

📈 Telegram 频道 Deep Web Kripto 的分析概览

频道 Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) 土耳其语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 61 904 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 2 045,并在 土耳其 地区排名第 427

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 61 904 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -2 038,过去 24 小时变化为 -57,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.19%。内容发布后 24 小时内通常能获得 7.89% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 7 546 次浏览,首日通常累积 4 885 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0
  • 主题关注点: 内容集中在 altın, herkes, piyas, eth, kripto 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

61 904
订阅者
-5724 小时
-4417
-2 03830
帖子存档
AHAAAA

Şu kasa tekrar 100k$ olsun. Siz de işleminizde bekleyin kapanana kadar. Başlarız bugün yarın
Şu kasa tekrar 100k$ olsun. Siz de işleminizde bekleyin kapanana kadar. Başlarız bugün yarın

🚨 Birleşik Krallık, Tahran'daki büyükelçiliğini geçici süreliğine kapattı.

2 gün sadece… eth tekrar 3k$ olduğunda kafanızı yine duvarlara vurursunuzX 3.320-3.365 arası short yeridir. Liq 3.350-3.400’d
2 gün sadece… eth tekrar 3k$ olduğunda kafanızı yine duvarlara vurursunuzX 3.320-3.365 arası short yeridir. Liq 3.350-3.400’de olsun sorun çıkmaz.

Daha önce de söyledik önümüzdeki 50 gün içerisinde BTC’de 68-70k$ dip bekliyoruz sonra boğa havasına gireceğiz. Bu son günlerdeki yükseliş tamamen suni bir yükselişti ve gerçekten de güzel değerlendirdik. Kafasını düşüşlerde kuma gömen fenomenler de ortaya zaten çıktı düşüş tekrar yakındır. Belki tepki yükselişi devam edebilir ama hepsi suni ne yazık ki

🔴 ABD Hava Kuvvetleri, İran’a yönelik olası bir saldırıya hazırlık için Katar’daki El Udeid Üssü’ndeki askeri uçaklarını tahliyeye başladı. Üsten en az 6 adet KC-135 tipi yakıt ikmal uçağının art arda havalandı.

Yanılabilirim ama biz İran’ın bu gece vurulacağını düşünüyoruz. ABD, İsra*l mübarek günlerde kan dökmeyi severler. Bu hece Kandil gecesi.

Tepki yükselişi için long açmakta artık sıkıntı kendimizi tutmamız lazım. Saldırı anı %5-10 aynı gün düşüş gelir. Kasamız direkt 500k$ görür

ABD, İran’a vurduğu gibi piyasalar alt üst olacak. Bu fırsatı kaçırmamak lazım biz her halükarda shortuz. Gerekirse liq seviyenizi yükseltin. Belli ki savaş öncesinde piyasaya gel gel yapmaya çalışıyorlar şu son 1-2 gündür

🚨 Polonya Dışişleri Bakanlığı, İran’da bulunan tüm vatandaşlarını İran'ı derhal terk etmeye çağırdığını açıkladı.

🚨 İtalya Dışişleri Bakanlığı, İran’da bulunan tüm vatandaşlarını İran'ı derhal terk etme çağrısı yaptı.

Bu işlem tp olursa challenge kasamız tekrar 100k$ olacak dün gece 100k’dan bugün 60’a kadar düşmüştü

Şimdi; Alttaki kırmızı daire önemli bir direnç bölgesi olarak önünüze atıldı; Lakin o bölgeden daha önemli bir bölge bence gü
Şimdi; Alttaki kırmızı daire önemli bir direnç bölgesi olarak önünüze atıldı; Lakin o bölgeden daha önemli bir bölge bence güncel olarak fiyatın giriş yaptığı üstteki kırmızı daire. Bu dairenin solunda; satış taraflı alınmış ve güncel düşüşü hızlandırmış likitide var ayrıca 100k$ psikolojik eşiği de mevcut, satış yönlü direnç mikro bölgelerde mevcut. Bu yüzden mutlaka bölge içinde alım yönlü konfirmasyon sağlanmadan bodoslama alımlar yapılMAMALI (Tbatuhan)

ABD borsası çakılıyor.

Şimdi %1 stoplu shortluyoruz hedef 3.275
Şimdi %1 stoplu shortluyoruz hedef 3.275

3.340’da longladık 3.380’de kapattık az önce. 45dk önce 3.315’e kadar düşmüştü umarım o esnada shortları kapatmışsınızdır yuk
3.340’da longladık 3.380’de kapattık az önce. 45dk önce 3.315’e kadar düşmüştü umarım o esnada shortları kapatmışsınızdır yukarda kapatın diye yazdım

Eth 3.400-3.300 arasında iyice sıkıştı demindendir iki seviye arasına gidip geliyor çok yüksek kaldıraçtan uzak durun

BTC Direnç
BTC Direnç

3320’de açılan işlemi 3339’da kapattık işlemi

ABD borsaları düşüyor. Kripto sağlam kalıyor 👏🏻
ABD borsaları düşüyor. Kripto sağlam kalıyor 👏🏻