ch
Feedback
𝐩𝐞𝐨𝐜𝐡𝐢𝐞𝐬 [beeochies]🐝

𝐩𝐞𝐨𝐜𝐡𝐢𝐞𝐬 [beeochies]🐝

关闭频道

OFFICIAL CHANNEL🍯 Admin @rosehamra

显示更多
2 962
订阅者
-124 小时
-127 天
+230 天
帖子存档
Diingatkan untuk baca daripada awal, ada perubahan di prolog

Checl ur emel yaaa
Checl ur emel yaaa

Sneak peek 👀 (MR. MAFIA) BAM! Pintu bilik dirempuh kasar dari luar. Aku dengar suara mereka tapi tidak sejelas tadi. Kini suara mereka kedengaran sayup dan kabur.  Aku tidak tahu apa yang berlaku di dalam bilik, tapi apabila aku dengar bunyi kecoh itu kembali bergema. Rasa ingin tahu semakin menebal dalam diri, dengan perlahan-lahan aku mengintai dari pintu balkoni. Mataku terbuka luas apabila aku nampak Drake melepaskan tumbukan ke wajah Vincenzo, tubuhku lebih laju bertindak. Sekelip mata aku sudah turun dari bumbung dan menerjah bilik itu dengan renungan yang tajam. Drake dan Vincenzo sedang bertumbuk di lantai dengan buku lali yang berdarah. Elijah pula sudah terduduk di tepi almari dengan bibir yang pecah.  “What are you doing?!” jeritku sekali gus menghentikan serangannya.  Drake memandang aku dengan riak terkejut. Vincenzo pula melepaskan cengkaman pada baju Drake sambil mengesat darah yang mengalir keluar dari hidungnya. “Amore?” Drake cuba melangkah mendekati aku, tapi laju aku mengangkat tangan ke udara, menghalangnya daripada terus merapat. Riaknya berubah seolah-olah baru sahaja ditampar oleh aku.  Vincenzo teruk dibelasah sehingga berdarah, manakala Drake berdiri tanpa sebarang luka di wajahnya. “So you’ve been here this whole fucking time?” suara Drake kedengaran sinis, dia memandang Vincenzo semula.  “That’s why you’re so calm, huh?”  Anak matanya bergerak tajam memandang aku dan Vincenzo bersilih ganti, seakan masih tidak percaya dengan kenyataan bahawa aku bersembunyi di sini selama dua minggu.  Dia kembali merenung Vincenzo. “Mi hai tradito.[You betrayed me.] Chaos has started 💀

Mr. Mafia paling lambat pun hujung minggu ni ya✨ stay tuned tau🥹 maaf agak lambat💀🚩

Saya ada buat promo sale untuk JN1, dalam pukul 2 macam tu. Siapa nak beli boleh beli ye. Last stock.

Korang, stock jejaka nerd 1 dah tak banyak. Ada lagi 3 buah, lepas tu dah out of stock. Boleh dapatkan daripada seller kita. Kupu-kupu bookstore and al-qawwiy bookstore ya✨

https://my.shp.ee/DhNAHCnk JN1 sudah available untuk dibeli ya.

EARLY READ. This is non-regelious story. Tak ada kaitan dengan mana-mana agama dan berlatar belakangkan barat (America - Italy)

Masih available ya✨
+1
Masih available ya✨

Book cafe ada promo
Book cafe ada promo

Kita keluarkan Drake dulu, Eros kita simpan 🚩
Kita keluarkan Drake dulu, Eros kita simpan 🚩

Cover
Anonymous voting

Cover
Anonymous voting