ch
Feedback
گیلاسِ ناناس.

گیلاسِ ناناس.

前往频道在 Telegram
372
订阅者
-124 小时
-27
+630
帖子存档
ری اکشن هام تازه باز کردم، ولی بعداً در اینستاگرام بوسم کنید.

Pardy - Please Get Up.mp36.70 MB

photo content
+2

کجای زندگی بودیم؟

از اینجا که من هستم تا اونجا که شما هستید صد سلام.

Repost from اینجا
یهو متوجه شدم که زندگیم خالیه و من چیزی برای چنگ زدن ندارم، کار و پروژه‌هام، دانشگاه و درسم، خوابگاه و اتاقم، دوستام و روابطم، اینترنت و محتویاتش که من و فکرم شکل و جهت می‌دادن، همه چیز یهو از من گرفته شد و من به شدت احساس خشم می‌کنم، خشم زیاد. من خیلی خالی‌ام و ترسناک‌ترین چیزی که می‌تونست برام پیش بیاد این بود.

زود زود نوروز پیروز🪻
زود زود نوروز پیروز🪻

فردا که بهار آید ازاد و رها هستیم🪻

ما را به خاطر بیاور! ما را که تازه جوانانی بیست و دو ساله بودیم. شور عشق درسینه داشتیم و پیش از آن که عاشق شویم سینه بر خاک سوده مُردیم. ما را به خاطر بیاور! ما را که سینه‌سرخانی خنیاگر بودیم و ده به ده نه در آسمان و نه در کوهسار و نه برشاخسار که در بازار پیش از آن‌که آوازه‌خوان شویم بر شاخه‌ای تکیده از تکیه‌گاه خویش جان واسپردیم به خاطر دارم پیامشان را، سرنوشتشان را، آری … و همیشه درگذرگاه خاطرم درگذر است آوازهای صامت سینه‌سرخان سینه برسیخ و تجسد آرزوهای بیست و دو سالگان سینه بر سنگ و از تکرار یادشان شاید پیش از آن که شاعر شوم بیست و دو ساله بمیرم. ـ عزت ابراهیم نژاد

‏خانم عزیز شما امشب در آن اداره‌ی لعنتی چه دیده‌اید؟ جسد شوهرتان؟ عالیه: من جسد شوهرم را ندیدم، نه. من جسد وطنم را دیدم. - بهرام بیضایی - سگ کشی

Repost from Honeymoon
برای هر ستاره‌ای که ناگهان در آسمان غروب می‌کند دلم هزار پاره است. • محمد زهری

و زنده باد حق طلبی.

خیلی ارزشمنده هر اثری که خلق شد در این چند روز و شرایط کنونی ایران. ارزشمنده این خشم و ابراز کردنش.

视频消息00:06

ده دی : گم شدن دستکش توی برف ، تنها موندن در مسیر کوهپیمایی ( فوبیا تنها در طبیعت بودن شاید شکست و فروریخت.) کل مسیر از ذوق فریاد کشیدم که عاشق این شهرم.برگشت اسکی روی برف ها.