ch
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

前往频道在 Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

显示更多
1 246
订阅者
-424 小时
-127
-2730
帖子存档
وقتی میگم بلوم رو جدی بگیرین اینم پیج رسمی بلوم در کوین مارکت کپ . احتمالا به زودی هم لیست میشه لینک ورود به ربات
وقتی میگم بلوم رو جدی بگیرین اینم پیج رسمی بلوم در کوین مارکت کپ . احتمالا به زودی هم لیست میشه لینک ورود به ربات

💫خبر خوب برای کسایی که هنوز نتونستن توکن های ایردراپ $DOGS رو برداشت کنند 😍فردا میتونن اقدام به برداشت توکناشون کنن ✌️ برداشت به دو صورت خواهد بود 🔖برداشت به صورت قبل یعنی با پرداخت کارمزد (سریع) 🔖برداشت توکن بدون کارمزد (کُند)

Repost from DOGS Community
🐶 Important Update: On-Chain Withdrawals 🐶 For those of you who didn't claim your tokens yet - tomorrow, you will find two new claim options in the app: - Faster withdrawal with a small fee in $DOGS - Slower withdrawal without fees Choose what works best for you to receive your $DOGS 🤑 This will speed up the process with less blockchain load. 🦴

Repost from N/a
خب خوشگلای تو خونه تریدرهای نمونه . همه پوزیشنهام جز دو تاش رو میبندم اخر بازار

Repost from N/a
دیگه همه اش آبی شد .اون ی دونه رو هم ندید بگیر . خودت حساب کن چند پیپ سود سیگنالام بود . Sell 250 pip Buy 60 pip
دیگه همه اش آبی شد .اون ی دونه رو هم ندید بگیر . خودت حساب کن چند پیپ سود سیگنالام بود . Sell 250 pip Buy 60 pip

Repost from N/a
بای 95 حدود 40 پیپ داد بای 503 رو خودم در سود نتونستم خارج شم چون انلاین نبودم . سل 25 هم 250 پیپ داد بهمون دیگه چه کنم😂
بای 95 حدود 40 پیپ داد بای 503 رو خودم در سود نتونستم خارج شم چون انلاین نبودم . سل 25 هم 250 پیپ داد بهمون دیگه چه کنم😂

دوستان ... بلوم برای بعضی از کاربرها 36 هزارتا داگز جایزه ریخته . بلوم رو جدی بگیرین و بزنید . پول خوبی میده بهمون

Repost from کاف
🐹اعلام رسمی میزبان لیستینگ همستر در صرافی‌های بزرگ دنیا 💱🤑 معاملات اسپات برای توکن همستر (HMSTR$) در روز ۵ مهر ماه در صراف
+2
🐹اعلام رسمی میزبان لیستینگ همستر در صرافی‌های بزرگ دنیا 💱🤑 معاملات اسپات برای توکن همستر (HMSTR$) در روز ۵ مهر ماه در صرافی OKX, BingX, BITGET آغاز خواهد شد @Kafiha

بلوم پول بهتری از داگز میده . اگه بلوم ثبت نام نکردی بزن رو لینک زیر لینک بلوووووم

Repost from N/a
#xauusd Sell 25 120 pip✅
#xauusd Sell 25 120 pip✅

اگر در ایردراپ پروژه داگز شرکت نکرده‌اید، نگران نباشید. دو پروژه مشابه و معتبر با نام‌های CATS (گربه‌ها) و GOATS (بزها) فرصتی عالی برای کسب توکن‌های رایگان فراهم کرده‌اند. این پروژه‌ها نیز مانند داگز پتانسیل لیست شدن در صرافی‌های معتبر را دارند. با شرکت در ایردراپ‌های تلگرامی این پروژه‌ها، می‌توانید شانس خود را برای دریافت توکن‌های رایگان و سودآوری در آینده افزایش دهید

Repost from N/a
خوشم نمیاد تعریف کنم ولی میکر طلا رو دوست دارم 😂😂😂 ببین اخه ته شدو بهم پا داد
خوشم نمیاد تعریف کنم ولی میکر طلا رو دوست دارم 😂😂😂 ببین اخه ته شدو بهم پا داد

Repost from N/a
فردا یکی از مهمترین اخبار. میاد کلا. از طرفی طلا جمعه ها عقل نداره . کندل ماهانه هم داریم دیگه عملا فردا طلا خانم مغزشو اجاره داده و دله دیونه است .🌡🌡

دوستان توجه کنید

Repost from N/a
چه میکنه این بازیکن همه جوره سود
چه میکنه این بازیکن همه جوره سود

Repost from N/a
امروز ی سل 200 پیپی داشتیم . و سل 18 حدود. 40 پیپ سل 25 حدود 50 پیپ ی بای سوسکی هم خودم گرفتم . دیگه مارکتو جارو کردیم

Repost from N/a
به به شات سود بده بیاد . ایزی ایزی تامام تامام
به به شات سود بده بیاد . ایزی ایزی تامام تامام

Repost from N/a
سل 18 حدود 40 پیپ برکته امروز ی سل 200 پیپی داشتیم . و ی سل 40 تایی برکته دیگه

Repost from N/a
100 پیپ برکته سیگنال صبح
100 پیپ برکته سیگنال صبح

راهکار فرعی برداشت داگز پر سود باشید 🙂