ch
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

前往频道在 Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

显示更多
1 245
订阅者
-424 小时
-127
-2730
帖子存档
من از حجم بای هام کم میکنم

Repost from N/a
ترید نکن پاول داره میاد

Repost from N/a
در مجموع تریدی نداشته باشید برای ساعت ۹:۳۰ رفقا، هر معامله بازی هم دارین تا قبل ۹ جمعش کنین .. چون حد ضررها هم کار نخاهد کرد مارجین پایین ک کلا ریسک نکنه مارجین بالا هم یک صدم

Repost from N/a
سلام دوباره. . پیش بینی من اینه که به سود طلا احتمالا میاد .. میخایی ریسک کنی اگه مارجینت کمه نکن . چون این تایم خبر باید بدون استاپ کار کنی و عاقلانه نیست . من دو تا بای دارم از کف. همونا رو نگه میدارم یا حد یا تارگت 25 ب بالا

بای نمیدم چون ریسک بالاست . فعلا از کندلها لذت ببرین و کنار بایستید

اسراعیل 40 زندانی حماس رو ازاد کرد
اسراعیل 40 زندانی حماس رو ازاد کرد

دوست تریدر من . اینم بگم من در کانال ترید هر روز همینجوری سیگنال میدم . اول تحلیل میکنم . نکات و ریسک معامله رو میگم. بعد از ولت خودم شات میدم .

لایکها کم باشه ناراحت میشم

برکتهههه. 50 پیپ ... 😁😁 گرفتی یا نه ؟

Repost from N/a
پله بالایی رو ببند پایینی رو ریسک فری نگا دار برای تارگتهای بالاتر

اگع حجمت رو مثل من زدی 120 پیپ برکتههه ولی در کل میشه 40 پیپ با یک صدم لایک و قلب باعث میشه به همین روند ادامه بدم
اگع حجمت رو مثل من زدی 120 پیپ برکتههه ولی در کل میشه 40 پیپ با یک صدم لایک و قلب باعث میشه به همین روند ادامه بدم

Repost from N/a
اگه هم فقط 507 رو فعال کردی 20 پیپ داه

Repost from N/a
میانگین در ی ذره سود. . مدیریت خودتو لحاظ کن
میانگین در ی ذره سود. . مدیریت خودتو لحاظ کن

Repost from N/a
تایم یکساعته ی پین بار قوی بده راضیم ازش

طلا یکساعت رو 508 و 509 مونده😕

اعداد رند ک من میگم خودتون خورده بهش بدین بخاطر اسپرد . مثلا 7 پیپ این ور و اون ور .... شاید اعداد رند دقیق نخوره

Repost from N/a
دقت کن شکست 10 مهمه برای دیدن تارگت های بالاتر . پس به راحتی بالا نمیره و بازی میده ی کم .

Repost from N/a
507 از من فعال نشده اگه شما فعال کردن تارگت اول 510 هست .

507 رو فعال کردی ؟

Repost from N/a
اگه 512 رو بشکنه میره سمت سقف