𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
前往频道在 Telegram
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2
显示更多1 245
订阅者
-124 小时
-87 天
-2730 天
帖子存档
1 245
پروژه ای که چند ساعت قبل توسط کانال رسمی نات کوین معرفی شد،
این بازی مجموعا 6 هفته وجود خواهد داشت و 2 ارز not و woof از آن استخراج میشود
لازم نیست تو هیچ چنلی عضو شید یا کلیک کنید
فقط باید روزانه یه کارت رو حدش بزنید🙌🏻🔥
https://t.me/lost_dogs_bot/lodoapp?startapp=ref-u_92840363__s_4
1 245
مقاومتها به ترتیب
۲۴۵۲
۲۳۸۷
اگه بالای ۵۰ تثبیت بده ریزش خوبی میده حتی تا ۲۳۳۰ ولی چون اخبار جنگ هست من سلر نمیشم .
برای بای هم باید تاییده ببینم که هنوز ندیدم
1 245
طلا الان فاندامنتالی داره حرکت میکنه مقاومت ۳۵ رو له کرده پولبک به مقاومت احتمالا میزنه .
کندلهای خوبی نمیزنه . احتمالا ی خبری شده که صداش رو فردا میشنویم .
از من به شما نصیحت ترید نکن الان .
1 245
دوشنبه اینو تو چارت دیدم ولی طلا طبق معمول طلا رکب زد ..
با اینکه استاپمو. زد من از رو نرفتم و بازم بای دادم .
بای ۶۰
بای ۵۴
بای ۷۳
بای ۸۴
و تحلیلم درست بود
اگه میخایی با من ترید کنی کافیه بهم پیام بدی . کانال ترید رایگانه .
@setareee2
1 245
Repost from N/a
+1
سلر نباش و ترید نکن بر اینه مقاومتو مثل پنیر شکوند .
از حرکت کندلها لذت ببرین . همیشه وقت ترید هست .
من رو سقف بای نمیدم . ولی سل خطرناکه
۱۷۰۰ پیپ اونم با یکصدم . حالا بخاطر تحلیلم فخر بفروشم ؟😂😂😂
1 245
Repost from خبرهای فوری مهم 🔖
نیویورک تایمز به نقل از مقامات آگاه ایران: رهبر ایران دستورات خود را در جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی صادر کرد.
نیویورک تایمز به نقل از مقامات ایرانی نوشت:
🔹فرماندهان ایران در حال بررسی حمله با پهپاد و موشک به اهداف نظامی در مجاورت تل آویو و حیفا هستند.
🔹رهبر ایران به سپاه پاسداران و ارتش دستور داد در صورت گسترش جنگ، طرحهایی را برای حمله و دفاع آماده کنند.
🔹ایران در هر گونه حمله به اسرائیل مراقب خواهد بود تا از حمله به اهداف غیرنظامی خودداری کند.
✅ @Khabar_Fouri
1 245
Repost from 𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
آموزش تخصصی و کاربردی فارکس و ارزهای دیجیتال
به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن
🔴🔴مباحث تکنیکال پیشرفته شامل:
🔺استراتژی های ترید
🔺استراتژی های ترید
🔺الگوهای بازگشتی و ادامه دهنده
🔺کندل شناسی
🔺پرایس اکشن
🔺فیبوناچی
🔺اندیکاتورها و اسیلاتورهای مهم
🔺تایم فریم
🔺پرایس اکشن عرضه و تقاضا
🔸استراتژی ترند لاین
🔸الیوت
🔸ایچیموکو
🔹انواع گپ
🔹تله های مارکت
🔹همبستگی چارت
🔹ترید با اسپایک
و 🔸🔸🔸
✅ پشتیبانی اموزشی تا دوماه 🕗
📣پس از اتمام دوره معاملات پرسود شما آغاز خواهد شد
🔊🔊🔊🔊
هماهنگی @Setareee2
1 245
Repost from N/a
خب اگه یادتون باشه گفتم ارباب بایره و استاپ ما رو ب شکل بدی زد و در اخر بایر شد . اما نتونست این بار ما رو جا بزاره و از کف ۷۲ سوار شدیم پله پله اومدیم بالا
اخبار جنگ بسیار قوت گرفته . خواهشا سر خود ترید نکن .
ببینید مهم تشخیص رونده . شما درست تشخیص بدین اندازه کل هفته ترید . میتونید سود کنید .
اما تحلیل
تا ۴۳۰ و ۴۳۵ مقاومت نداریم . دوست من این معنیش این نیست که بای بزنیا .
1 245
مخاطب خاصم❤️💋❤️
نگم برات چ کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگه دیوونگیات
1 245
اگه میخایی بهت سیگنال بدم و پا ب پای معامله خودم . معامله تو رو هم مدیریت کنم .
بهم پیام بده تا در کانال رایگان vip ادت کنم
@setreee2
اگه ریپورتی بیا داخل گپ متصل به کانال 😄
1 245
Repost from N/a
#xauusd
Buy 84
180 pip✅
Sell 95
100 pip✅
Sell 06
40 pip✅
در مجموع 320 پیپ تا الان. حداقل باید ۱۵۰ تاش رو گرفته باشی .
شبتون مجلسی❤️
1 245
Repost from N/a
خب من سل رو زدم چون سودم از پایینه .
شما سودتو کردی دیگه بیخیال شو . برو لالا .
حد ضرر سل رو میزارم روی ۴۱۲
1 245
معاملاتمو ببین همه یک صدم هست . این یعنی معاملات شخصی خودمه .
سودهاشو ببین . یعنی روند گرفتم .
من حال ندارم اسکلپ کار کنم . من سود بی دردسر میخام .
1 245
Repost from N/a
#xauusd
Buy 84
130 pip✅
Sell 95
100 pip✅
در مجموع 230 پیپ تا الان
دیگه مختاری به اینکه نگه داری یا ببندی یا که چه من همه بای ها رو ریسک فری نگه میدارم
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
