ch
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

前往频道在 Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

显示更多
1 245
订阅者
-124 小时
-87
-2730
帖子存档
پروژه ای که چند ساعت قبل توسط کانال رسمی نات کوین معرفی شد، این بازی مجموعا 6 هفته وجود خواهد داشت و 2 ارز not و woof از آن استخراج میشود لازم نیست تو هیچ چنلی عضو شید یا کلیک کنید فقط باید روزانه یه کارت رو حدش بزنید🙌🏻🔥 https://t.me/lost_dogs_bot/lodoapp?startapp=ref-u_92840363__s_4

مینی گیم امروز همستر کومبت بزنید و کلید رو بگیرید 😁❤️

مقاومتها به ترتیب ۲۴۵۲ ۲۳۸۷ اگه بالای ۵۰ تثبیت بده ریزش خوبی میده حتی تا ۲۳۳۰ ولی چون اخبار جنگ هست من سلر نمیشم . برای بای هم باید تاییده ببینم که هنوز ندیدم

طلا الان فاندامنتالی داره حرکت میکنه مقاومت ۳۵ رو له کرده پولبک به مقاومت احتمالا میزنه . کندلهای خوبی نمیزنه . احتمالا ی خبری شده که صداش رو فردا میشنویم . از من به شما نصیحت ترید نکن الان .

دوشنبه اینو تو چارت دیدم ولی طلا طبق معمول طلا رکب زد .. با اینکه استاپمو. زد من از رو نرفتم و بازم بای دادم . بای ۶۰ بای ۵۴
دوشنبه اینو تو چارت دیدم ولی طلا طبق معمول طلا رکب زد .. با اینکه استاپمو. زد من از رو نرفتم و بازم بای دادم . بای ۶۰ بای ۵۴ بای ۷۳ بای ۸۴ و تحلیلم درست بود اگه میخایی با من ترید کنی کافیه بهم پیام بدی . کانال ترید رایگانه . @setareee2

Repost from N/a
سلر نباش و ترید نکن بر اینه مقاومتو مثل پنیر شکوند . از حرکت کندلها لذت ببرین . همیشه وقت ترید هست . من رو سقف بای نمیدم . ول
+1
سلر نباش و ترید نکن بر اینه مقاومتو مثل پنیر شکوند . از حرکت کندلها لذت ببرین . همیشه وقت ترید هست . من رو سقف بای نمیدم . ولی سل خطرناکه ۱۷۰۰ پیپ اونم با یکصدم . حالا بخاطر تحلیلم فخر بفروشم ؟😂😂😂

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آگاه ایران: رهبر ایران دستورات خود را در جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی صادر کرد. نیویورک تایمز به نقل از مقامات ایرانی نوشت: 🔹فرماندهان ایران در حال بررسی حمله با پهپاد و موشک به اهداف نظامی در مجاورت تل آویو و حیفا هستند. 🔹رهبر ایران به سپاه پاسداران و ارتش دستور داد در صورت گسترش جنگ، طرح‌هایی را برای حمله و دفاع آماده کنند. 🔹ایران در هر گونه حمله به اسرائیل مراقب خواهد بود تا از حمله به اهداف غیرنظامی خودداری کند. ✅ @Khabar_Fouri

آموزش تخصصی و کاربردی فارکس و ارزهای دیجیتال به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن 🔴🔴مباحث تکنیکال پیشرفته شامل: 🔺استراتژی های ترید 🔺استراتژی های ترید 🔺الگوهای بازگشتی و ادامه دهنده 🔺کندل شناسی 🔺پرایس اکشن 🔺فیبوناچی 🔺اندیکاتورها و اسیلاتورهای مهم 🔺تایم فریم 🔺پرایس اکشن عرضه و تقاضا 🔸استراتژی ترند لاین 🔸الیوت 🔸ایچیموکو 🔹انواع گپ 🔹تله های مارکت 🔹همبستگی چارت 🔹ترید با اسپایک و 🔸🔸🔸 ✅ پشتیبانی اموزشی تا دوماه 🕗 📣پس از اتمام دوره معاملات پرسود شما آغاز خواهد شد 🔊🔊🔊🔊 هماهنگی @Setareee2

🔴 هم اکنون توییت اسرائیلی ها برای ایران !! ✅ @newscenter
🔴 هم اکنون توییت اسرائیلی ها برای ایران !! ✅ @newscenter

پزشکیان وقتی خبر و می‌شنوه: 💬tara 1991 @kafiha

🔴 جهش ۳۰ دلاری طلای جهانی در پی حمله رژیم صهیونیستی به پایتخت لبنان

Repost from N/a
خب اگه یادتون باشه گفتم ارباب بایره و استاپ ما رو ب شکل بدی زد و در اخر بایر شد . اما نتونست این بار ما رو جا بزاره و از کف ۷
خب اگه یادتون باشه گفتم ارباب بایره و استاپ ما رو ب شکل بدی زد و در اخر بایر شد . اما نتونست این بار ما رو جا بزاره و از کف ۷۲ سوار شدیم پله پله اومدیم بالا اخبار جنگ بسیار قوت گرفته . خواهشا سر خود ترید نکن . ببینید مهم تشخیص رونده . شما درست تشخیص بدین اندازه کل هفته ترید . میتونید سود کنید . اما تحلیل تا ۴۳۰ و ۴۳۵ مقاومت نداریم . دوست من این معنیش این نیست که بای بزنیا .

همستر سر شوخی رو باز کرده😁
همستر سر شوخی رو باز کرده😁

مخاطب خاصم❤️💋❤️ نگم برات چ کاری کرده با دلم نگات نگم برات چقدر قشنگه دیوونگیات

اگه میخایی بهت سیگنال بدم و پا ب پای معامله خودم . معامله تو رو هم مدیریت کنم . بهم پیام بده تا در کانال رایگان vip ادت کنم @setreee2 اگه ریپورتی بیا داخل گپ متصل به کانال 😄

Repost from N/a
#xauusd Buy 84 180 pip✅ Sell 95 100 pip✅ Sell 06 40 pip✅ در مجموع 320 پیپ تا الان. حداقل باید ۱۵۰ تاش رو گرفته باشی . شبتون مجلسی❤️

Repost from N/a
اووووف همه آبی
اووووف همه آبی

Repost from N/a
خب من سل رو زدم چون سودم از پایینه . شما سودتو کردی دیگه بیخیال شو . برو لالا . حد ضرر سل رو میزارم روی ۴۱۲
خب من سل رو زدم چون سودم از پایینه . شما سودتو کردی دیگه بیخیال شو . برو لالا . حد ضرر سل رو میزارم روی ۴۱۲

معاملاتمو ببین همه یک صدم هست . این یعنی معاملات شخصی خودمه . سودهاشو ببین . یعنی روند گرفتم . من حال ندارم اسکلپ کار کنم . من سود بی دردسر میخام .

Repost from N/a
#xauusd Buy 84 130 pip✅ Sell 95 100 pip✅ در مجموع 230 پیپ تا الان دیگه مختاری به اینکه نگه داری یا ببندی یا که چه من همه بای
#xauusd Buy 84 130 pip✅ Sell 95 100 pip✅ در مجموع 230 پیپ تا الان دیگه مختاری به اینکه نگه داری یا ببندی یا که چه من همه بای ها رو ریسک فری نگه میدارم