ch
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

前往频道在 Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

显示更多
1 250
订阅者
无数据24 小时
-87
-2230
帖子存档
من اینجا تحلیل میزارم سیگنال مستقیم و غیر مستقیم میگم . این انتخاب خودم بوده که اگه چیزی بلدم شیر کنم . ولی بعضی ها میان ی جوری با من حرف میزنن انگار منو استخدام کردن اونم مجانی . دوست عزیز هر وقت از سودت ب من درصد دادی بیا طلبکار باش . . بعضی ها جوری رفتار میکنن ادم پشیمون میشه خیر برسونه

اینم نقشه راهت در سل ک گیر نکردی ؟

انشالله بای زده باشی .

عشق جدیدم 😍😍😍😍😍 110 پیپ داد در یک کندل
عشق جدیدم 😍😍😍😍😍 110 پیپ داد در یک کندل

اینم چاله نزدک
+1
اینم چاله نزدک

چاله نزدک 20137 اون ورا پر میشه . .. چون نزدیک تایم خبره و نزدک میکر مریضی داره . پیشنهاد میدم سل نزنید

نزدک چه چاله ایی داره خدا وکیلی دلم میخاد سل بزنم بخاطرش

ری اکشن نمیبینم دیگه سیگنال نمیخایی انگار

اینم چاله طلا که پر شد .. برکت باشه براتون . 100 پیپ
اینم چاله طلا که پر شد .. برکت باشه براتون . 100 پیپ

کلیه پوزیشنها رو میبندم تا قبل ساعت خبر

فعلا ریسک فری کن تا بعد

برکت . جای خوب در جهت روند بزنی حتی حجم کم برایند مثبت میشه . هنوز ب محدوده بای نرسیدم
برکت . جای خوب در جهت روند بزنی حتی حجم کم برایند مثبت میشه . هنوز ب محدوده بای نرسیدم

انشالله 87 زدی الان 15 پیپ داده ببینم استاپ میشه یا تازگت 79 رو میزنه
انشالله 87 زدی الان 15 پیپ داده ببینم استاپ میشه یا تازگت 79 رو میزنه

الانم از حوالی 87 با استاپ 92 سل دارم

طلا حوالی 78 تا 72 ی چاله پرنکرده داره . من اون سمتها بایر میشم

بریم سراغ چاله چوله های طلا ؟ ری اکشن بده ببینم چند نفر پایه اند

ی پولبک میزنه و میره برای سقف جدید . در پولبک خریدار هستم . محدوده 90 بخاطر بار روانی ی سل میده . با رعایت حد ضرر در انتهای سل خریدارم

طلا بالای 85 تثبیت داده . پس مراقب باش

با همین حجم های کم به نسبت مارجینم سود امروزمو تا الان کردم دیگه باید برم استراحت تا تایم امریکا
با همین حجم های کم به نسبت مارجینم سود امروزمو تا الان کردم دیگه باید برم استراحت تا تایم امریکا