7 140
订阅者
-2624 小时
-1057 天
-74330 天
帖子存档
7 138
سلام خوبین
من ۶سال پیش دیپلم گرفتم و دیگ کنکور ندادم یعنی فاصله داشتم از درس
بعد الان تصمیم گرفتم بخونم
ولی همه میگن واسه ۴۰۵ بخون و نهایی بخون
فکر میکنم نمیتونم خودم برسونم و خراب کنم نهاییم رو چون مطالب هیچی یادم نمونده واقعا
شما باشین چیکار میکنین تروخدا
از الان میخونین واسه سال بعد؟
یا امسالم شرکت میکنین
صادقانه راهنماییم کنین ممنون میشم 😢😢
همه میگن نهایی امسال رو از دست نده و این باعث عذاب وجدان شده برام
ولی چجور همه رو برسونم توی این تایم کم😭
7 138
سلام آقای دکتر وقت بخیر،ببخشيد من پشت کنکوریم يه مشکلی پیش اومد از مهر نتونستم بخونم و تازه شروع کردم به خوندن نهایی و میخوام کنکور ۴۰۵ شرکت کنم،بنظرتون همین امسال نتیجه گرفتم هیچ اگه نشد بازم پشت بشینم و برای کنکور۴۰۶ بخونم برای يه ۲۱ ساله دیر نیست بنظرتون ؟؟
7 138
۳نوع وسواس داریم
وسواس به الودگی :که همتون میدونید چیه
شک وتردید :اینطوریه که هی شک میکنی چراغ خونه رو خاموش کردم یا نه و ...
وبه نظم و ترتیب :اینطوریه که بیمار تمام وسیلشو با یه تقارن خاصی میچینه و اگر بهم بخوره این تقارن اذیت میشه
7 138
داشتم روان میخوندم گفتم یکمی براتون از بیمارهای بخش روان بگم
از صحبت کردن افراد میشه تشخیص داد که بیماریش چیه
مثلا کسی که مانیای دو قطبی داره خیلی پرحرف و تن صدای بالایی داره
ولی کسی که افسردگی داره اروم و ملو صحبت میکنه
همینطور افرادی که پارکینسون دارن مونو تن هست یعنی تن صدای یکسان و برای تشبیه مثل ادم اهنی حرف میزنن
تو فرم صحبت کردن سه نوع مشکل داریم
مثل حاشیه پردازی،پرش افکار و سستی تداعی
میشه با اینا هم تشخیص داد
مثلا تو سستی تداعی بیمار هرجملش معنا و مفهوم داره ولی جمله اول با جمله دوم اصلا ربطی بهم ندارن که تو بیماری های اسکیزوفرنی دیده میشه
بیمارای بخش روان میتونن هذیانم داشته باشن
مثلا بیمار های مانیا که زمینه اعتقادی مذهبی دارن ادعا میکنند که منتخب و پیامبر خدا هستن
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
