𝐊𝐈𝐙𝐈𝐋 𝐄𝐋𝐌𝐀 🇹🇷 ( PKK leşleri )
前往频道在 Telegram
7 374
订阅者
-724 小时
-187 天
-6430 天
帖子存档
evet fazla yazdığımın farkındayım ama bunları bilgilendiren bir kişinin olması lazımdı, İyi günler.
Metan gazının ne olduğunu bilmeyenler için özet geçeyim metan gazı çürükçü bakterilerin fermantasyonu yüzünden olur. Kapalı alanlarda sürekli oluşur ve kokusuz renksiz olduğu için fark edilemez. Metan gazı belli bir süre solunduğundan sonra vücuda oksijen girse de onun damarlarda taşınmasını engeller. Bu da hipoksiye yani vücuttaki organlara ya da bölgelere oksijen gidememesine yol açar.
Mesele 45 saniyeyi bile geçti sadece bir altyazı olarak kaldılar. Her şehitte yürüyüş yapan biz şehit haberlerini normal görmeye başladık ya da buna alıştırılmaya başladık.
Bir de tanıdığı personellerden bilgi alıp msbden önce bu kadar bu kadar şehit vardır öyledir böyledir diyen tipler var. Bu tiplere tek sözüm var msb değilsen konuşma amk bu kadar kolay. Biz de biliyoruz sayı vermesini isim vermesini, lütfen şunu yapmayın cidden.
Görüyorum da TSK ve MSB’ye olan inanç azalmış, kimse inanmıyor yalan olduğunu çözüm süreci için olduğunu söylüyor. Evet bazen yapılan hatalar yüzünden inanmamanız normal, ama şunu unutuyorsunuz burda mesele ortada bir şehit olduğu. Nasıl şehit düştüğü değil. Bu olayı savunamam evet beklenen bir şey değildi gerekli teçhizatsız girildi vesayre ama dediğim gibi mesele burda şehit nasıl şehit düştüğü değil.
5 askerin şehit olduğu gün Ermeni Teröristlerin Futbol Takımı amedspor'un yaptığı paylaşım.
Şehit olan 3 askerimizin kimlikleri belli oldu:
🇹🇷 İstihkam Uzman Çavuş Ümit Üzüm
🇹🇷 Piyade Sözleşmeli Er Celalettin Uyanık
🇹🇷 Piyade Sözleşmeli Er Ahmet Gültekin
Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden,
Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden.
Şehit Muhammed Mustafa Koca
07.07.2022
🇹🇷 Pençe-Kilit Harekâtı’nda şehit düşen Üsteğmen Ege Akar’ın daha önce kaydedilen bir videosu ortaya çıktı.
Kuzey Irak’ta Şehit olan Piyade Sözleşmeli Er Özkan Özkanlı'nın, 20 Nisan'da yaptığı paylaşım.
Bunun metan gazı yüzünden olmadığını savunan gidip de pkknın biz öldürdük dediğine inanan çok fazla olduğu için bunu yazıyorum. Bu tünel pkknın geçen sene terk ettiği bir tünel Sida hastane tünelidir kendisinin adı 3 katlıdır vesayre. Ve çevrede herhangi bir pkk üssüdür tünelidir mağarasıdır bir şey yok, yani bu işte pkknın parmağı yok. Evet çözüm sürecini bozmamak için yapıldığını savunabilirsiniz ama işler böyle değil. O yüzden bu tarz şeyleri çok kazmayın şehit hakkında gereken duaları edip geçin derim çok kafanızı yormaya gerek yok, iyi akşamlar.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
