Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
前往频道在 Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
显示更多600
订阅者
无数据24 小时
-37 天
-1130 天
帖子存档
600
Gina’s mijmering: jij weet!
Het gaat als een golfbeweging omdat velen van ons nog de sluier hebben. Soms denk je ‘dit is het’, maar dan kan je er net niet bij en is het weer weg. Dat is naar mijn idee het proces van het grote ontwaken.
Continu in het leerproces zitten. Het intuïtief weten. Het vertrouwen hebben in het AL. Weten wie jij bent, wat jij kan en hoe dit alles in te zetten. Het programma ego (schaduwkant) een plekje geven en al je liefde doen stralen over ieder wezen, zonder uitzonderingen.
De architect zijn of programmeur zijn van je eigen leven. Manifesteren door het visualiseren van en het eindeloze onvoorwaardelucke vertrouwen hebben in de nieuwe tijd die gaat komen.
Verlost zijn van alle dogma’s, verlost zijn van je eigen gevangenschap, in vertrouwen lief hebben.
Dat vraagt veel. Veel loslaten, veel afscheid nemen van fysieke en mentale dingen, veel werken aan jezelf. En op de momenten dat het lukt zijn het wonderen op zich. Er gaan zoveel nieuwe deuren open.
Geen angst, geen boosheid, geen verdriet, geen schreeuwerigheid, geen ziekten, totale rust.
En wat betreft de valse programma’s … die zie jij wel hoor. Het is het ego die je laat twijfelen (stel dat ik op het verkeerde paard wed, stel dat ik de enige ben die het niet ziet…)
Jij bent geboren (geïncarneerd) met alle know-how en know-why die je nodig hebt voor dit spel.
Je bent een goddeluck multidimensionaal wezen afkomstig uit de Bon van alles wat is.
Hoe zou je het niet kunnen weten?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: time out
‘Observeren en niet absorberen’
Ik blijf het een prachtige zin vinden.
Een zin die vaak ingezet wordt als mensen samen discussiëren of als één iemand geheel met emoties uit z’n plaat gaat over een bepaald item wat in zichzelf raakt.
De zin ‘observeren en niet absorberen’ heeft voldoende kracht van zichzelf.
Wat erna meestal gebeurd is dat de inzetter van de zin, nog extra motivatie inzet. Er dus extra energie aangeeft om te onderbouwen waarom de zin wordt ingezet. En .. poef .. de kracht van de zin is weg.
Dat komt omdat de inzetter van de zin toch gebruik wilt maken van de ingezette energie van bv de twee discussiërende.
De twee die al aan het discussiëren zijn, zijn met twee verschillende energieën bezig. Ze zijn op een bepaalde manier aan het leren, van elkaar en met elkaar.
Het programma ego is ingezet. En als de twee ‘netjes’ aan het discussiëren zijn - dus aan het leren -, zal het vruchten afwerpen en zullen zij beide hun lessen eruit kunnen halen. De tijd waarin is niet relevant, er wordt geleerd.
Maar de derde, de inzetter van de zin, conformeert zich óf aan de regels/wetten van het spel óf voelt zelf een bepaalde energie die niet fijn voelt. Iets wordt getriggerd in de ‘inzetter’ en dit behoeft een ‘podium’.
De ingezette energie van de twee wordt dan weggekaapt door de derde. De energie mag er niet zijn door de kaping. Terwijl de energie juist nodig was om weer iets [af] te leren.
Door te blijven reageren op anderen, blijft het programma ego draaien. Maar niet meer als een ervaringsprogramma, maar als een virus programma.
Zie de zin ‘observeren en niet absorberen’ als een mooie time out. De energie kracht van de zin geeft voldoende stof, waardoor de discussiërende kunnen relativeren.
En dat mag er zijn, gewoon zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
🙏🏽 Dank jullie wel allemaal voor jullie feedback. Dat waardeer ik enorm.
De codes zullen in pure vorm zoals ik ze doorkrijg, hier verschijnen. Ik zal de codes in beweging ook af en toe delen en soms de bewerkte codes in art delen in de comments.
Ik begrijp dat sommige van jullie daar ook goed op gaan. Vergeet niet dat de code sowieso werkt.
Ook al denk je van niet, voelen gaat dieper dan je denken kan.
Je DNA en triggerpoints worden geactiveerd.
Ik reageer niet vaak terug, wel met een emoticon, want ik probeer wel alles te lezen en dat doet mij goed.
En mocht je het nog niet doorhebben met al die gekke bots - ik zal nóóit om geld vragen. Blokkeer die gekkies maar direct.
Dank jullie wel, love you all deeply.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes
600
We hebben de verbindingen gemaakt. Alles is gereed, ben je er klaar voor? Echt klaar? Je was er altijd al klaar voor. Zie nu de verbinding, voel! Jij was het al die tijd al. Wees niet bang of ongerust, want de nieuwe tijd is daar.
©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Gina’s mijmering: idee
Zal ik voortaan de codes die ik mij her-inn-[e]er/doorkrijg, bewerken met een bepaalde art, zoals hierboven?
Of laten zoals ze zijn, puur en onbewerkt? Wat vinden jullie?
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: gedachten
Je bent een levende magneet. Wat jij aantrekt in je leven is in harmonie met jouw dominante gedachten.
En zolang we onze gedachten niet onder controle krijgen zullen we niet ‘over’ gaan naar de nieuwere wereld. Of er moet kosmisch ingegrepen worden op een andere manier buiten onszelf.
Maar ga eens na … waar denk jij zowel aan op een dag? Waar kijk jij allemaal naar op een dag? Wat spreek jij allemaal uit op een dag?
En als gedachten als een magneet werken en een van jouw krachten manifesteren is - zou jij deze krachten dan durven los laten in de nieuwere wereld?
Of hebben we binnen no-time weer een zooitje?
Zou met jouw huidige gedachten gang er een mooiere nieuwere wereld kunnen ontstaan? 24/7? Zijn jouw gedachten die van onvoorwaardelucke liefde?
Geen ego, geen emoties, geen gevoelens, maar alleen onvoorwaardelucke liefde.
Dan ben je zover. Zover voor de nieuwere wereld die ze 5D noemen.
En anders, hup hup, werk aan de winkel. En dat is minder werk dan je denkt. Want denken moet even op de off-stand en het gevoel mag aan. LAAT LOS!
‘Ja maar’ ‘stel’ en ‘als’ zijn de woorden van je ego die je klein houden. LAAT LOS!
Wat ben jij voor een magneet?
24/7 hé?!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Een nieuw begin. Vul het in zoals jij voelt. Zoals jij had bedoeld. Het zijn de kleine puntjes op de i. Het zal alleen zwaar zijn voor hen die maar niet willen geloven. Maar zij die voelen, die weten. Het is het allemaal waard. Je bent klaar. Klaar voor je nieuwe begin.
©️Gina ➰ @ Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Een nieuw begin. Vul het in zoals jij voelt. Zoals jij had bedoeld. Het zijn de kleine puntjes op de i. Het zal alleen zwaar zijn voor hen die maar niet willen geloven. Maar zij die voelen, die weten. Het is het allemaal waard. Je bent klaar. Klaar voor je nieuwe begin.
©️Gina ➰ @ Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Gina’s mijmering: emotie
Je wordt in het hier en nu geconfronteerd met de veranderingen waar je nu mee te maken hebt. Je zal daar vast enige emotie bij hebben. Sterke emoties, misschien. Emoties waar je het misschien moeiluck mee hebt.
Het is deze emotie die je hier-en-nu ervaring voortbrengt. Het is deze ervaring die je jouw realiteit noemt.
Begrijp je nu wat beter de illusie?
Al je handelingen worden in een van je lagen gemotiveerd door twee emoties - angst of liefde.
In werkeluckheid zijn er slechts twee emoties, slechts twee woorden in de taal van je avatar. [Je avatar is je lichaam van vlees en bloed.]
Angst wikkelt ons lichaam in kleding, liefde laat ons naakt staan.
Angst houdt vast aan alles wat we hebben, liefde geeft alles wat we hebben weg.
Angst houdt dichtbij, liefde houdt dierbaar.
Angst grijpt, liefde laat los.
Angst doet pijn, liefde verzacht.
Angst valt aan, liefde herstelt.
Dus waarom heb je al die emotie? Waarom ben je zo boos, of zo bang of zo verdrietig?
Vooral omdat je, zoals de meeste mensen, niet uitgaat van je Schijnbare Waarheid, de illusie.
Jij vormt je gedachten over een hedendaagse gebeurtenis en creëert.
Het is de ingebeelde waarheid over wat er op dit moment gebeurt. Dat is waar de meeste mensen in geloven.
Jouw ingebeelde waarheid: ‘Dat is slecht, dat je ongelukkig gaat worden, dat je pijn hebt, ziek wordt, dat er veel strijd komt’, of wat dan ook.
Het is goed om deze angst te voelen, natuurluck. In het licht van de verandering die je doormaakt, is dat te verwachten. Je hoeft je er niet voor te schamen. Het is heel normaal. Zo zijn we opgevoed en zijn de programma’s die worden afgedraaid.
Ons is verteld dat angst bestaat, dat angst echt is. De echte waarheid is dat er niet zoiets bestaat als angst. In feite bestaat er geen enkele emotie, behalve één.
Liefde. De rest zijn uitdrukkingen van afgedraaide programma’s. Er bestaat in het Universum maar 1 emotie, 1 energie. De energie, de emotie Liefde.
Als je dat gaat beseffen zal alles veranderen. Jij wilt nameluck geen liefde, jij bent de LIEFDE.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: vraag & antwoord
Ik heb er al vaker over gemijmerd dat ik thuis geen vragen mocht stellen. Juist omdat ik zoveel vroeg en het niet werd opgemerkt als ontplooiing, maar als aandacht vragen.
Als je als vragen-steller al je vragen inhoudt, dan barst een keer de bom of je zoekt andere manieren om je te uiten. Beide heb ik geprobeerd en toch maar besloten om er mijn beroep van te maken.
Want als het eenmaal in je zit, kan je er maar beter een positieve draai aangeven. En nu mag ik vragen stellen en mag ik doorvragen. En als ik een vraag krijg, waar ik het antwoord wel op weet, stel ik een wedervraag.
Wedervragen zijn niet leuk als je een antwoord wilt, maar het is niet aan mij om antwoorden te geven. Dan zou het antwoord mijn waarheid zijn. En mijn waarheid dring ik dan op.
Ik kan wel inzichten geven waardoor elke kant belicht wordt en dan is het aan de ander wat ze wel of niet oppakken om er wel of niet mee door te gaan.
Door de wedervraag op een bepaalde manier te stellen, zorg ik er voor dat de vraag om een antwoord leidt tot zelf-onder-zoek, waardoor er vanzelf antwoorden ontstaan.
Uiteraard leveren de antwoorden meer vragen op. En zo kom je steeds verder in het level, waardoor je meerdere levels omhoog gaat.
Hier op- en voor Aarde heb ik geen vragen meer en dat is best even wennen als beroeps-vragensteller. Maar gelukkig heb ik mijn beroep nog waar ik zoveel vragen mag stellen als ik wil. En dat is fijn!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ik heb gevraagd om een code om jezelf sneller te her-inn-eren. Bij deze 🙏🏽
Tevens het volgende:
Grote energieverschuivingen vandaag en de komende dagen.
Oude negatieve patronen kunnen naar boven komen om losgelaten te worden. Ze kunnen verschijnen als pijn of ziekte in het lichaam, of als triggers.
Blijf aanwezig, gecentreerd en aanpasbaar om klaar te zijn voor het onverwachte.
Als je loslaat wat je niet langer dient, maak je plaats voor nieuwe creatieve inspiratie en de hoogste niveaus van je goddelucke expressie.
Wat wil je werkelijk manifesteren, ervaren en creëren in je leven?
Voel hoe je gelukkigste, hoogvibrerende leven eruit zou zien.
©️Gina ➰ Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Gina’s mijmering: kundalini
Eergisteren nadat ik flink had gemijmerd kreeg ik een echt hemels momentje.
Terwijl ik nog aan het na mijmeren was en de dots probeerde te connecten, voelde ik de kippenvel vanaf mijn tenen tot aan mijn kruin omhoog kruipen.
Alsof mijn fontanel weer open sprong en mijn pineal nog verder open ging.
Ik wist direct wat ik ervaarde. Dit was kundalini. Een energie stoot door mijn gehele lichaam zo de kosmos in. Mijn hoofd was een groot gloeiend iets alsof er dikke lagen tijgerbalsem op gesmeerd was.
Het was voor mij een teken dat ik op de goede weg van ont-waken ben en dat ik een een-tweetje had met mijn Consciousness had. In een fractie wist ik wie Ik werkeluck was. Ik her-inn-[e]erde mijn ware IK.
Ik genoot van het gevoel. Ik bleef zo even zitten met dat gelukzalige gevoel van echt weten. En met dat gevoel vertrok ik richting mijn bed. En daar begon ik erover na te denken. Poefff en weg.
Al proberend de verbindingen te leggen, viel ik in een onrustige slaap. Wel wetende wie Ik nu ben, maar om dat vast te blijven houden, is mijn taak. Los van het denken komen met daarin al de geprogrammeerde programma’s.
Er zijn nog wat defragmentaties nodig om alles te optimaliseren. Je kent het wel: je computer alles laten defragmenteren om alle stations aan één te laten sluiten zodat de harde schijf soepeler verloopt.
Ik had dit nooit van anderen kunnen leren. En niemand hoeft mij iets te leren, want Ik weet al. Ik moet zelf naar binnen, alleen. Alleen dit proces - naar binnen gaan is al voldoende.
En hoe dieper ik ga, hoe meer ik weer Consciousness ben. Dat is het enige doel, mezelf weer zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Het kantel punt is bereikt. Je bent omhoog gegaan en uitgelijnd en nu komt de vaart erin. Ze is er al, de nieuwe Aarde. De echte Aarde. Kijk door de illusie heen en je zal haar zien. Er zijn geen obstakels meer. Niets staat je meer in de weg.
Het begin en het einde en jij maakt het nu mee. De vibraties worden hoger. Lift mee op de energie, want daarvoor ben je hier. Getuig en wees je echte Ik. Niets kan jou schaden. Het is zover. Zie!
©️Gina ➰ @Ginas_codes
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
