Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
前往频道在 Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
显示更多600
订阅者
-124 小时
-47 天
-1130 天
帖子存档
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: de illusionaire ik
Het oog, the All seeing eye. Voor hen die de laatste jaren onder-zoek hebben gedaan, weten waar het oog voor staat.
Ik ging er ook in mee. Ik kon dat oog niet meer zien.
Maar wat nou als het oog jouw Consciousness voorstelt. Dat het je eigen oog is. Aangezien Engels onze wereldtaal is, laten we het dan eens vertalen. Oog wordt dan Eye. Spreek het nu eens hardop uit: I
I terugvertaald naar IK.
Dit hele proces is niets anders dan dat ik mij herINNer wie IK werkeluck ben, waardoor ik eindeluck alle weerstand tegen mijn natuurlucke ZELF kan laten vallen. Ik zal stoppen met proberen te zijn wie IK niet ben.
Ik onthou dat elke inspanning, elke pijn of strijd die ik in mij leven heb, het resultaat is van weerstand tegen mijn ware Natuurlijke Zelf.
Het is een proces van ontdekken wie IK werkeluck ben, en wie IK werkeluck wil zijn.
Elk individu is uniek en de ‘persoonluckheid’ die IK nu ben is niet echt fundamenteel wie of wat IK ben, maar slechts een tijdelucke manifestatie die het idee weerspiegelt dat IK op dit moment doorwerk.
Als IK het idee over meZELF verander, verander IK dus letterluck de persoon die ik ben. En daarom zal IK tegen de tijd dat deze interactie vandaag voorbij is, niet meer dezelfde persoon zijn als toen IK begon, letterluck.
Hoezeer IK ook denk dat ik er nog steeds hetzelfde uitzie in de spiegel, IK zal niet dezelfde persoon zijn - want ‘uiterluck’ is gewoon een illusie.
En wie kijkt er toe? The eye, IK. De echte IK kijkt toe hoe ik hier ervaar. Hoe ik de echte IK terugvindt in deze illusie.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: grote schoonmaak
Onze geheugenbank en ons celgeheugen zit vol rommel. We houden onbewust duizenden jaren van duistere verhalen, trauma's, wraakgevoelens, schaamte, schuld, oude patronen van oneer en beperkingen vast.
Al deze dingen spelen zich af in ons leven en houden ons vandaag de dag tegen, maar we zijn het logische verband kwijt waarom we ons niet goed voelen, omdat we het verband niet zien.
Maar we hebben nog steeds uitdagingen in het echte leven en negatieve ervaringen, omdat we onbewust nog steeds de last dragen van deze niet-vrijgemaakte oude energieën.
Door onze destructieve programmering los te laten, maken we een einde aan onze mentale slavernij aan negativiteit ~ we zullen vrede kunnen vinden, welvaart kunnen creëren en eindeluck kunnen gedijen.
Wees bewust en weet dat de triggers je vrienden zijn. Ze laten je zien waar je wonden en onopgeloste herINNeringen en energieën hebt.
Er kan geen nieuwe wereld zijn als je je blijft vasthouden aan pijn en mentale rommel.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: seconde
Er zijn maar twee redenen voor al problemen in ons leven: we handelen- en reageren zonder na te denken of we blijven erover nadenken zonder te handelen.
Het is essentieel om een evenwicht te vinden tussen het doordacht overwegen en het doelgericht handelen.
Denk na over de keuzes, maar laat de keuze niet tegenhouden door angst voor het onbekende.
De eerste seconde telt. De tweede, derde en vierde seconde gaat het programma ego afspelen. Maar in die eerste seconde is het jouw echte IK die spreekt. Het voelt als een stemmetje. Het is voelbaar in het lichaam.
In één seconde weet ieder hoe hij/zij kan handelen, kan reageren. In één seconde kan het hele leven veranderen - jouw leven en de mijne.
We hoeven alleen maar te voelen, één seconde is voldoende!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: energetisch vechten
Nou hebben Anniek en ik wel vaker synergy, maar afgelopen week bizar veel. Annieks Lichtflits ging al over veiligheid. En laat ik mij nou net in deze tijdlijn bevinden.
Ik heb mij ondanks alle gekkigheid van de laatste drie en een half jaar altijd veilig gevoeld. Ik ben mij zeer bewust van mijn krachten. Dat is altijd al een inner-weten geweest. Een gevoel wat nooit weg gaat en verankerd zit in mijn hele ZIJN.
Deze laatste 10 maanden waren een enorme rollercoaster. De groei in mijn ont-wikkeling ging mega hard. Daardoor ging het spel buitenom mij heen mee in een sneltrein vaart. Het spel wilde bijbenen en wilde mij niet klakkeloos opgeven.
We krijgen allemaal de verleidingen van het duister voorgelegd waarin wij nog steeds de keuze hebben. En maak je niet druk, want jij zal de juiste keuze maken.
Ik wist wat de verleiding bij mij zou zijn en ondanks dat de verleiding rond mij heen danste, werd ik toch even meegenomen. Opgetild door angst en frustratie - de lap voor mijn zicht, want ik keek met mijn ogen.
Toen ik voor mij de juiste keuze maakte nadat ik de verleiding doorkreeg, wist ik ook dat er nog een energetisch gevecht zou plaats vinden.
‘Het duister is niet zomaar klaar met je’.
Ik weet wie IK BEN en ondanks dat ik mij even uit het veld liet slaan, gaf dat niet aan dat ik mij gewonnen gaf.
Mijn energetische gevecht vond en vindt plaats in het spel met aardse middelen in het ‘systeem’. Maar ook met het fysieke jasje. Ik zie het fysieke terwijl we energetisch aan het knokken zijn - het zuivere licht tegen het duister.
Terwijl mijn aardse Ik aan het vechten was, ervaarde ik dat mijn Consciousness het overnam. Mijn echte IK. En mijn aardse Ik was hier zo van bewust. Ik keek toe. Ik was de toeschouwer van de krachten die niet aards zijn.
Ook realiseerde ik dat niet alles liefde is, maar wel dat Ik liefde ben. Ik mocht duister in fysieke- én energetische vorm zien. TegeLijk in-een.
Het is dat mijn aardse Ik in volle overgave vertrouwde aan dat wat IK BEN, want ik vond het geen pretje. Nu ik bewust heb mogen ervaren, realiseer ik de krachten van wie Consciousness is - Wij ZIJN!
Het energetisch gevecht wordt nu verder gespeeld hier op het aardse. Fysiek en voor iedereen zichtbaar. Het is nu aan mijn aardse ik om staande te blijven en trouw te blijven aan wie wij werkeluck ZIJN.
Het is verdraaid lastig en ik doe enorm mijn best om niet meegezogen te worden in deze orkaan van duister, leugens en bedrog. Het bedrog van de illusie. Maar door mijn ervaring weet ik. Ik voel het in elke cel.
Ik win en zal keer op keer op keer blijven winnen, want WIJ ZIJN. Ik ben niet Ik, maar Wij ZIJN.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
Art is nog niet af en er zal nog even aan gewerkt moeten worden totdat ik klaar ben.
@Ginas_codes
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S:
DE LAATSTE TEST IS NU BEGONNEN
Er komt een tsunami aan. En bij sommige is de storm in volle gang en bij anderen zal het volgen. Maar niemand ontkomt aan deze tsunami.
Het zal alle pijn over de planeET loslaten dit betekent dat de pijnen van het verleden zullen worden losgelaten. Het zal zeer pijnluck zijn voor degenen die zich niet hebben voorbereid.
Pijn zal vrijgelaten worden uit onze fysieke lichamen.
De Ascensie is begonnen en zoals je misschien zelf al voelt is de planeET aan het opstijgen van de derde naar de vijfde densiteit.
Om staande te blijven moeten we vrij zijn van het ego, gehechtheden, overtuigingen, spijt, frustratie, enz.
Vrij van alle lage vibraties.
Alle onderdrukte emoties die niet losgelaten werden, worden nu los gelaten. Heb je nog niet gewerkt aan je donkere kant die je niet wilt erkennen, dan zal deze nu naar de oppervlakte komen.
Wees standvastig, heb vertrouwen, jij bent hier met een reden, met een missie. Jij bent de Gids van Liefde en Vergeving , om de brug naar huis te zijn naar de Bron, onthoud dat je het levende voorbeeld bent, waarvoor al je kracht nodig is om een pilaar van Liefde en zuiver energie te zijn.
De menselucke reiniging begint. Het zuiveren van de duisteren wordt zichtbaarder. Schuil niet meer, laat je zien.
Alles zal gebeuren in overeenstemming met je graad van BewustZijn en je graad van voorbereiding. Er is geen goed en er is geen slecht. Er is geen beter, minder, hoger of lager.
Het is in overeenstemming met je spirituele niveau en je werk dat je deze jaren hebt gedaan zal je in staat stellen dit proces te begrijpen.
Als je niets hebt gedaan zal je proces complex zijn, omdat je niet weet wat er gebeurt.
Zij die voorbereid zijn zullen de manifestatie van het kind wat voortgekomen is uit de mannelucke en vrouwelucke energie over de hele planeET zien.
Zij die niet voorbereid zijn zullen tragedie en pijn zien, alles hangt af van hun niveau van BewustZijn.
Als scheppers (creators) zal ieder zijn hel of paradijs creëeren, volgens zijn evolutionaire graad van bewustzijn.
Je bent aan het ontwaken, aan het ascenderen. Je verlaat de Matrix, je evolueert en trancedeert. Het kaf wordt nu van het koren gescheiden.
Onthoud: Er waren vele leraren die hun leringen verlieten en allemaal werden ze belachelijk gemaakt en geëlimineerd omdat ze de waarheid spraken en de laatste leraar werd gekruisigd en ze leerden ons allemaal dat LIEFDE EN VERGEVING de weg naar huis is en dat is het enige dat telt.
Vergeef jezelf. Heb jezelf lief. De weg naar huis ben JIJ. Jij bent de enige wat telt. Jij bent de planeET waar het universum om draait. Het schip (= plane) van de Extra Terra’s (aarde) trial (= the act or process of testing, trying, or putting to the proof).
De laatste test is begonnen. Vertrouw, want jij weet alles. Alles!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: jij bent ik
We zien de wereld niet zoals ze is, we zien de wereld zoals wij zelf zijn.
En daarom kunnen wij nooit hetzelfde zien en zal elke wereld anders zijn. Ik zie wat ik zie. Jij ziet wat jij ziet. En beide zien wij niet wat zich niet toont. Jij bent anders dan ik en ik ben anders dan jij.
En toch leven we samen op deze aarde en ben jij mijn andere ik. En ik de andere jij.
Ik toon mezelf zoals ik mij voel. Jij toont je zoals jij je voelt. En soms voel ik mij iets minder en deze frequentie pik jij op als iets wat jij niet fijn vindt waardoor je gaat denken dat ik zo ben. Maar is dat waarluck wie ik ben of is het iets in jou?
Zie ik jou waarluck wie jij bent of ervaar ik de pieken in jouw frequentie door de vibraties die jij uitzendt? Is dat dan wie jij waarluck bent of is het toch ik?
Jouw wereld is de mijne niet en mijn wereld is de jouwe niet. En toch ben ik de andere jij en leven we samen op deze aarde.
Dansen onze vibraties samen of ketsen ze als tegenpolen? Het maakt niet uit, want door jou kan ik ervaren en door mij ervaar jij ook.
Samen ervaren wij het één-zijn, samen leven we in onze wereld en samen spelen we het spel. Jij als jij en ik als ik. En toch samen één.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: keuzevrijheid
Ik lees, zie en hoor het steeds vaker om mij heen: ‘De aarde is een school’.
Wat ik weet en dat is een diep inner-weten, klopt deze uitspraak niet. Het is geen school!
Dit aardse realm was/is een onderzoeksschip. Een van de redenen is dat we daarom ook een rechtssysteem hebben die gebaseerd is op de zee.
Als dit een school zou zijn, dan zouden we testen, herhalingen, moeten leren en zelfs examens moeten doen. In zekere zin doen we dat ook wel. Maar dat doen we in onszelf zonder het moeten.
Dit aardse realm heeft nameluck belangrijke universele wetten: de wet van de vrije keuze en de wet van geen inmenging. En meerdere hoor.
We moeten geen testen doen, we hoeven geen herhalingen te doen, we hoeven niets te leren en al zeker geen examens te doen. We moeten niets!
We kiezen er zelf voor wat wij willen. We moeten niets, want we hebben zelf de keuze. Het punt is dat we denken (daar gaat het al mis) dat we geen keuze hebben. Met de universele wet van de vrije keuze valt niet te spotten.
Waar ging het dan mis? Doordat er dus ook een universele wet van geen inmenging bestaat en het duister erg slim en gewiekst is, konden zij door een slimme, tactische en manipulerende wijze ons de sluier van van vergetelheid dikker rond onze strot trekken.
Maar, …. het was onze eigen keuze. Wijzelf kiezen ervoor om het duister te geloven. Wij trappen zelf in hun gewiekste programma’s. Wij zijn zelf verantwoordeluck.
Het duister doet alleen maar wat het duister het beste kan, duister zijn. Ook zij zijn lerende en aan het ontwikkelen.
Het aardse realm is een onderzoeksschip van origine. Er zijn testen gedaan en nog. Wij hebben er zelf voor gekozen om hier te zijn. We namen de sluier voor lief. We wilde ont-dekken en ervaren.
En nu hebben we ervoor gekozen om te ont-waken. Het waken is voorbij. Net als dat de bomen hun bladeren verliezen, verliezen wij onze sluiers.
In lack’ech, ©️ Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: mijn wereld
Ik heb jullie verteld wanneer ik mij de codes en coördinaten kon herINNeren. Ik teken ze uit en voel mijn DNA ze verder uitwerken.
Mijn mijmeringen zijn anders. De mijmeringen die ik hier ventileer zijn mijn mijmeringen. Mijn overpeinzingen. Gedachten die voortkomen uit mijn hart. Maar ook gedachten die voortkomen uit emoties, losse dots die ik probeer te connecten. Flarden van ervaringen en een inner-weten.
Het zijn woorden die ik typ om ze uit mijn systeem te verlossen. Het is niet per definitie de waarheid, maar wel de waarheid in mijn wereld.
Het is en blijft een mijmering, een overpeinzing. En daar mag een ander alles van vinden. Je kan het ermee eens zijn. Je kan er neutraal tegenaan kijken. Je kan het er totaal mee oneens zijn. Maar dan nog, is het mijn mijmering.
Het is een stukje dagboek, stukjes inzichten, ‘Ah ha’- momentjes, vragen en antwoorden aan mijn aardse Ik. En al deze overpeinzingen wilde ik delen. Ik wil ze uiten, omdat er altijd wel iemand is die troost kan vinden in deze mijmeringen.
Ik ga door zoveel ont-wikkelingen en het gaat allemaal zo snel en ik heb mezelf van kleins af aan aangeleerd dat het beter is om te ventileren dan alles in je te houden, want dan maak je jeZelf ziek.
En soms zijn mijn mijmeringen hard. En misschien voor de ander onrealistisch. Misschien omdat de ander er nog niet aan toe is of omdat ik op een ander punt van ont-wikkeling zit en zelf nog aan het onder-zoeken ben. En juist daarom mijmer ik.
Ik mijmer al zolang ik mij kan herinneren. Zo klein als ik was, leefde ik al vanuit mijn hart. De wereld om mij heen begreep dat niet En het stoorde heb. Ze probeerde middels verschillende programmeringen mij in hun wereld te laten denken.
Maar iets wat uit het hart komt, kan niet worden geprogrammeerd tot denktank. Ik mijmer om de wereld om mij heen te begrijpen. In mijn hart weet ik het. Het is mijn taak om die computer daarboven, mijn brein, de juiste commando’s te geven en daarom wil ik ervaren.
Er zit aan alles drie kanten. De kant die ik zie. De kant die jij ziet. En dan is er de kant die jij en ik beide niet zien.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: mijn wereld
Ik heb jullie verteld wanneer ik mij de codes en coördinaten kon herINNeren. Ik teken ze uit en voel mijn DNA ze verder uitwerken.
Mijn mijmeringen zijn anders. De mijmeringen die ik hier ventileer zijn mijn mijmeringen. Mijn overpeinzingen. Gedachten die voortkomen uit mijn hart. Maar ook gedachten die voortkomen uit emoties, losse dots die ik probeer te connecten. Flarden van ervaringen en een inner-weten.
Het zijn woorden die ik typ om ze uit mijn systeem te verlossen. Het is niet per definitie de waarheid, maar wel de waarheid in mijn wereld.
Het is en blijft een mijmering, een overpeinzing. En daar mag een ander alles van vinden. Je kan het ermee eens zijn. Je kan er neutraal tegenaan kijken. Je kan het er totaal mee oneens zijn. Maar dan nog, is het mijn mijmering.
Het is een stukje dagboek, stukjes inzichten, ‘Ah ha’- momentjes, vragen en antwoorden aan mijn aardse Ik. En al deze overpeinzingen wilde ik delen. Ik wil ze uiten, omdat er altijd wel iemand is die troost kan vinden in deze mijmeringen.
Ik ga door zoveel ont-wikkelingen en het gaat allemaal zo snel en ik heb mezelf van kleins af aan aangeleerd dat het beter is om te ventileren dan alles in je te houden, want dan maak je jeZelf ziek.
En soms zijn mijn mijmeringen hard. En misschien voor de ander onrealistisch. Misschien omdat de ander er nog niet aan toe is of omdat ik op een ander punt van ont-wikkeling zit en zelf nog aan het onder-zoeken ben. En juist daarom mijmer ik.
Ik mijmer al zolang ik mij kan herinneren. Zo klein als ik was, leefde ik al vanuit mijn hart. De wereld om mij heen begreep dat niet En het stoorde heb. Ze probeerde middels verschillende programmeringen mij in hun wereld te laten denken.
Maar iets wat uit het hart komt, kan niet worden geprogrammeerd tot denktank. Ik mijmer om de wereld om mij heen te begrijpen. In mijn hart weet ik het. Het is mijn taak om die computer daarboven, mijn brein, de juiste commando’s te geven en daarom wil ik ervaren.
Er zit aan alles drie kanten. De kant die ik zie. De kant die jij ziet. En dan is er de kant die jij en ik beide niet zien.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
Ꮆ丨几卂’丂 匚ㄖᗪ乇丂
16 maart 2022 na vele ascensie verschijnselen begon ik opeens anders te tekenen. Een geometrie die ik anders nooit zou tekenen. Ik wist ook echt niet wat ik getekend had. Iets in mij riep, schreeuwde, dat ik ze moest delen met zoveel mogeluck mensen.
Al snel meldden zich mensen die hier meer van wisten en mij hielpen de betekenis van mijn getekende geometrie in te zien.
Voor het eerst deed ik onderzoek naar geometrie, naar graancirkels en naar mensen die dit al veel langer op Aarde doen.
Nu ik meer codes heb doorgekregen of beter gezegd her-inn-[e]er, worden de codes duidelucker voor mij. Nu krijg ik ook de boodschappen door.
Omdat Aardse woorden uiterst moeiluck zijn, omdat woorden herinneringen en emoties met zich meedragen en voor iedereen anders geïnterpreteerd kunnen worden, doe ik mijn best.
Want als ik een "boodschap" doorkrijg, is dat met gevoel. En dat gevoel zal ik moeten vertalen in woorden. Dat vond ik best moeiluck in het begin, nu voel ik direct zonder na te denken.
De codes spreken voor zich. Door te voelen dringen ze door tot de diepere lagen in jezelf. Je hogere Zelf en al je zielsdelen zullen ze in je herkennen en activeren, wat je al was. Je krachten komen aan de oppervlakte, de sluier van vergetelheid verdunt of verdwijnt. Je wordt meer en meer je echte ik - ik ben.
Ik ben dankbaar dat ik kan bijdragen aan het helpen ontwaken van je ware potentieel en misschien was dit wel een van de redenen waarom ik naar de Aarde ben gekomen.
Voel maar, resoneer ermee of niet. De codes zijn vrij om te delen. Om nog meer mensen te helpen ontwaken.
Dank je voor je aanwezigheid hier. En bedankt voor het helpen met het delen van de codes.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Repost from N/a
Magnetic Plasma collectie
De plasma collectie staat voor expansieve groei. We gaan de kleuren erkennen en zien die in onze cellen tot bloei komen. Onze krachten zullen zichtbaarder worden en de plasma duidelucker. Onze cellen leven en zijn universa op zich. De plasma collectie laat zien wie jij in wezen bent, het AL.
Toen ik mocht herinneren wat er op dit moment gaande is, kwamen de cellen in magnetisch plasma naar de oppervlakte. Ik mocht de groei zien en mocht deze uittekenen.
Onze cellen zijn prachtig en in ons DNA liggen onze krachten en onze kennis.
De Magnetic Plasma collectie brengt ons verder en laat ons zien hoe prachtig jij van binnen bent.
www.tanteLien.website
▪️@tanteLien
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
