ch
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

前往频道在 Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

显示更多
600
订阅者
无数据24 小时
-47
-1130
帖子存档
Ꮆ丨几卂’s mijmering: twijfelaar Alles wat buiten jezelf plaats vindt, mag je in twijfel nemen. Twijfel is geen ja, het is geen nee, het is een misschien. Blindvaren op een formule, spiritualiteit, een wetenschap of een ideologie zoals een geloof, buiten jezelf kan nooit het antwoord zijn op de levensvragen die je hebt. Alleen door jezelf toe te staan om te twijfelen, je kennis te toetsen en je zienswijze te durven veranderen, kun je het pad van je ont-wikkeling, op een zuivere manier vervolgen. Je twijfel zag vervolgens door je intuïtie weggenomen worden. Want alleen jouw hart weet wat voor jou de waarheid is. Voor jou en niet van een ander. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: gedachtenwolkjes Ik mijmer vaak en schrijf ze op om mijn gedachten te ordenen. Er zit in gedachten een bepaalde hiërarchie om ze beter te kunnen observeren. Ze zijn net als wolken. Je kent ze vast wel uit stripboeken, de tekst wolkjes als gedachten. Je tekent een wolkje (de cloud) boven een figuur zodat wij zien dat het een gedachten heeft. Er zijn veel verschillende wolken, regenwolken, veerwolken, stapelwolken, mistwolken, net als gedachten dus. Het beste is dus om de donderwolk maar te laten voor wat het is. Bepaalde gedachten creëeren wij zelf en anderen komen opeens voorbij. Ze wonen in jouw ‘huis’. Nare gedachten kunnen als ongenode gasten binnensluipen. De meeste gaan gelukkig weg. Maar een enkeling blijft hangen en zeurt. Waarom bied jij ze überhaupt een podium? Je begrijpt wel dat als een gedachten binnensluipt en voorgoed bij je intrekt je dan geabsorbeerd hebt in plaats van geobserveerd. Als de wereld je aanzet tot denken - de wereld die jij hebt gecreëerd - ben je teruggevallen tot de regionen van zelfmisleidende gedachten. Een gecreëerde gedachten creëert een werkeluckheid. Jij bent de God van jouw universum. En als jij iets besluit, dan zorgen jouw gedachten ervoor dat het gebeurt. Er zit wel een maar aan … Jij moet dan wel de God van je universum zijn. Je kan niet doen alsof. Dan zou je liegen tegen jezelf of zie het als fantasie. Met een gecreëerde gedachten creëer jij de werkeluckheid en word jij de Schepper. Om iets te creëeren moet je een creator zijn. Creëer geen zorgen. Dan maak je jezelf zorgen en de mensen om je heen bezorgd. En dan wordt het een overtuiging. Maar wel een leugen! Je verliest alleen maar, als je geen verantwoordeluckheid wilt nemen voor het creëeren van jouw wereld. Wees de Schepper, wees de creator. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: leerling De afgelopen tweeeneenhalf jaar zie ik nog meer discussies dan de jaren ervoor. Ik noem ze tegenwoordig de speelstukken van het schaakbord. Ze kiezen wit of zwart. Die keuze is er nameluck wel. Ze argumenteren voor of tegen overtuigingen over wat waar is. Ze gaan er in mee, omdat ze geloven dat het waar is. De schaakmeesters hebben vaak een charismatische voorkomen en zijn veelal overtuigend. Je gelooft al snel in hun instructies of je nou de witte of het zwarte pion bent. Maar beide schaakmeesters zowel van de witte speelstukken als de zwarte speelstukken, geven alleen instructies over hoe je moet leven. Maar jij hebt geen meesters nodig, jij bent de meester. Een meester in waarnemen. Iemand mag jou laten zien hoe jij de dots met elkaar kan connecten. Je de verbinding laten zien tussen wat jij gelooft en wat je ervaart. Je laten inzien wat een overtuiging is, maar ook hoe je die kan uitschakelen. Je laten zien hoe je kan creëeren. Je laten weten dat je aan het verkennen bent en niet meer hoeft te zoeken. Die iemand, kan en mag iedereen zijn. Je neemt van iedereen een beetje mee, zodat jij je steeds meer gaat herINNeren. En dan verander jij alleen wat jij wilt dat er verandert door bewust te zijn in je BewustZijn. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: overstijgen van kanten [2/2] Ik zal verder gaan waar ik gisteren met mijn overtuiging ben gebleven. Onthoud lieve wezens, dat dit mijn waarheid is, op dit moment. Mijn waarheid is niet jouw waarheid. Het is alleen goed om verschillende kanten te bekijken en zelf je dots te connecten. De ‘goede’ zielen zouden het [valse] lichtteam opzoeken, en de ‘slechte’ zielen zouden het duistere team opzoeken, maar de meeste van die zielen weten niet dat ze allemaal hetzelfde systeem dienen. Om het dualiteitsspel voor de deelnemers interessant te houden, heeft de Demiurg bestaansdichtheden gecreëerd waar ‘ingewijden’ op het donkere en lichte pad doorheen kunnen opstijgen. Weet je nog, het schaakbord? Dit geeft de wezens die deze dichtheden doorlopen een gevoel van voltooiing, terwijl zij in feite door een labyrint van Demiurgische illusie navigeren. De spelers op de hogere niveaus van de hiërarchieën weten dat zij in een systeem zitten dat zichzelf dient, maar zij vinden het prima, omdat zij macht mogen uitoefenen en de energie van aanbidding mogen ontvangen van wezens verderop op de ladder. Een andere valse leer die de New Age beweging infecteert, is dat er niet zoiets bestaat als goed en fout, dat alles slechts een ervaring is, die er is om ons een les te leren. Hoewel we waardevolle lessen kunnen leren uit ongunstige omstandigheden, betekent dit niet dat het nodig of wenseluck is om voortdurend onderdrukt, gemanipuleerd, geïmplanteerd, misleid, geknecht en van energie ontdaan te worden. Die ervaringen heeft de mensheid al veel te vaak gehad. Met begrip van de Universele Wet kunnen we constateren dat het inherent verkeerd is een ander wezen kwaad te doen dat ons niets heeft aangedaan. We kunnen ook begrijpen dat samenwerken en samenwerken met anderen vaak het juiste is. We moeten ons aan deze eenvoudige concepten houden, zodat we onze Spirit kunnen bevrijden van de verdraaide ‘logica’ die in New Age leringen wordt gepresenteerd. Die ons wil doen geloven dat de ongelooflucke hoeveelheid lijden die de mensheid wordt aangedaan, geheel en al haar eigen schuld is, en een prachtige leerervaring, zodat we geen actie moeten ondernemen om anderen te helpen hun eigen lijden te verlichten. De mensheid heeft geen prachtige leerervaring door slaaf te zijn van de corrupte Demiurgie van de spirituele leugenarij. Maar één ding leren we zeker en dat is hoe we onze Soevereiniteit kunnen verklaren en ophouden slaven te zijn! Nou, velen van ons wel. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: overstijgen van kanten [1/2] Planeet Aarde en een groot deel van onze hoek van het universum is al heel lang betoverd, een betovering die ons doet twijfelen of we wel of niet verbonden zijn met de Oneindige Bron van de hele schepping. De betovering zorgt ervoor dat we ons alleen, kwetsbaar en geïsoleerd voelen - verstoten uit de Hemelse Rijken in een wrede, hondse wereld. Deze betovering is pure fictie, een misleiding van de hoogste orde, maar zij heeft diep wortel geschoten in deze én in andere werelden. Intrinsiek in deze holografische spreuk is het idee dat dualiteit en polariteit natuurlijke aspecten van het leven zijn, en dat we de ene of de andere kant van de dualiteit moeten dienen. Deze elegant eenvoudige binaire spreuk is zo prominent geworden dat we de grotere holografische spreuk die eraan ten grondslag ligt uit het oog zijn verloren. Sterker nog, we hebben het hologram helemaal uit het oog verloren, en zijn gaan geloven dat het de som is van de werkeluckheid. Mensen zijn geconditioneerd om het holografische bedrog en de agenten die het in stand houden, te aanbidden. Dit hologram werd door de Hindoes Maya genoemd, en de Gnostici noemden het de Corrupte Demiurg. (DEMIURGE; De ‘Ambachtsman’ of schepper van de materiële wereld. Meestal negatief bekeken. Het materiële is minder dan de geest, zodat de schepper lager is dan de Primaire Bron.) Ik vind deze term een zeer nauwkeurige beschrijving, en vanaf nu zal ik er naar verwijzen als de corrupte Demiurg. Duisternis versus [vals]licht - Dualiteit, om een zo breed mogeluck spectrum van zielen te vangen en te controleren. Er zijn agenten in twee, schijnbaar tegengestelde teams: Donker vs [vals] Licht. Niet iedereen kan een heilige zijn, dus moet er ruimte zijn voor zondaars, binnen de Demiurg, zolang alle betrokkenen in de ban zijn. Wat het belangrijkste is voor de Demiurg is dat we hem of een van zijn agenten aanbidden, ongeacht of ze in het lichte of het duistere team zitten. Er zijn vele namen van de spelers binnen dit kosmische, multi-dimensionaal drama waar ongetwijfeld van gehoord hebt, zoals: Lucifer, Jehova, Beelzebub, Aartsengel Michael, Satan (een andere kerel dan Lucifer), Ashtar, tientallen aartsengelen, zogenaamd opgestegen "meesters" en diverse andere gechannelde entiteiten. Hoewel sommige van deze wezens spelen voor team duister, en sommige voor team [vals]licht, spelen ze uiteindelijk allemaal voor het corrupte ‘spel’ die hen beheerst. Dit is in wezen het grote geheim van de Archons: Het zijn niet alleen de ‘kwade, demonische’ wezens, maar ook degenen die zich voordoen als engelen en opgestegen meesters. Wat is het nut van al deze controle? De corrupte Demiurg is een entropisch systeem van kunstmatig geïnduceerd afscheidingsbewustzijn dat langzaam aan het sterven is, en het is afhankeluck van het oogsten van de energie van de zielen die in zijn systeem zijn geïncarneerd om zijn bestaan te behouden. Morgen zal ik verder gaan met deel 2. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: thuis ‘Welkom thuis’ :twee woorden die zoveel kracht genieten. Als ik ze hoor, krijg ik er een warm gevoel bij. Twee woorden die je kan horen als je een lange dag van huis bent geweest. Maar ook als je terug komt van een paar boodschappen. Twee woorden die je tegen je kinderen kan zeggen als je ze een weekeind of week heb moeten missen of als ze weer van school terug komen. Twee woorden die je hoort als je uit het ziekenhuis ontslagen wordt. Maar ook als de overledene thuis komt waar afscheid van genomen kan worden. Twee woorden die zoveel impact hebben als je ze na een goede lezing de woorden hoort zeggen of een in goed boek de woorden leest. Twee woorden die je laten beseffen dat je geland bent waar je moet zijn. Dat je beseft dat jij bent wie je altijd al was. Want je voelt het in elke cel, in elke trilling. Je bent welkom en je bent weer thuis. Fysiek, mentaal en spirireëel . Welkom thuis mooi mens, welkom thuis. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Repost from N/a
Geweldig cadeau: Op maat gemaakte sterrenbeeld en geboortedag/incarnatie art. Leuk voor een verjaardag of geboorte. Geef ons
Geweldig cadeau: Op maat gemaakte sterrenbeeld en geboortedag/incarnatie art. Leuk voor een verjaardag of geboorte. Geef ons alleen de datum door en wij maken de mooiste herinnering voor jou of hen die je liefhebt. www.tanteLien.website ▪️ @tanteLien

Ꮆ丨几卂’s mijmering: idee Je blijft maar in het denken. Je denkt zelfs dat je niet kan voelen. Dat onvoorwaardelucke liefde voor hogere machten is weggelegd. Een idee dat een harde werkeluckheid is die je realistisch onder ogen moet zien en waaraan je jezelf moet aanpassen, is niets anders dan een vorm van angst. Het vormt een breuk in je hogere zelfvertrouwen. Je gelooft niet dat je Hogere Zelf een ervaring creëert die het voor de eigen ontwikkeling nodig heeft. Bijvoorbeeld jouw verleden. Het is niets meer dan een idee in het heden wat gecreëerd is om als verklaring te dienen voor jouw oordelen. Het is jouw beeld wat alles vorm geeft, maar dat beeld is niet gebaseerd op anderen, maar op je overtuigingen. En die kan je veranderen. Wat geloof jij?! Als jij je persoonlucke verantwoording gaat accepteren, ontstaat er kalmte en een expansief gezichtspunt van je bestaan. Het bestaan! In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: tijdeluck Wat zijn jouw geloofssystemen, de emotionele patronen en denkpatronen die je in jezelf kunt veranderen? Ik denk zelf dat we met deze patronen onze werkeluckheid verkennen, en door die filters neem je de werkeluckheid waar waarvan je zo lang hebt geloofd dat het de ‘enige’ vaste werkeluckheid is. Maar het blijven geloofssystemen, emoties en gedachtepatronen. Dit hele proces is herINNeren wie je werkeluck bent, waardoor je eindeluck alle weerstand tegen je natuurlijke zelf kunt laten vallen. Dit is een proces van ont-dekken wie je werkeluck bent, en wie je werkeluck wilt zijn. Je bent uniek! Deze tijdelucke manifestatie waar de wereld op dit moment onder ‘lijdt’ is niet echt fundamenteel voor wat het is, maar slechts een idee wat weerspiegelt dat op dit moment doorwerkt. Ik wens je wijsheid en veel herINNeringen toe. Ik wens je dat je het idee over jezelf mag veranderen, want daarmee verander je de persoon die je zelf gemanifesteerd hebt. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: intentie Niets vind ik fijner dan mezelf op te sluiten en alleen maar te tekenen. Ik ben bezig met een nieuwe collectie en ik stop hier mijn hele zaligheid en energie in. Het moet bijzonder zijn en de mensen een fijn gevoel geven. Elk rondje, elk stipje, elk krulletje heeft een energetische werking. Zelfs de kleur. Elk ontwerp is zorgvuldig gecreëerd vanuit mijn INNerluck weten. Het bevat zoveel liefde en zoveel zorg. Ik geef elke art tekening ook altijd een intentie mee voordat ze hier vertrekken. Mijn atelier wordt ook dagelucks gereinigd. Niet opgeruimd, nee, het moet lekker rommelig zijn tijdens het creëeren. Ik wil omringd zijn met de energetische materie van de energie die loskomt tijdens het creatieproces. Tijdens het tekenen heb ik ook helende Hz muziek op staan, zodat ik dieper in mijn manifestatie kom en met mijn pennen de juiste intentie meegeef. Ik gebruik edelstenen om de intentie meer kracht bij te zetten. Het ontwerp is wat ik intuïtief doorkrijg. Waar de wereld en haar bewoners zich op dat moment begeven qua energie. Als ik vanuit opdracht teken, stem ik mij af op het wezen en krijg ik als vanzelf zijn of haar energie door. Daar komt wel een heel ritueel bij kijken. Zo vraag ik toestemming en bescherming. Ik ga in stilte en voel al direct de energie in frequenties en vibraties. De golven die binnen komen probeer ik om te zetten op papier. Meestal krijg ik ook een persoonlucke code voor de opdrachtgever mee. Deze codes koester ik, want ze zijn alleen voor hen. Het is een inprent van hun blauwdruk en dat vind ik zo bijzonder. Na een creatie, of het nou in opdracht is of mijn eigen ontwerpen zijn, wordt mijn atelier en de stenen weer gereinigd, alles wordt opgeruimd en dank ik. Ik ben na elke tekening weer zo dankbaar dat ik de energieën mag weergeven op papier. De energie spat ook echt van elke creatie af en ik wil ze dan ook nog echt een tijdje bij mij houden. Maar dat gaat niet altijd. Maar het blijven wel mijn kindjes. Want misschien nog wel meer dan bij mijn eigen kinderen, geef ik mijn alles. Ik zorg voor elk detail. Elk stipje, elke kleur, zit vol met energie, mijn liefdes energie. Ik wens iedereen veel liefdes creaties toe, want doen wat je het leukste vindt, maakt de wereld alleen maar mooier. Manifesteer vanuit liefde en creëer daarmee nog meer liefde. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions