ch
Feedback
סייקלס טריידינג

סייקלס טריידינג

前往频道在 Telegram

דע את הזמן, הכיוון ומשך הזמן של כל מהלכי השוק הגדולים לפני שהם מתרחשים!

显示更多
1 173
订阅者
+224 小时
+57
+2430
帖子存档
אחת המניות שניתחתי כאן לפני מספר חודשים עשתה 250%, ובסרטון הזה אני מנתח 32 מניות. לכל מניה אני מראה איפה אזור הכניסה הלגיטימי
אחת המניות שניתחתי כאן לפני מספר חודשים עשתה 250%, ובסרטון הזה אני מנתח 32 מניות. לכל מניה אני מראה איפה אזור הכניסה הלגיטימי, איפה שמים סטופ ומה הפוטנציאל, ולצד זה מסביר בדיוק מאילו מניות צריך להישמר ולמה. אם אתם רוצים לדעת איזו מניה מהרשימה שווה לעקוב אחריה ואיזו יכולה לגרום לנזק אמיתי לתיק שלכם, הסרטון הזה בשבילכם 👇 https://youtu.be/dyxOZJvr0zk

35 יחידות רווח בשבוע אחד יעקב לא עשה את זה מתוך השערות או ניחושים. הוא עשה את זה כי הוא למד לקרוא את השוק נכון - לדעת מתי להי
35 יחידות רווח בשבוע אחד יעקב לא עשה את זה מתוך השערות או ניחושים. הוא עשה את זה כי הוא למד לקרוא את השוק נכון - לדעת מתי להיכנס, מתי לצאת ואיך לשמור על שקט נפשי בכל עסקה. 35 יחידות רווח בשבוע אחד זה לא מזל - זה מה שקורה כשיש לך מנטור שמלווה אותך, קהילה של אנשים עם מטרה משותפת שתומכת בך, ושיחות חיות שמשפרות אותך כל פעם מחדש. זה ההבדל בין לשבת לבד מול המסך ולנחש, לבין לדעת בדיוק איך לפעול ולמה. אם אתם רוצים ללמוד איך לבצע עסקאות כאלה ולקבל שקט במסחר - לחצו על הקישור למטה 👇 https://go.cyclestrading.com/tlg-post-5

השווקים קפצו על הודעת הסיום של המלחמה ואז מחקו כמעט את כל העלייה בתוך ימים ספורים - וזה בדיוק הרגע שחשוב להבין מה קורה באמת.
השווקים קפצו על הודעת הסיום של המלחמה ואז מחקו כמעט את כל העלייה בתוך ימים ספורים - וזה בדיוק הרגע שחשוב להבין מה קורה באמת. בסקירה הזאת אני עובר על כל המדדים הגדולים בארה״ב ובישראל, הביטקוין, הזהב, הנפט והדולר מול השקל, ומראה את הרמות הקריטיות שיקבעו לאן השוק הולך מפה. אם אתם רוצים להבין איפה נמצאות נקודות המפתח ואיך לפעול נכון בתקופה תנודתית כזאת בלי לקבל החלטות מתוך פחד, הסקירה הזאת בשבילכם 👇 https://youtu.be/gHseE9OpGKI

טעות אחת יכולה לעלות ביוקר | מפרשת השבוע לשוק ההון ערב שבת שלום חברים יקרים, בפרשת 'חקת' מופיע אחד הרגעים הכואבים ביותר בתורה כאשר דווקא האדם שהתורה קרויה על שמו "תורת משה רבנו", האדם שהיה השליח של הקדוש ברוך הוא להוציא את עם ישראל ממצרים, עושה טעות ומשלם עליה ביוקר. בפרשה, הקדוש ברוך הוא מצווה את משה: "וְדִבַּרְתֶּם אֶל הַסֶּלַע לְעֵינֵיהֶם וְנָתַן מֵימָיו" (במדבר, פרק כ', פסוק ח'). למי שלא מכיר, עם ישראל עומד מול מחסור קשה במים ומתלונן בפני משה. משה מקבל הוראה ברורה לדבר אל הסלע והוא יוציא מים, אבל בפועל התורה מתארת שהוא עושה משהו אחר: "וַיָּרֶם מֹשֶׁה אֶת יָדוֹ וַיַּךְ אֶת הַסֶּלַע בְּמַטֵּהוּ פַּעֲמָיִם" (כ', י"א). במקום לדבר אל הסלע, משה מכה בו. המים אמנם יוצאים, אבל המחיר כבד מאוד. על משה נגזר שזה לא יהיה הוא שיכניס את העם לארץ ישראל 🥲 זה רגע שמלמד יסוד חד מאוד. משה לא התמוטט עם כל הלחץ שעמד בו לאורך התקופה. אבל ברגע אחד של חוסר דיוק, ברגע אחד שבו הפעולה לא הייתה נקייה כמו שנדרשה להיות, המחיר מבחינתו האישית היה עצום. ואולי דווקא בגלל זה, הסיפור הזה בפרשה כל כך נוגע גם לחיים שלנו בכלל ובעולם המסחר בפרט. כי רוב האנשים לא נופלים בגלל שהם לא חכמים. לפעמים הם נופלים דווקא כשהם כבר יודעים. כשהם כבר מבינים. כשהם כבר עברו דרך. אבל אז מגיע רגע אחד של עומס, של עייפות, אולי של כעס. רגע אחד שבו האדם פועל ללא הקשבה או שאומר לעצמו: "רק הפעם". ובשוק ההון, לפעמים זה כל מה שצריך. לא רצף שלילי של חודש שלם ולא קריסה מתמשכת. אלא עסקה אחת גדולה מדי. חריגה אחת מהגבול. תגובה אחת שנעשתה מתוך לחץ ולא מתוך שיטה. וזה בדיוק הלב של ניהול סיכונים. ניהול סיכונים הוא לא רק שיטה להימנע מהרבה טעויות. ניהול סיכונים הוא מערכת שמגינה עליכם גם מהרגע האחד שבו אתם לא במיטבכם. כי בסוף, השאלה גדולה במסחר היא לא רק כמה אתם חכמים. השאלה היא האם בניתם לעצמכם גבולות מספיק חזקים, גם ליום שבו לא תהיו חדים. וזה אולי אחד הלקחים העמוקים ביותר של הפרשה: גם אדם גדול עלול לשלם מחיר כבד על רגע אחד לא מדויק. ולכן, גם עלינו לבנות מראש גבולות שישמרו אותנו גם כשנהיה פחות חדים. שבת שלום ומבורך ובשורות טובות בע"ה 😘🙏🏼

כשהנפקה ענקית כמו SpaceX מגיעה לשוק, כולם רוצים להיות בפנים מהיום הראשון, ובדיוק בגלל זה אני מסביר למה זו כמעט תמיד טעות. בסר
כשהנפקה ענקית כמו SpaceX מגיעה לשוק, כולם רוצים להיות בפנים מהיום הראשון, ובדיוק בגלל זה אני מסביר למה זו כמעט תמיד טעות. בסרטון הזה אני מראה ארבע הנפקות גדולות ומה קרה לכל אחת מהן אחרי שהתלהבות ההשקה דעכה. ובכל מניה אני מסמן בדיוק את הנקודה שבה הניתוח הטכני מתחיל לתת יתרון אמיתי ואפשרות לקנות הרבה יותר בזול ממחיר ההנפקה. צפו בסרטון עכשיו 👇 https://youtu.be/MYoHYqsXgos

ניתחתי 22 מניות וחילקתי אותן לשלוש קטגוריות: מאוד מעניינות, מעניינות, ופחות מעניינות - כי לדעת איפה לא להיכנס זה חצי מהמשחק.
ניתחתי 22 מניות וחילקתי אותן לשלוש קטגוריות: מאוד מעניינות, מעניינות, ופחות מעניינות - כי לדעת איפה לא להיכנס זה חצי מהמשחק. מתוך 5 המניות הכי מעניינות, הראיתי בכל מניה את אזור הביקוש המדויק ואיפה לשים התראה ואת הסטופ. אם אתם רוצים לדעת מה נכנס לרשימות המעקב שלי השבוע ואיך לחשוב על כניסה לעסקה כמו סוחר ולא כמו מנחש, הסקירה הזאת בשבילכם 👇 https://youtu.be/VHM3p-mgMIk

קניתם את SpaceX בהנפקה, או שאתם מאלה שמחכים לראות מה השוק עושה קודם? בסקירה הזאת אני מסביר למה כמעט תמיד עדיף לחכות ולא לקנות
קניתם את SpaceX בהנפקה, או שאתם מאלה שמחכים לראות מה השוק עושה קודם? בסקירה הזאת אני מסביר למה כמעט תמיד עדיף לחכות ולא לקנות הנפקות בגל ההייפ, מנתח את המדדים הגדולים בוול סטריט ובישראל יחד עם הביטקוין, האתריום, הזהב, והנפט, ומראה את הנקודות הקריטיות שיקבעו את הכיוון לזמן הקרוב. אם אתם רוצים להבין מה באמת קורה בשווקים, איך לפעול נכון ולמה לא כדאי להתפתות לגלי ההייפ של הנפקות, צפו בסקירה עכשיו 👇 https://youtu.be/x5_PZbM6DKE

לא כל רצון לגדול מהר הוא נכון | מפרשת השבוע לשוק ההון ערב שבת שלום חברים יקרים, בפרשת 'קורח' אנחנו פוגשים מרד שלא מתחיל רק בטענה עקרונית, אלא גם בקושי עמוק לקבל מקום, גבול ותפקיד. קורח ואנשיו פונים למשה ולאהרן ואומרים: "וַיִּקָּהֲלוּ עַל מֹשֶׁה וְעַל אַהֲרֹן וַיֹּאמְרוּ אֲלֵהֶם רַב לָכֶם, כִּי כָל הָעֵדָה כֻּלָּם קְדֹשִׁים וּבְתוֹכָם ה', וּמַדּוּעַ תִּתְנַשְּׂאוּ עַל קְהַל ה'" (במדבר, פרק ט"ז, פסוק ג'). למי שלא מכיר, קורח לא מציג את עצמו כאדם שרודף כוח בצורה גלויה. להפך. הוא מדבר בשפה שנשמעת כמעט ערכית ושוויונית. אבל ככל שהפרשה מתקדמת, מתברר שלא מדובר רק בשאלה של צדק, אלא גם באדם שלא השלים עם המקום שבו הוא נמצא, ורוצה לעלות למקום שלא באמת שייך לו עדיין. הסוף של הסיפור חד מאוד: האדמה פותחת את פיה ובולעת את קורח ואת אנשיו, והתורה מראה בכך שלא מדובר בשאיפה בריאה לצמוח, אלא במרד שנבע ממקום עקום והוביל להתרסקות. וגם במסחר, זאת נקודה עדינה אבל קריטית. יש סוחרים שכבר למדו, כבר עשו דרך, אבל בפנים בוער להם לעבור מהר יותר לשלב הבא. לפתוח פוזיציות גדולות יותר, לסחור בתדירות גבוהה יותר, לגעת בכלים מורכבים יותר, או להרגיש שהם כבר "ברמה אחרת". לא תמיד כי הם באמת בשלים לזה, אלא כי קשה להם להיות עוד רגע במקום של בנייה. וכאן מתחילה הבעיה. כי צמיחה אמיתית לא נבנית מזה שאדם לוקח לעצמו מדרגה שהוא רוצה, אלא מזה שהוא נהיה האדם שיכול להחזיק אותה. מי שממהר לעלות לפני שיש לו יסודות, לא באמת מתקדם. הוא רק מעמיס על עצמו משקל שעדיין אין לו כוח לשאת. פרשת קורח מזכירה לנו שלא כל שאיפה היא סימן בריא. יש שאיפה שבונה, ויש שאיפה שמגיעה מחוסר קבלה של השלב הנוכחי. וגם במסחר, בגרות אמיתית היא לא רק לרצות יותר. בגרות היא לדעת האם אתם כבר באמת מסוגלים להחזיק את השלב הבא נכון. שבת שלום ומבורך ובשורות טובות בע"ה 🙏🏼😘

חברים יקרים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו, לא כדי להראות “עסקה מוצלחת”, אלא כדי להזכיר לכם למה כל כך חשוב להתמיד בדרך הזאת. היום, כמעט חודשיים אחרי שפתחתי עסקאות שורט על הזהב, הן נסגרו לי ברווח. הראשונה הייתה מבוססת על רמת התנגדות לריטסט בגרף השבועי בשילוב פיבונאצ'י, מתוך אפשרות למגמת ירידה. רמה מהסוג שאם המחיר באמת מכבד אותה, היא יכולה לדחוף את השוק כלפי מטה לא רק לכמה ימים, אלא לעיתים לשבועות. העסקה השנייה הגיעה יומיים לאחר מכן. היא שילבה את אותה רמת התנגדות יחד עם תאריך מפנה, 17.04, שעבד בסטייה של יום אחד קדימה. במקור, זו הייתה עסקה לטווח קצר יותר. אבל כשהמחיר התחיל להתפתח בצורה נכונה, לא מיהרתי לסגור אותה. פשוט נתתי לגרף השבועי להוביל את הניהול. היום כאמור, שתי העסקאות נסגרו ברווח, עם ההגעה לאזור תמיכה שבועי משמעותי. על פניו, אפשר להגיד: שתי פעולות. כמה דקות של ניתוח. כמה דקות של ביצוע. רווח יפה. אבל האמת הרבה יותר עמוקה מזה. כי שתי הפעולות האלה לא באמת לקחו 3 דקות. הן לקחו שנים של למידה, ניסיון, טעויות, הפסדים, תסכולים, שיפור, משמעת, ועוד פעם משמעת. וזה בדיוק מה שאני רוצה שתבינו וממש תפנימו. בשוק ההון, הכסף לא מגיע מהקליק על הכפתור. הכסף מגיע מהאדם שיושב מאחורי הכפתור. מהיכולת שלו לחכות, לנתח נכון, לא להתרגש מכל תנועה, לא לרדוף אחרי השוק, לא לברוח מוקדם מדי רק בגלל פחד. ולא להישאר בעסקה בלי סיבה רק בגלל אגו. בעיניי, הגדולה האמיתית של שוק ההון, שאחרי שלומדים באמת, אחרי שבונים שיטה, אחרי שמבינים מה עושים, היחס בין הזמן המושקע בפועל לבין התוצאה האפשרית הוא משהו שכמעט לא קיים בעולם הרגיל. אדם יכול לעבוד קשה מאוד לאורך כל השנה, הוא ואשתו יחד, לחסוך שקל לשקל, ולעיתים לוקח שנים לבנות סכומים משמעותיים. ואז מגיעות כמה עסקאות נכונות, מנוהלות נכון, עם סיכון נכון, ופתאום אתה מבין למה היה שווה להתעקש. לא כי כל עסקה מצליחה...ממש לא. ולא כי השוק חייב לנו משהו...השוק לא חייב לנו כלום. אבל כשיש דרך, כשיש שיטה, כשיש ניהול סיכונים, וכשיש מספיק סבלנו כדי לתת לתהליך להבשיל, שוק ההון יכול להפוך לכלי אמיתי לבניית הון לעתיד. אז אני כותב לכם את זה דווקא מהמקום הכי פשוט: לעולם אל תתייאשו! לא מהתקופות שבהן לא הולך, לא מהעסקאות שלא עבדו, ולא מהשלב שבו אתם מרגישים שאתם מבינים, אבל עדיין לא מצליחים ליישם בצורה יציבה. כל אלו, זה חלק מהדרך. תמשיכו ללמוד, לתרגל, לבנות את עצמכם כסוחרים. כי בסוף, כשזה מתחיל להתחבר, אתם לא רק רואים את זה בגרף. אתם מרגישים את זה בחיים.

סיננתי 29 מניות שהצופים ביקשו וחילקתי אותן לקטגוריות - לא מעניינות, מעניינות ומעניינות מאוד, עם הסבר לגבי כל אחת. לכל מניה מע
סיננתי 29 מניות שהצופים ביקשו וחילקתי אותן לקטגוריות - לא מעניינות, מעניינות ומעניינות מאוד, עם הסבר לגבי כל אחת. לכל מניה מעניינת אני מראה את אזור הכניסה המדויק ולמה בחלק מהמניות פשוט לא כדאי לגעת עד שהתמונה תתבהר. אם אתם רוצים להוסיף מניות חדשות לרשימות המעקב ולהבין איך לנתח מניות נכון - צפו בסקירה הזאת 👇 https://youtu.be/Do6AUPwa4bQ

התיקון שדיברתי עליו כבר כאן, וביום מסחר אחד ראינו את ה-NASDAQ יורד כמעט 5% ו-S&P500 מאבד קרוב ל-3%. בסקירה הזאת אני בוחן את כ
התיקון שדיברתי עליו כבר כאן, וביום מסחר אחד ראינו את ה-NASDAQ יורד כמעט 5% ו-S&P500 מאבד קרוב ל-3%. בסקירה הזאת אני בוחן את כל המדדים הגדולים בוול סטריט ובישראל, את הביטקוין, הזהב, הכסף, והנפט, ומראה בדיוק את אזורי התמיכה הקריטיים שיקבעו האם מדובר בהפסקה לפני המשך עלייה או בתחילתו של תיקון עמוק יותר. אם אתם רוצים להבין איפה הכסף הגדול נכנס לשוק ואיך להיות מוכנים לכל תרחיש בלי לפעול מתוך פחד, הסקירה הזאת בשבילכם 👇 https://youtu.be/JFUUoSW7q10

הביטקוין עובד בצורה מחזורית כמו שום נכס אחר שאני מכיר, ולפי הגישה המחזורית של וויליאם גאן שאני מיישם כבר שנים, המחזוריות הנוכ
הביטקוין עובד בצורה מחזורית כמו שום נכס אחר שאני מכיר, ולפי הגישה המחזורית של וויליאם גאן שאני מיישם כבר שנים, המחזוריות הנוכחית עדיין לא הסתיימה. בסרטון הזה אני מסביר למה חסר לנו עוד רגל ירידה אחת לפני התחתית, ומראה תבנית שכל סוחר מכיר שמזכירה בדיוק את 2021 ומצביעה על יעד מחיר של 49,000$ עד 53,000$ באזור דצמבר 2026. אם אתם מתעניינים בביטקוין ורוצים להבין את הכיוון שלו ומתי צפויה התחתית - אתם חייבים לצפות בזה👇 https://youtu.be/Y6pawRwzOyE

בסקירה השבועית אני עובר על עשרות מניות שאתם שלחתם דרך התגובות, מסנן אותן לכאלה שמעניינות, מאוד מעניינות, ולכאלה שאסור לגעת בה
בסקירה השבועית אני עובר על עשרות מניות שאתם שלחתם דרך התגובות, מסנן אותן לכאלה שמעניינות, מאוד מעניינות, ולכאלה שאסור לגעת בהן בכלל. אני עובר מניה מניה, מראה בדיוק אילו אזורי ביקוש רלוונטיים, איפה להגדיר התראות מחיר ואיפה לשים סטופ, ומסביר גם למה חלק מהמניות שנראות הכי מפתות הן בדיוק אלה שצריך להתרחק מהן. אם אתם רוצים ללמוד איך לבנות רשימות מעקב בצורה חכמה, לדעת מתי להיכנס, ולהבין את ניהול הסיכונים שמאחורי כל עסקה, הסקירה הזאת בשבילכם 👇 https://youtu.be/o4mJftGGNOk

האשליה שבמראה: למה קשה להצליח במסחר שאתה לבד? תעצרו רגע ותחשבו על משהו מוזר. כמעט כל החיים שלכם, לא באמת ראיתם את הפנים שלכם כמו שאנשים אחרים רואים אתכם. ראיתם את עצמכם במראה. ובמראה, הכל הפוך. צד ימין הופך לשמאל, צד שמאל הופך לימין, ואתם התרגלתם לגרסה הזאת עד כדי כך שהיא נראית לכם הכי אמיתית בעולם. לכן הרבה אנשים לא אוהבים לראות את עצמם בתמונות. לא כי הם בהכרח יצאו רע. אלא כי פתאום הם רואים את עצמם כמו שהעולם רואה אותם, ולא כמו שהם התרגלו לראות את עצמם במראה. וזה רגע מטלטל. כי אתה מגלה שאפילו את עצמך, את הדבר הכי קרוב אליך בעולם, אתה לא באמת רואה בצורה נקייה. עכשיו קחו את אותו רעיון ותכניסו אותו למסחר. כשאתה מסתכל על הגרף לבד, אתה לא רואה את השוק, אתה רואה "מראה" של הנפש שלך. אם אתה זקוק לכסף, המראה תראה לך פריצה איפה שיש דשדוש. אם אתה מפחד, המראה תראה לך קריסה איפה שיש הזדמנות. אתה רואה את העולם הפוך מהדרך שבה השוק באמת פועל, ואתה בטוח שאתה צודק, בדיוק כמו שאתה בטוח שהבבואה במראה היא אתה. כדי להבין איך יוצאים מהמלכוד הזה, צריך להכיר סיפור מרגש מהתלמוד על רבי יוחנן. רבי יוחנן היה ידוע כמרפא דגול. הוא היה מחולל ניסים ומקים אנשים ממיטת חוליים. אבל יום אחד, רבי יוחנן בעצמו חלה. למרות כל הידע והכוחות שלו, הוא שכב במיטה חסר אונים. הוא לא הצליח לרפא את עצמו. רק כשחברו, רבי חנינא, נכנס לחדר והושיט לו יד, רבי יוחנן הצליח לקום ולהבריא. הגמרא שואלת: איך זה ייתכן? הרי רבי יוחנן הוא המרפא הכי גדול, למה הוא היה צריך את רבי חנינא? והתשובה היא משפט שחייב להיחרט לכל סוחר בראש: "אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים". אסיר שנמצא בתוך תא כלא לא יכול להוציא את עצמו מהתא, כי המפתח נמצא בחוץ. מי שנמצא בתוך הסערה, בתוך הלחץ של הטרייד, בתוך "הטיית המראה", לא יכול לראות את האמת. הוא חייב יד מבחוץ שתמשוך אותו. כשאנחנו חוזרים לעולמנו כאן כסוחרים, חשוב לזכור עד כמה המסחר הוא אחד המקצועות הבודדים בעולם. הבדידות הזו נועלת אותנו בתוך "בית אסורים" של מחשבות, אמונות תפלות ופחדים. בקהילה שלנו בסייקלס, אנחנו לא רק מדברים על גרפים. אנחנו הופכים להיות ה"רבי חנינא" אחד של השני: השיקוף האמיתי: כשאתה מציג טרייד בקהילה, החברים לא רואים את הפחד שלך, הם רואים את הגרף כפי שהעולם רואה אותו. הם הופכים את המראה המעוותת שלך… למציאות חדה וברורה. הושטת היד: כשסוחר נמצא ב"כלא" של רצף הפסדים, הוא מאבד את היכולת לחשוב אובייקטיבית. הקהילה היא היד שמושטת מבחוץ, זו שמושכת אותו למעלה ומזכירה לו את הדרך והשיטה. הכוח של החברותא: הלמידה המשותפת מוודאת שאף אחד לא נשאר אסיר של הטעויות של עצמו. המסר שלי אליכם פשוט: אל תסמכו על המראה שלכם. היא משקרת לכם כבר שנים. הצטרפו לקהילה שרואה אתכם ואת השוק כפי שהם באמת. כי כדי להשתחרר מהכבלים של עצמנו ולהפוך לסוחרים מקצועיים, אנחנו חייבים להפסיק להסתכל במראה, ולהתחיל להחזיק ידיים אחד לשני. https://cyclestrading.com/community/

המדדים ממשיכים לטפס, אבל השאלה האמיתית היא איפה נמצאות נקודות התמיכה הקריטיות ומה צריך לקרות כדי שהמגמה תמשיך לעלות. בסקירה ה
המדדים ממשיכים לטפס, אבל השאלה האמיתית היא איפה נמצאות נקודות התמיכה הקריטיות ומה צריך לקרות כדי שהמגמה תמשיך לעלות. בסקירה הזאת אני מנתח את כל המדדים הגדולים בארה״ב ובישראל, את הביטקוין, הזהב והכסף ומראה את אזורי התמיכה הקריטיים. אם אתם רוצים להבין איפה לשים עין ואיך לפעול נכון בשוק, צפו בסקירה עכשיו 👇 https://youtu.be/66JDcZpnN_s

לא מה חסר... אלא מה יש | מפרשת השבוע לשוק ההון ערב שבת שלום חברים יקרים, בפרשת 'בהעלותך' מופיע רגע מאוד אנושי, ואולי דווקא בגלל זה גם מאוד מטלטל. בני ישראל כבר לא נמצאים בתחילת הדרך. הם ראו ניסים עם 10 המכות, הים שנפתח, הם זכו לליווי אלוקי, הם אוכלים 'מָן' מן השמים, ובכל זאת משהו בפנים לא שקט. ואז התורה אומרת: "וְהָאסַפְסֻף אֲשֶׁר בְּקִרְבּוֹ הִתְאַוּוּ תַּאֲוָה" (במדבר, פרק י"א, פסוק ד'). ובהמשך: "זָכַרְנוּ אֶת הַדָּגָה... אֵת הַקִּשֻּׁאִים וְאֵת הָאֲבַטִּחִים" (י"א, ה'). למי שלא מכיר, העם מתחיל להתלונן על ה'מָן' ולזכור בערגה את האוכל שהיה במצרים. כן כן, אותו המקום שהיו הם וילדיהם עבדים. במקום לראות את השפע שיש להם עכשיו, הם ננעלים על מה שחסר, או על מה שנדמה להם שהיה טוב יותר פעם. וזה פוגע בדיוק באחת הבעיות הכי גדולות של סוחרים. יש מי שכבר יש לו הרבה יותר ממה שהיה לו בעבר. יש לו ידע. יש לו שיטה. יש לו כלים. יש לו ניסיון מצטבר. לפעמים יש לו גם קהילה, ליווי, הבנה טובה יותר של השוק. אבל במקום לראות את כל זה, הוא עסוק במה אין לו עדיין. למה הוא לא ברמה של ההוא. למה הוא לא תפס את המהלך ההוא. למה התוצאה שלו עדיין לא נראית כמו שהוא דמיין. וכאן מתחילה השחיקה. כי כשאדם חי מתחושת חוסר תמידית, הוא מפסיק לעבוד נכון. הוא כבר לא פועל מתוך בהירות, אלא מתוך רעב פנימי. הוא מכריח עסקאות, רודף אחרי תוצאה, מאבד סבלנות, ובסוף גם שוכח כמה דרך הוא כבר עבר. הפרשה מזכירה לנו שלא תמיד מה שחסר לנו הוא באמת הבעיה. לפעמים הבעיה היא שהעין כבר לא רואה נכון את מה שיש. וסוחר בוגר חייב לדעת לעצור לפעמים ולשאול: אני באמת חסר, או שאני פשוט כבר לא מעריך נכון את מה שכבר בניתי? כי מי שלא יודע להכיר בערך של מה שיש לו היום, גם כשיגיע ליותר... לא באמת ירגיש מלא. ובשורה התחתונה חשוב לי מאוד להדגיש....זה נכון לא רק למסחר עצמו, אלא גם לחיים עצמם. שבת שלום ומבורך ובשורות טובות בע"ה 🙏🏼😘

אחרי עונת דוחות סוערת בוול סטריט, אני בוחן 4 מניות חמות ומראה איך הניתוח הטכני מגלה הזדמנויות שהמספרים לבד לא מספרים. בסרטון
אחרי עונת דוחות סוערת בוול סטריט, אני בוחן 4 מניות חמות ומראה איך הניתוח הטכני מגלה הזדמנויות שהמספרים לבד לא מספרים. בסרטון הזה אני מנתח את NVIDIA, OKLO, META ו-SEDG, בודק כל אחת על הגרף, ומראה את האזורים הקריטיים שבהם צפויים הקונים לחזור ומה צריך לקרות כדי שכל מניה תעשה את המהלך הבא. אם אתם רוצים להבין איך לזהות נקודות כניסה נכונות, לא להיתפס בשפיץ, ולחכות למהלכים עם סיכון נמוך וסיכוי גבוה, הסרטון הזה בשבילכם 👇 https://youtu.be/lcvB3jBmeY8

מניה שניתחתי לפני כמה חודשים כבר עלתה ב-780%, ועכשיו אני בוחן את ההזדמנות הבאה שלהן ועוד עשרות מניות שאתם שלחתם לי. בסקירה הז
מניה שניתחתי לפני כמה חודשים כבר עלתה ב-780%, ועכשיו אני בוחן את ההזדמנות הבאה שלהן ועוד עשרות מניות שאתם שלחתם לי. בסקירה הזאת אני מראה אילו מניות נמצאות ממש לפני נקודות כניסה מעניינות, איפה לשים התראה, ואיך לבנות רשימת מעקב שתגרום לכם להיות מוכנים ברגע שההזדמנות מגיעה. אם אתם רוצים להבין איך לאתר מניות בעלות פוטנציאל אמיתי ולהוסיף מניות חדשות לרשימות המעקב שלכם, אל תפספסו את הסקירה הזאת: https://youtu.be/zg-vZyQpGnM

מניית אנבידיה יורדת אחרי הדוחות, ואני מראה בדיוק איפה אזור הביקוש שבו הקונים אמורים להגיע ומה צריך לקרות כדי שהעסקה תהיה שווה
מניית אנבידיה יורדת אחרי הדוחות, ואני מראה בדיוק איפה אזור הביקוש שבו הקונים אמורים להגיע ומה צריך לקרות כדי שהעסקה תהיה שווה כניסה. בנוסף אני עובר על כל המדדים הגדולים בוול סטריט, כולל S&P500 ונאסד"ק, שכולם הגיעו לאזורי ביקוש ומראים סימנים מעניינים, ונוגע גם בביטקוין ובאתריום עם הרמות שאני עוקב אחריהן. אם אתם רוצים לדעת בדיוק אילו רמות שוות מבט באנבידיה ובשאר השווקים ואיך לנהל את הפוזיציות בצורה נכונה, הסקירה הזאת בשבילכם 👇 https://youtu.be/EN16FrmmCfs