216
订阅者
无数据24 小时
+47 天
+1330 天
帖子存档
216
Repost from N/a
توی این روزای زیادی که گذشت، چی کارا کردم ؟
موهامو کوتاه کردم، مثل جوونه ها لباس پوشیدم، کتاب خوندم زیاد، سریال دیدم، قلعه و سیمز بازی کردم، احساس خواهر بزرگتر بودن رو تجربه کردم، با عموم کَل کَل میکردم اونم از نوع باحالش، با رفیقای عزیزم وقت گذروندم، برای دوستام تولد گرفتم، گریه کردم، ترسیدم، خندیدم، غمگین شدم، عصبی شدم، کارمو از دست دادم، احساس «هیچی بودن» در من به وجود اومد، رزومه فرستادم، ریجکت شدم، بیخیال شدم، تعلق خاطر داشتن رو دیدم، دلتنگ شدم زیاد، حسرت خوردم، معنای واقعی «بودن» در یک کامیونیتی رو متوجه شدم، حس شیرین «عه منو یادش بود» رو تجربه کردم، چرخه معیوبی از ناامیدی و امید رو برای خودم ساختم، خیلی وقت میشه ورزش نمیکنم، شروع کردم به یاد گرفتن زبان جدید، کتاب مرشد و مارگاریتا رو هدیه گرفتم، فهمیدم چقدر بیلیارد سخته !، توی پختن چیزکیک استاد شدم، تنها بیرون رفتم، بیحوصله شدم، در آغوش گرفته شدم، شنیده شدم و در انتها : دوباره مشغول نوشتن در کانالمم، هرچند نمیدونم قراره مثل قبل مزه بده بهم یا نه !؟
زی
216
شما ببین خاورمیانه چیه که ۱۲ تا موشک و ۶ تا پهپاد باعث شروع جنگ که نمیشه هیچ، حتی نقض آتش بس هم نیست.
- یانگ استنلی
216
Repost from | Rad Dev (JS) |
اینترنت ژاپن به سرعت باورنکردنی 1.02 پتابیت بر ثانیه رسیده!
یعنی در حدی سریع که میشه کل آرشیو نتفلیکس رو تو 1 ثانیه دانلود کرد!
@Mern_stack_01
216
Repost from sohrab::stdout
اوضاع برنامهنویسی توی جهان طوری داره پیش میره که بهزودی B.C. از معنای before christ به beforce claude تبدیل میشه.
و صدالبته توی ایران میتونیم از مخففهای دیگهای استفاده کنیم مثلاً B.D (قبل از دیماه).
@SohrabContents
216
Repost from Morteza Bashsiz مرتضی باشسیز
اونی که پول داره لیاقتشو نداره، اونی که لیاقت داره پولشو نداره.
اونی که زور داره مغزشو نداره، اونی که مغز داره زورشو نداره.
اونی که شانس داره قدرشو نمیدونه، اونی که قدرشناسه شانس نداره.
اونی که شرایطشو داره حوصلشو نداره، اونی که حوصله داره شرایطشو نداره.
اونی که صادقه و با همه روراست حرف میزنه کسی باورش نمیکنه، اونی که دروغ میگه همه براش دست میزنن.
دیگه مهم نیست چی گفته میشه، مهم اینه کی داره میگه.
پست کردن یه منظره خوشگل تو اینستا بیشتر حال میده تا اینکه همون منظره رو با چشم خودمون ببینیم.
ما تو یه دورهای زندگی میکنیم که استاد دانشگاه فقط از رو کتاب میخونه، معلم عملیات تروریستی انجام میده، قاری قرآن بچهبازی میکنه، آدم باسواد کسیه که خوب بلده با ChatGPT کار کنه، برنامهنویس یهشبه چند هزار خط کد میزنه، دکتر تا پولشو ندی اصلاً وارد اتاق عمل نمیشه، تریبون افتاده دست کسی که جنگ جهانی دومو میگه جنگ جهانی یازده، سواد و شعور انگار با هم دشمن شدن و با این حال همهمون فکر میکنیم خیلی هم میفهمیم!
تو این عالم بزرگ، چه از نظر زمان چه از نظر فضا، وجود ما تقریباً هیچه. کل عمر انسان نسبت به عمر زمین میشه دو دقیقه از یه شبانهروز. ولی بازم جوری زندگی میکنیم انگار قرار نیست هیچوقت بمیریم، انگار واقعاً باور کردیم یه آفریدگاری بوده که توی این جسم گِلی ما یه چیزی دمیده و گفته شما بهترین مخلوق منین. من که باورش ندارم، ولی حتی اگه فرض کنیم همچین چیزی بوده، بیشتر شبیه اینه که حاصل گوزش بوده تا یه فوت الهی! اگه ما بهترین مخلوقشیم، واقعاً باید گفت دمت گرم، چه شاهکاری خلق کرده!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
