ch
Feedback
محمد نصیری | بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران

محمد نصیری | بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران

前往频道在 Telegram

اصالت چیزی نیست یه شبه به دست بیاد ، اینجا تجربه بیش از ۲۰ سال فعالیت در بالاترین سطح تکنولوژی ایران و دنیا رو میگیم ، اینجا نقشه راه یادمیگیری ، ماهیگیر میشی ، ترفند و جنگولک بازی فنی جاش اینجا نیست ، بزرگ فکر کن

显示更多
4 223
订阅者
+8624 小时
+6527
+2 19730
帖子存档
اول بخونید بعد دعام کنید ... توی دنیا وقتی میخاین پروژه های تست نفوذ کلان سازمانی انجام بدید ، خیلی خیلی خیلی پیچیده تر و تمی
اول بخونید بعد دعام کنید ... توی دنیا وقتی میخاین پروژه های تست نفوذ کلان سازمانی انجام بدید ، خیلی خیلی خیلی پیچیده تر و تمیزتر از این هست که هک کنیم و گزارش نویسیم ! دنیایی حرف و حدیثه و خودش یک دوره مجزاست ... برای گزارش نویسی ، تحلیل ، پاسخ ، ارائه پروپوزال و متقاعد کردن کارفرما باید طبق یک الگوی مشخص خروجی بدید ... حالا بگید خوب؟ یه پکیجی از فایل های آماده و خام گزارش تست نفوذ براتون گذاشتم نزدیک به 300 تا فایل هست ... ببینید و لذت ببرید و دعام کنید چون اینارو بهتون نمیدن که نکنه دیگه کسی بهشون پروژه نده 😉 نمیدونم ارزشش چقدر هست ... نمیشه قیمت گذاری کرد ... فقط قلب بزارید که بازم از اینجور فایل ها براتون بزارم ... توی این قالب گزارش نفوذ بدید ... روی شما به عنوان یک متخصص فوق حرفه ای نگاه می کنن نه یه جوجه هکر 😎✌️

ترامپ گفت صلوات بفرستید عه زشته 💩

عادت ندارم فایل دانلودی برای دانشجوها بزارم ، اما خوب ... اینم همه کتاب های دوره های آموزشی MCSA و MCSE ای که از سال 2003 تا 2025 منتشر شده ... می تونید ببینید و کیف کنید اگر اهل کتاب هستید ، دو تا موضوع ... اگر دوست دارید تبدیلش کنید به کتاب فیزیکی می تونید به سایت www.ebook2book.ir مراجعه کنید من 20 ساله مشتریش هستم ... اگر هم میخاین با ویدیو یاد بگیرید ... شک نکنید دوره MCSE که تو سایت گذاشتم از همه این کتابها کاملتر هست ... هم از لحاظ معماری و هم از لحاظ یکپارچگی تدریس و سناریو ... پسورد فایل هم اینه : irancysec اگر دوست داری چند وقت یه بار فایل های خاص برای دانلود بزارم قلب بزن انرژی بگیرم ببینم چقدر تعامل داریم اصلا ارزش داره فایل خاصی بزاریم یا نه

یه کم طولانی شد آتش بس … احتمالا پایان جام جهانی …

ضمن کیف کردن از موسیقی که به زبان کردی داره پخش میشه این قدرت هوش مصنوعی به سادگی تا چند وقت دیگه میریم به سمت موسیقی های دلخواه سازی شده ( Customized Music ) یعنی شما بهش میگی من یه آهنگ میخام عاشقانه برای عشقم بگم با صدای فلان خواننده که فلان داستان رو تعریف می کنه به فلان زبان محلی ... خلاصه اینکه هر روز جذاب تر و ترسناک تر میشه ... مطمئن باشید به روزی میرسیم که به هیچ چیز مجازی نمیشه اعتماد کرد ... هیچ چیز ...

دو روزه قفلی زدم رو این آهنگ ! 🎵 Te Hez Dikim | دوستت دارم 🖤 Te hez dikim — دوستت دارم Bes te ti nezanî — اما تو این را نمی‌دانی Dilê min têrî — دلم پر از توست Tu jî li min dûr î — و تو از من دوری Şevan derd in — شب‌ها پر از دردند Çavên min xemgîn — چشمانم غمگین‌اند Min birîndar bûm — زخمی شدم Ji peyvên te yên tind — از حرف‌های تند تو Saet diçe — ساعت‌ها می‌گذرند Hêst diçe hêdî hêdî — اشک‌ها آرام‌آرام می‌روند Deman derbas bûn — زمان گذشت Berf ji ser dil ketin — برف از روی دلم آب شد Hûnerm li ser xwe — روی خودم کار کردم Gelek çare dîtin — و راه‌های زیادی پیدا کردم Lê xwe jî hez dikim — اما خودم را هم دوست دارم Fêr dibim bi êdî — حالا یاد گرفته‌ام Ne tenê tu hezkirîm — که فقط تو تمام دنیای من نبودی Dilê min xweş e — دلم آرام‌تر شده Hewcedarîya te kêmtir be — و نیازم به تو کمتر شده است Ronahî li ser rê — نور دوباره روی مسیرم تابیده است Ez hêj jî te hez dikim — من هنوز هم دوستت دارم Û her tişt baştir dibê — و همه‌چیز بهتر می‌شود... آهنگ با هوش مصنوعی ساخته شده

اندراحوالات قدرشناسی سیستم مدیریتی ایرانی بگم که ... مدیر بندر زمانیکه کارش گیر بود داشت گریه میکرد ... گفت شما فقط حلش کنید من 10 تا سکه پاداش در نظر گرفتم فقط حلش کنید ... بعد از اینکه من 34 ساعت بیخوابی کشیدم و مشکل رو حل کردم اومد صورتجلسه کرد و رفت ... با خوشحالی و خنده و کیف و کوک که تونستم یکی از بزرگترین چالش های زندگیم رو حل کنم و الان برسم تهران چند تا تقدیرنامه از این سازمان و 10 تا سکه طلا میگیرم اومدم تهران ... شنبه صبح با غرور خاصی رفتم شرکت ... منتظر تقدیرنامه بودم که دیدم طرف نامه زده " کار خودتون بوده " وگرنه چطوری تونستین حلش کنید؟ فکر کن این همه برای این بی شرف زمان بزاری ، بیخوابی بکشی آخرش جای تشکر بگه کار خودتون بوده ... انگار آب یخ ریختن روم ... من اون موقع 5 سال بود تازه IT و امنیت کار می کردم و تازه کار بودم ... خیلی بهم برخورد ... اما اعتقاد دارم گذر پوست به دباغ خانه میوفته ... چند ماه بعد مشکل متفاوت اما مشابهی براشون رخ داد ... اینبار زنگ زدن اما نه محمد نصیری بود ... نه دلسوزی و شوقی ... به چوخ رفتن ... مدیر هم برکنار شد ... خلاصه اینکه اگه کسی براتون کار ارزشمندی انجام میده ، اگر تشکر بلد نیستید ، نمک نپاشید رو زخماش ... ( یک درصد از دلایل مهاجرتم از ایران )

تجربه اولین #باج_افزار ایرانی ! سال 1387 بعد از تماس های مکرری که از طرف مدیریت فناوری اطلاعات یکی از حساس ترین بنادر ایران داشتیم میگفت سرورها وقتی ری استارت میشن دیگه بوت نمیشن و یه لینک میاد فقط رو صفحه ، بعد از اینکه لینک رو باز می کردن این تصویر رو میدیدن ... اخاذی اینترنتی یا امروزه بهش میگیم باج افزار ... کل هارد دیسک رمزنگاری میشد به شکلی که باید کلیدی برای رمزگشایی می دادیم ... تجربه بسیار ترسناک بود شما تصور کنید کلی کشتی خارجی با هزینه های میلیاردی منتظر هستند بارگیری و تخلیه بشن و سیستم شما روی هواست ... اطلاعات قابل دسترس نیست و ... بگذریم میشه درباره شیوه حل مشکل ساعت ها کارگاه تخصصی برگزار کرد اما اون موقع هکر دوست داشتنی ما یه نکته ای رو یادش رفته بود ... چون احتمال میداد سرورها آفلاین باشن و به اینترنت وصل نشن ( اون موقع وصل بودن ) کلید رمزگشایی رو توی یکی از قسمت های حافظه ( به زبان ساده ) در زمان بوت Load میکرد !! خلاصه اینکه خودش باعث شد رمزگشایی بشه ! من این کلید رو پیدا کردم و مشکل رو حل کردم .. تجربه بسیار ترسناک و جذابی بود ... شاید بشه دربارش ساعت ها صحبت کرد ...

تصادفا شبکه سه تلویزیون ملی جلوم باز شد ، یه برنامه بود که چند تا سلبریتی مثلا کمدین ( لوده ) رو فرستاده بودن چند تا کشور که مثلا چالش مسابقه برگزار کنن !! یکیش میگفت « دوبی » گاز نداره بدبختن ما تو ایران گازکشی داریم !! اون یکی رفته بود « لندن » میگفت دیگه با حقوق کارگری نمیشه فوتبال دید اینجا گرون میشه ، تو ایران میشه با پول کارگری رفت فوتبال دید !! اون یکی دلقک در « استانبول » بود و میگفت تورم اینجا خیلی بیشتر از ایرانه اصلا مهاجرت نکنین … خلاصه اینکه مسابقه نشون دادن اینه که همه دنیا گوه هستن و ما خوبیم … زیبا نیست؟

برای دانلود " برگه تقلب مصاحبه شبکه مایکروسافت" به دوره MCSE که تهیه کردید مراجعه کنید و در قسمت 496 از فیلم های آموزشی به رایگان می تونید دانلودش کنید و در مصاحبه ها با اعتماد به نفس بیشتری شرکت کنید : https://tosinso.com/courses/mcse-mcsa-2022-1?refId=7e70fa70-7d28-46fe-896b-5eb5ad94db5c #آموزش_شبکه #آموزش_MCSE #دوره_MCSE #دوره_شبکه #مصاحبه

🧠 می‌خوام یه گنجینه رو بهتون معرفی کنم... 🌐 تالار پرسش و پاسخ توسینسو فقط یه عدد رو به خاطر بسپارید: 🔥 ۶۰ هزار سؤال! اما این‌ها فقط سؤال نیستند... ✅ ۶۰ هزار تجربه واقعی ✅ ۶۰ هزار مشکل واقعی ✅ ۶۰ هزار سناریوی واقعی از دنیای آی‌تی اگر من ۲۰ سال پیش به چنین گنجینه‌ای دسترسی داشتم، هر روز چند ساعت وقتم رو صرف خوندنش می‌کردم. چرا؟ 🤔 چون قبل از اینکه وارد بازار کار بشم، می‌فهمیدم قراره با چه مشکلاتی روبرو بشم و متخصص‌ها چطور اون‌ها رو حل کردن. 📚 فقط مطالعه نکنید... ⚔️ خودتون رو به چالش بکشید. 🔍 سؤال‌ها رو بخونید. 💡 تحقیق کنید. ✍️ پاسخ بدید. رشد واقعی زمانی اتفاق میفته که بخواید مشکل یک نفر دیگه رو حل کنید. 🚀 شاید بهترین کلاس آموزشی شما، همین ۶۰ هزار سؤال باشه. برید تو این لینک ، ببینید چقدر سواد دارید :: https://tosinso.com/questions

این پست دلمو میسوزونه برای همیشه ❤️‍🩹🖤

اینترنت داره وصل میشه بعد دو ماه … این مدت چیکار کردی؟ به حرفم گوش دادی یا فقط غصه خوردی؟ من جات باشم برای قطعی مجددش برنامه ریزی می‌کنم … به حرف محمد نصیری هم بیشتر گوش میدم … این از خودراضی خودخواه و خودشیفته یه چیزهایی میگه که دیگران نمیگن چون به ضررشونه 😉

گوش دادن به این فایل صوتی باعث میشه تمرکز و رشد پیدا کنید و فرآیند یادگیریتون زمین تا آسمون تغییر کنه

مذاکرات به خوبی پیش میره نه؟ 😂

بیش از دو دهه سر کلاسها و دوره ها یک کلیدواژه داشتم « عمیق بشید » … تو این چند سالی که هوش مصنوعی اومده خواهید فهمید چی گفتم ، سطحی ها حذف خواهند شد … Go Deep In … فصل حذف هر تخصص سطحی داره میرسه … یا درست یاد بگیر یا Bye Bye … تلخ ولی واقعیت

⚠️ افزایش قیمت دوره‌های توسینسو ⚠️ دو سال کامل قیمت دوره‌های توسینسو تقریباً بدون تغییر باقی موند؛ اون هم در شرایطی که از روز اول، قیمت دوره‌ها نسبت به حجم و کیفیت آموزش، پایین‌تر از بازار بوده. ابتدای *امسال فقط حدود ۲۰٪ افزایش قیمت اعمال کردیم* ، اما با وضعیت فعلی بازار، هزینه‌ها و تورم، احتمال بسیار زیادی وجود داره که قیمت دوره‌ها به‌زودی به شکل جدی افزایش پیدا کنه. اگر دوره‌ای داخل سبد خرید دارید، اگر مدت‌هاست تصمیم به خرید گرفتید ولی عقب انداختید، الان احتمالاً آخرین فرصت خرید با قیمت فعلیه. بعد از افزایش قیمت، *امکان برگشت به این اعداد وجود نداره* . *لینک دوره‌ها:* 👇👇👇 https://tosinso.com/courses?refId=7e70fa70-7d28-46fe-896b-5eb5ad94db5c

یه پستی توی اینستاگرامم گذاشته بودم و درباره تفاوت بین برنامه نویسی Agile و برنامه نویسی که مبتنی بر UML و Flowchart و ... هست در حد 2 دقیقه برای مخاطبینی که اکثرا برنامه نویس نبودن گذاشته بودم ... یکی اومد زیرش کامنت گذاشت این حرف شما اشتباه هست و در لایه فلان در ساختار فلان تعاریف شما نقض میشه ... بگو خوب؟ خوب گوش بده ... گفتم عزیز دلم ! مخاطب من افرادی هستند که تو اون لایه کار نکردن ، اصلا درکی از اون سطح ندارن ! من میخام برای یک شخص مبتدی در سطح خودش چیزی رو توضیح بدم که کلیاتش رو درک کنه و بعدا که تخصصی وارد شد جزئیات رو هم درک کنه ! همون اول بیای تو آموزش طرف رو اینقدر درگیر جزئیات تفاوت ها کنی گیج میشه ... عصبی میشه ... بهتره یه سری چیزها با دید کودکانه ابتدا آموزش داده بشن و وقتی طرف سطحش رفت بالا درک بهتری ازش پیدا کنه .... طرف اومده 96 قسمت فیلم آموزش نتورک پلاس منو نگاه کرده ! بعد اومده پست گذاشته نصیری هیچی حالیش نیست ! اومده گفته TCP تاییدیه میخاد و UDP تاییدیه نمیخاد ! در صورتیکه UDP در لایه Session وقتی تموم شد تاییدیه میخاد ! این بیسواد هست ... بگذریم ... اولا دمت گرم که بین 96 فیلم آموزشی ! 33 ساعت فیلم ! با اینقدر جزئیات تونستی اشتباه وحشتناکی در این اندازه پیدا کنی 😁 گل پسر ! بچه داره نتورک پلاس میخونه؟ اول یه تعریف اولیه پیدا کنه بعدا کاملش رو متوجه میشه حله؟ ( در ضمن در ویدیوی اپدیت اون رو هم تعریف کردم ) پانوشت : به این سیستمی که یکی بدون توجه به محتوای یک مطلب ، عمقش و کیفیتش فقط میاد بگه من بهتر و بیشتر میدونم در روانشناسی میگن Confirmation Bias یعنی اصلا طرف کاری نداره تو 33 ساعت درست و با کیفیت حرف زدی ! فقط 3 ثانیه یه چیزی رو نگفتی پس بیسوادی ! حالا نتیجه چی میشه؟ حالش خوب میشه !! اونم مقطعی ... این موضوع تو پیدا کردن غلط های املایی در متون تخصصی هم هست ، یعنی طرف نفهمیده موضوع چیه اما یه غلط املایی پیدا کرده و میگه دیدی من فهمیدم موضوع چی بوده؟ مغزش برای دقایقی حالشو خوب می کنه که حس کنه قدرتمنده ... اصلو بچسبید تو رو خدا ... باز من چیزی که بلدم رو منتشر می کنم شما که نانوشته و نداشته و ضبط نکرده و قضاوت نشده قایم شدید حداقل رخ بنمایید ما هم بدونیم چی یاد میدید که از اینا کاملتره 😉 https://lnkd.in/dt5n_n73